Stránka 1 z 7
Superb 96Kw=úprava
Napsal: 11 bře 2006, 12:05
od titan0306
Ahoj,chci z toho motoru dostat 200-220koní tak se chci zeptat na vaše návrhy úprav

.Přemýšlím o tryskách a turbu z Cupry + čip co myslíte že to dokáže? :?Je nějaký turbo který tam pásne bez úprav?
Napsal: 11 bře 2006, 13:27
od Dukes
Všechno jde ,když se chce

,ale jestli chceš 220k tak si připrav větší ruličku pětitisícovek.
To turbo z cupry tam nejde

Napsal: 11 bře 2006, 13:34
od titan0306
Dukes píše:Všechno jde ,když se chce

,ale jestli chceš 220k tak si připrav větší ruličku pětitisícovek.
To turbo s cupry tam nejde

Ani s redukčním mezikusem :?Cupra má turbo se svody nebo šroubované?
Napsal: 11 bře 2006, 14:04
od Dukes
o téma níž má někdo podobný dotaz.....
odpověď od bódi:Superb má turbo šroubované, Fabia ve svodech.
Takže k tomu bude potřebovat ty svody, jinou trubku mazání ( dá se ohnout ta původní, ale možná popraská barva ), jinou trubku přepadu turba, jinou trubku od filtru k turbu a vyrobit první díl výfuku. A také je jiný ten tepelný štít na svodech ( jen detail ).
Ale jinak tam pásne bez problémů.
btw:Doporučuju pročíst forum,nejen nové,ale i staré!!!Vesměs se objevují stále stejné dotazy..

Napsal: 11 bře 2006, 14:34
od titan0306
Mě zajímá Cupra a o té tu vůbec řeč nebyla.Mám vše přečtené

.Tak jaké je to turbo?
Napsal: 11 bře 2006, 16:15
od Bóďa
Šroubované turbo mají jen podélné motory. A než uřezávat svody a navařovat, tak bych raději přemýšlel o nějakém hybridním turbu.
Tedy já už jsem přemýšlel...

( mám totiž také podélný motor

)
Jinak jako vždy: Trysky, turbo, intercooler, čip.

Napsal: 11 bře 2006, 17:03
od Kornout
Nemá náhodou Cupra to samé turbo jako G4 110kw, tj. ve svodech? Dále ty vstřiky, pokud chceš opravdu těch 220PS tak rychle kontaktuj Reeshu, v nabídce má ještě pár sad race 783, bez nich to asi stejně nepůjde. N ale to turbo stejně nevím nevím zda by stačilo. Pokud ne, tak nedávno psal Reesha že ví o nějakém specálu, tuším že je Holze. Tou dobou bylo ve zkušebně a zamluvené, nevím jak to s ním dopadlo, cena byla tuším okolo 35 000kč. Na tyto otázky by ti ale 100% odpověděl Reesha, nebo Holz. Ty spolu takovéto věci páchaj.
Napsal: 11 bře 2006, 17:11
od Kornout
Ještě něco jsem si vzpoměl. Co na to poloosy, spojka, brzdy? IC budeš rozhodně potřebovat z 2.5TDI tam už by měl být velkej jako u A6.
Napsal: 11 bře 2006, 18:17
od titan0306
Kornout píše:Ještě něco jsem si vzpoměl. Co na to poloosy, spojka, brzdy? IC budeš rozhodně potřebovat z 2.5TDI tam už by měl být velkej jako u A6.
Poloosy a brzdy mám z 2.8 tak uvidím.Sice to nemá takovej krouťák,ale řešit to budu až praskne.Jinak brzdy jsou celkem velký.Co se týče IC 2.5 má 2 malý ale uvažuju o jiném záleží na potřebě.A neboj podvozek taky bude.

Napsal: 11 bře 2006, 18:25
od titan0306
Reesha se k tomu nějak nehlásí psal jsem mu e-mail a nic

.Co turbo z 2.5 stačilo by?A ještě prosím radu co se lepší spojky týče.
Napsal: 11 bře 2006, 19:00
od Bóďa
Reesha se ozve. Nemá na starost jenom nás.
Tomu turbu z 2.5TDI bude v nízkých otáčkách chvíli trvat, než se roztočí.
Musí se pootočit mazání ( plechovka na podtlak pak ale zasahuje do sání

), upravit odtoková trubka, udělat mezikus mezi turbo a svody a pak už jen ty klasické záležitosti, jako upravit hadice a výfuk.
Ale nevím přesně, jak je to u Superba s místem.
A ten intercooler potřeba bude.

Napsal: 11 bře 2006, 19:08
od Kornout
Reesha se určitě vyjádří jen co bude mít čas, někdy to u něj hold trvá.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.
Napsal: 11 bře 2006, 19:19
od Bóďa
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo.
Uvidíme...

Napsal: 11 bře 2006, 20:00
od titan0306
Kornout píše:Reesha se určitě vyjádří jen co bude mít čas, někdy to u něj hold trvá.
Tu spojku u superba nevím, jedině pokud by tam pásla z 2,5 TDI, nebo z těch novejch A6???
To turbo z 2,5 taky nebude to pravé ořechové, tlačilo by to až velice pozdě, od spodu by to vůbec netáhlo. Ty by jsi potřeboval turbo, co vydrží větší tlakmin.2bary. Turbo ze 150PS to vydrží, ale jak dlouho?
Nevím proč to tak hrotíš 220PS? Pokud by ti stačilo do 200PS tak to zase až tak velkej problém není, tedy alespoň u podélně uložených motorů.
Jak říkal Dukes, nereálný to není, ale bude to dost drahý.
Proč 220PS?Fabie RS má po čipu 180 ale o něco pár míň kilo tak to někde musím nahnat

Napsal: 11 bře 2006, 20:12
od Lusťa
No moc Fabií RS po chipu se 180 PS jsem neviděl, zase tak lehce se ty koně nahnat nedaj

- je teda fakt, že jsem toho ale ještě moc neviděl. Udělat se to určitě dá, ale jak dlouho to vydrží. Nárůst o 50PS se mi zdá dost