problem s regulaciiou po cisteni turba a vymene plechovky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pee
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 17:13
Odpovědi: 0

problem s regulaciiou po cisteni turba a vymene plechovky

Příspěvek od pee »

Hram sa uz par dni s nastavenim podtlakovej banky (ASV-81kW), kedze staru som menil nakolko vraj mala byt stuhnuta. Turbo bolo cistene (nepodlozene) pred dvomi mesiacmi, tiez novy ventil N75, a nejake hadicky co som nasiel predrate som tiez nechal vymenit. Po tom ako mi vymenili banku ju nastavili na neutrali pri preslapnuti plyn.pedalu. Po naslednom logovani malo turbo pomaly nabeh, zivost o dost klesla oproti tomu ako auto jazdilo pred (po) cistenim a so starou bankou.

Problem, je ze regulacia pri dosiahnuti tlaku nefunguje aj napriek tomu, ze:
1. Zakladne nastavenia kanal 11- membrana sa hybe max. asi 1cm
2. N75 pri teste akcnych clenov cvaka (+ bolo pocut hluk podfukovania-je to OK?)

Prosim nejake napady co skusit otestovat.
Mne to pripada ako keby bol maly podtlak na banku, tam padom ked ju nastavim podla jazdy a grafu na rychlu odozvu zospodu akokeby mala nizky zdvih nato aby dostatocne zaregulovala...

Vdaka.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nastav ju na prepetie 2mm a hlavne pridaj log 03,010,011,budeš sa pravdepodobne musieť zabávať s bankou aby to šlapalo od nízkych ::) je škoda,že si si nepoznamenal nastavenie starej,zatuhnutej banky,podľa toho by si nastavil novú a od toho sa odvíjal.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 23 črc 2012, 00:05, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pee
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 17:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od pee »

nastavenie starej banky vidim podla zoxidovania tiahla, ale to mi nepomohlo. Predpatie som klasicky nevedel nastavit zhora (teda neviem ako to bezne nastavujete), celkom malo tam vidim.
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje.. :(
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

klasicky sa nastavuje tak,že tiahlo je cca 2mm v banke.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

pee píše:nastavenie starej banky vidim podla zoxidovania tiahla, ale to mi nepomohlo. Predpatie som klasicky nevedel nastavit zhora (teda neviem ako to bezne nastavujete), celkom malo tam vidim.
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje.. :(
LOG.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Vezmi podtlakovou pistoli a pří podtlaku 0.46-0.5 bar se musí táhlo lehce dotýkat dorazového červíka..Když ne doreguluj táhlem.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
pee
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 17:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od pee »

bol som na dovolenke, tak az teraz LOG..

http://leteckaposta.cz/860602271
81kw, ASV
BA-SK
pee
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 17:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od pee »

Nejake napady?

Alebo niekto z BA, kto sa vyzna ??
81kw, ASV
BA-SK
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

turbo odspodu hluché,nenastavuj predpetie na tie 2mm ale od oka ako bude auto ťahať od 1500 a keď sa ti bude zdať najlepšie,daj log.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Na volnobeh je nastavena na plny tlak.Podivej se jestli je nadoraz, pokud ne tak to tahlem sesteluj + mirne pretlac.
Pak to projed a delej si log.
pee
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 17:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od pee »

Cize ked je motor vypnuty, je tiahlo v hornej polohe a ked bezi na volnobeh by malo byt tiahlo vcucnute uplne na doraz?
81kw, ASV
BA-SK
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Nastartujes, tahlo se zatahne na max.Zkus do nej strcit jestli jeste nema vuli.Pokud jde jeste kousek tak to dotahni tahlem + mirne prepeti.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

pee píše:Nejake napady?

Alebo niekto z BA, kto sa vyzna ??
Cele zle. Nereguluje vobec nic....
Uz do toho radsej nesahaj a v tomto stave ani neloguj. Ozvi sa Martinovi z Diesel Technology (tel. v kontaktoch na http://diesel-technology.sk/), ma dielnu v Petrzalke. Ak bude mat cas, urcite ti s tym pomoze.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pee
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2010, 17:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od pee »

Vdaka za kontakt, uz som mu volal. Buduci tyzden sa snad stretneme.
Ono skoda ze to ani nemam s cim porovnat, vsetci co som sa im sparal posledne dni v aute maju obtokove turbo.

Faktom ostava, ze nech akokolvek nastavim atenuator tak pri prekroceni tlaku regulacia nezafunguje.
To by vyzeralo podla telefonatu na problem v turbe, nakolko ovladanie a atenuator funguje.

:?
81kw, ASV
BA-SK
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Je to aktuator nie atenuator :)
Ono problem je ten ze nikdy neskontrolujes ako sa ta variabilna geometria sprava za jazdy, ked ma vyfuk teplotu radovo stovky stupnov Celsia. Na volnoboeh alebo s turbom na stole to moze samozrejme chodit plynule, ale za jazdy to moze drhnut.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“