Stránka 1 z 1
Ventil
Napsal: 23 bře 2007, 11:11
od Blanka
Zdar všem,
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
Re: Ventil
Napsal: 23 bře 2007, 11:38
od Rapet
Blanka píše:Zdar všem,
když u svého auta (A4, 1,9 TDi 66 kW, r.v. 1996) sešlápnu plyn na podlahu na volnoběh, nedostanu se ani přes hranici 4 tisíc otáček. Při ubrání má motor silně nepravidelný běh, po lehkém přidání plynu se po chvíli vrátí zpět do normálních volnoběžných otáček. Přitom stále padá do nouzáku, vyměnila jsem ventil N75, váha je vyčištěná, konektory zapojený, hadičky vyměněny, nemůže to dělat ventil, který je pod turbem? Jde do něj elektrika + tři hadičky k turbu. Co je to za ventil?
Na počítač to hodím zítra.
Díky za jakoukoliv radu.
a čo váha vzduchu - koľko má najazdených km ? Typujem to na váhu ...
Napsal: 23 bře 2007, 11:44
od Blanka
Teď má najeto něco přes 193 tisíc, ale nevím, jestli náhodou před prodejem (srpen 2006) nebyl stočený tachometr.
Napsal: 23 bře 2007, 11:53
od Rapet
Blanka píše:Teď má najeto něco přes 193 tisíc, ale nevím, jestli náhodou před prodejem (srpen 2006) nebyl stočený tachometr.
hoď to na VAG, ale vidím to jednoznačne na tú váhu vzduchu
Napsal: 23 bře 2007, 12:09
od pafka
Ten ventil co je pod turbem je N75.Projdi pamět závad, ale podle popisu Ti spíš umírá elektronika čerpadla.
Napsal: 23 bře 2007, 14:54
od Passat TDI
Tím ventilem pod turbem podle mě myslí podtlakové čerpadlo
Napsal: 23 bře 2007, 15:50
od Blanka
Když to začalo blbnout, tak jsem si u jedné firmy objednala ventil na regulaci tlaku turba N75 (doufám, že je to on, je umístěný na spodku sání, co jde od turba k intercooleru, naproti baterce). Byl stejný jako ten původní, tak to snad on byl

Teď to musí být zase něco jiného.
Napsal: 23 bře 2007, 20:36
od Passat TDI
Ventil N75 je připevněný na turbu zespodu a vede k němu podtlaková hadička a z druhé strany je táhlo, které ovládá waste-gate, když Ti někdo bude šlapat na plyn, táhlo by se mělo pohybovat (cca 2 cm)