problem s regulaciiou po cisteni turba a vymene plechovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem s regulaciiou po cisteni turba a vymene plechovky
Hram sa uz par dni s nastavenim podtlakovej banky (ASV-81kW), kedze staru som menil nakolko vraj mala byt stuhnuta. Turbo bolo cistene (nepodlozene) pred dvomi mesiacmi, tiez novy ventil N75, a nejake hadicky co som nasiel predrate som tiez nechal vymenit. Po tom ako mi vymenili banku ju nastavili na neutrali pri preslapnuti plyn.pedalu. Po naslednom logovani malo turbo pomaly nabeh, zivost o dost klesla oproti tomu ako auto jazdilo pred (po) cistenim a so starou bankou.
Problem, je ze regulacia pri dosiahnuti tlaku nefunguje aj napriek tomu, ze:
1. Zakladne nastavenia kanal 11- membrana sa hybe max. asi 1cm
2. N75 pri teste akcnych clenov cvaka (+ bolo pocut hluk podfukovania-je to OK?)
Prosim nejake napady co skusit otestovat.
Mne to pripada ako keby bol maly podtlak na banku, tam padom ked ju nastavim podla jazdy a grafu na rychlu odozvu zospodu akokeby mala nizky zdvih nato aby dostatocne zaregulovala...
Vdaka.
Problem, je ze regulacia pri dosiahnuti tlaku nefunguje aj napriek tomu, ze:
1. Zakladne nastavenia kanal 11- membrana sa hybe max. asi 1cm
2. N75 pri teste akcnych clenov cvaka (+ bolo pocut hluk podfukovania-je to OK?)
Prosim nejake napady co skusit otestovat.
Mne to pripada ako keby bol maly podtlak na banku, tam padom ked ju nastavim podla jazdy a grafu na rychlu odozvu zospodu akokeby mala nizky zdvih nato aby dostatocne zaregulovala...
Vdaka.
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
nastav ju na prepetie 2mm a hlavne pridaj log 03,010,011,budeš sa pravdepodobne musieť zabávať s bankou aby to šlapalo od nízkych ::) je škoda,že si si nepoznamenal nastavenie starej,zatuhnutej banky,podľa toho by si nastavil novú a od toho sa odvíjal.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 23 črc 2012, 00:05, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
nastavenie starej banky vidim podla zoxidovania tiahla, ale to mi nepomohlo. Predpatie som klasicky nevedel nastavit zhora (teda neviem ako to bezne nastavujete), celkom malo tam vidim.
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje..
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje..
LOG.pee píše:nastavenie starej banky vidim podla zoxidovania tiahla, ale to mi nepomohlo. Predpatie som klasicky nevedel nastavit zhora (teda neviem ako to bezne nastavujete), celkom malo tam vidim.
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje..
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
turbo odspodu hluché,nenastavuj predpetie na tie 2mm ale od oka ako bude auto ťahať od 1500 a keď sa ti bude zdať najlepšie,daj log.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Cele zle. Nereguluje vobec nic....pee píše:Nejake napady?
Alebo niekto z BA, kto sa vyzna ??
Uz do toho radsej nesahaj a v tomto stave ani neloguj. Ozvi sa Martinovi z Diesel Technology (tel. v kontaktoch na http://diesel-technology.sk/), ma dielnu v Petrzalke. Ak bude mat cas, urcite ti s tym pomoze.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vdaka za kontakt, uz som mu volal. Buduci tyzden sa snad stretneme.
Ono skoda ze to ani nemam s cim porovnat, vsetci co som sa im sparal posledne dni v aute maju obtokove turbo.
Faktom ostava, ze nech akokolvek nastavim atenuator tak pri prekroceni tlaku regulacia nezafunguje.
To by vyzeralo podla telefonatu na problem v turbe, nakolko ovladanie a atenuator funguje.

Ono skoda ze to ani nemam s cim porovnat, vsetci co som sa im sparal posledne dni v aute maju obtokove turbo.
Faktom ostava, ze nech akokolvek nastavim atenuator tak pri prekroceni tlaku regulacia nezafunguje.
To by vyzeralo podla telefonatu na problem v turbe, nakolko ovladanie a atenuator funguje.
81kw, ASV
BA-SK
BA-SK
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Je to aktuator nie atenuator
Ono problem je ten ze nikdy neskontrolujes ako sa ta variabilna geometria sprava za jazdy, ked ma vyfuk teplotu radovo stovky stupnov Celsia. Na volnoboeh alebo s turbom na stole to moze samozrejme chodit plynule, ale za jazdy to moze drhnut.
Ono problem je ten ze nikdy neskontrolujes ako sa ta variabilna geometria sprava za jazdy, ked ma vyfuk teplotu radovo stovky stupnov Celsia. Na volnoboeh alebo s turbom na stole to moze samozrejme chodit plynule, ale za jazdy to moze drhnut.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.