Ono jde o to, co od toho člověk očekává, vždy jsem obdivoval Brity, že jezdí v kabrioletech i v jejich deštivém počasí. Někdo /a to bylo vždy/ chce sportáka se silným motorem a počítá s tím /dokonce vyžaduje/ přímé ovládání , ruční řazení, vše bez posilovačů.. Potom jsou nadšenci, kteří chtějí komfort i při pořádné střelbě..Krásně je to vidět, když člověk přesedne, kámoš má Corwette Sting Ray /1968/ kabrio s motorem 5,7 /small blok/ a to je ortodox, pohodlí žádné, ale zvuk a tah perfektní. Poté má MB W 107 3,5 litr osmičku a to je pohodlná jízda , plně uspokojující dnešního "rozmazleného" řidiče , ale mně to zklamalo, není to to pravé potěšení..Ale je to opravdu věc názoru..jet s Corwette na dovolenou s Hookery výfuky, kdy musí dát člověk pozor, aby se při nastupování nespálil a řevem asi nepůjde.. Ale vyjet si do opuštěných hvozdů po pěkné silnici je ůžasné.. Na dovolenou prostě s MBenz...tam i děti usnou..
I proto dávno Ferrari ustoupil a montuje klimatizaci a jiné píčoviny moderní doby..
nepropadat panice...