Stránka 1 z 2

problem s regulaciiou po cisteni turba a vymene plechovky

Napsal: 22 črc 2012, 23:27
od pee
Hram sa uz par dni s nastavenim podtlakovej banky (ASV-81kW), kedze staru som menil nakolko vraj mala byt stuhnuta. Turbo bolo cistene (nepodlozene) pred dvomi mesiacmi, tiez novy ventil N75, a nejake hadicky co som nasiel predrate som tiez nechal vymenit. Po tom ako mi vymenili banku ju nastavili na neutrali pri preslapnuti plyn.pedalu. Po naslednom logovani malo turbo pomaly nabeh, zivost o dost klesla oproti tomu ako auto jazdilo pred (po) cistenim a so starou bankou.

Problem, je ze regulacia pri dosiahnuti tlaku nefunguje aj napriek tomu, ze:
1. Zakladne nastavenia kanal 11- membrana sa hybe max. asi 1cm
2. N75 pri teste akcnych clenov cvaka (+ bolo pocut hluk podfukovania-je to OK?)

Prosim nejake napady co skusit otestovat.
Mne to pripada ako keby bol maly podtlak na banku, tam padom ked ju nastavim podla jazdy a grafu na rychlu odozvu zospodu akokeby mala nizky zdvih nato aby dostatocne zaregulovala...

Vdaka.

Napsal: 22 črc 2012, 23:30
od UchoTD
nastav ju na prepetie 2mm a hlavne pridaj log 03,010,011,budeš sa pravdepodobne musieť zabávať s bankou aby to šlapalo od nízkych ::) je škoda,že si si nepoznamenal nastavenie starej,zatuhnutej banky,podľa toho by si nastavil novú a od toho sa odvíjal.

Napsal: 22 črc 2012, 23:56
od pee
nastavenie starej banky vidim podla zoxidovania tiahla, ale to mi nepomohlo. Predpatie som klasicky nevedel nastavit zhora (teda neviem ako to bezne nastavujete), celkom malo tam vidim.
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje.. :(

Napsal: 23 črc 2012, 00:02
od UchoTD
klasicky sa nastavuje tak,že tiahlo je cca 2mm v banke.

Napsal: 23 črc 2012, 07:19
od dhfool
pee píše:nastavenie starej banky vidim podla zoxidovania tiahla, ale to mi nepomohlo. Predpatie som klasicky nevedel nastavit zhora (teda neviem ako to bezne nastavujete), celkom malo tam vidim.
Tycku nastavujem zhora po stvrt obratkach, a co sa s tym chvilu hram, tak cim kratsia tym viac ide odspodu a skor reaguje. Z grafov priamo z VAGu to fajn vidiet ako sa to upravuje, bohuzial pri prekroceni tlaku nic nereaguje.. :(
LOG.

Napsal: 25 črc 2012, 07:25
od Hobby
Vezmi podtlakovou pistoli a pří podtlaku 0.46-0.5 bar se musí táhlo lehce dotýkat dorazového červíka..Když ne doreguluj táhlem.

Napsal: 31 črc 2012, 15:03
od pee
bol som na dovolenke, tak az teraz LOG..

http://leteckaposta.cz/860602271

Napsal: 01 srp 2012, 08:58
od pee
Nejake napady?

Alebo niekto z BA, kto sa vyzna ??

Napsal: 01 srp 2012, 10:40
od UchoTD
turbo odspodu hluché,nenastavuj predpetie na tie 2mm ale od oka ako bude auto ťahať od 1500 a keď sa ti bude zdať najlepšie,daj log.

Napsal: 01 srp 2012, 12:01
od anydraj
Na volnobeh je nastavena na plny tlak.Podivej se jestli je nadoraz, pokud ne tak to tahlem sesteluj + mirne pretlac.
Pak to projed a delej si log.

Napsal: 01 srp 2012, 12:09
od pee
Cize ked je motor vypnuty, je tiahlo v hornej polohe a ked bezi na volnobeh by malo byt tiahlo vcucnute uplne na doraz?

Napsal: 01 srp 2012, 12:15
od anydraj
Nastartujes, tahlo se zatahne na max.Zkus do nej strcit jestli jeste nema vuli.Pokud jde jeste kousek tak to dotahni tahlem + mirne prepeti.

Napsal: 01 srp 2012, 12:42
od subz3ro_tdi
pee píše:Nejake napady?

Alebo niekto z BA, kto sa vyzna ??
Cele zle. Nereguluje vobec nic....
Uz do toho radsej nesahaj a v tomto stave ani neloguj. Ozvi sa Martinovi z Diesel Technology (tel. v kontaktoch na http://diesel-technology.sk/), ma dielnu v Petrzalke. Ak bude mat cas, urcite ti s tym pomoze.

Napsal: 02 srp 2012, 10:46
od pee
Vdaka za kontakt, uz som mu volal. Buduci tyzden sa snad stretneme.
Ono skoda ze to ani nemam s cim porovnat, vsetci co som sa im sparal posledne dni v aute maju obtokove turbo.

Faktom ostava, ze nech akokolvek nastavim atenuator tak pri prekroceni tlaku regulacia nezafunguje.
To by vyzeralo podla telefonatu na problem v turbe, nakolko ovladanie a atenuator funguje.

:?

Napsal: 02 srp 2012, 11:29
od subz3ro_tdi
Je to aktuator nie atenuator :)
Ono problem je ten ze nikdy neskontrolujes ako sa ta variabilna geometria sprava za jazdy, ked ma vyfuk teplotu radovo stovky stupnov Celsia. Na volnoboeh alebo s turbom na stole to moze samozrejme chodit plynule, ale za jazdy to moze drhnut.