Stránka 1 z 1
Rozdíl AGR vs. ALH
Napsal: 23 črc 2012, 20:54
od Tomas6
Kluci potřebuju poradit.Řeším KO motor ALH v Octavii I.S největší pravděpodobností jsou díravé písty,nebo alespoň jeden.Motor si cucnul oleje-nekontrolovatelné točky...Majitel zašlápnul a zastavil a zdechnul(říkal).Hrčí,ale špatně a navíc moc kouří.Je bez tlaků.Turbo KO.Předpokládám že čerpadlu to asi taky moc neprospělo.Sháním druhý,ale asi to bude špatný.
Ale k věci.Mám v dílně motor z OI AGR,ale se zadřenou klikou-proražená vana.Můžu z něj použít blok,písty ojnice a hlavu?Že bych kliku se šálama nacpal do toho AGR motoru?Co všechno mi nemusí pasovat a může mne překvapit?
Děkuju za každou radu..
Napsal: 23 črc 2012, 23:40
od hansdob
pasovat bude
Napsal: 24 črc 2012, 06:04
od Marek77
Vnitřnosti jsou víceméně záměnné. Jiné je určitě turbo (AGR má ještě bypass) a nějaké kosmetické drobnosti. Ale vnitřnosti bloku a hlava jsou záměnné určitě.
Napsal: 24 črc 2012, 06:34
od Tomas.cz
A je ten AGR s proraženou vanou je v pohodě? Když má zadřenou kliku tak zbytek bude ok?
Napsal: 24 črc 2012, 07:32
od Tomas6
Dojel po vlastnich...Ale uz klepal.Sundala se vana a lezly ze spodku spony.Musel bych asi prehodit i ojnici.Nevim jak moc je ko.Zatim shanim Mam neco v merku tak snad to vyjde.
ALH je rozebrany.V pistech diry nejsou,ale jednoho kousek chybi a zbyle bloncaji pul cm ve valcich.Misto vzduch.filtru jen cary tak to asi papkalo prach...
Napsal: 24 črc 2012, 08:22
od hansdob
to na tom AGR bude asi i vačka chycená myslím že jinej komplet kus bude lepší než to bastlit.
Napsal: 24 črc 2012, 08:56
od sniper--
agr ma taky myslim o kladku min na rozvodech,jinak je holej motor cca stejnej. Osobne bych to resil taky jinym Alh
Napsal: 24 črc 2012, 09:12
od AdrianoCz
mám ALH a při loňské výměně mi tam dali blok a písty z AGR. takže to jde v pohodě.
Co já vim, tak jiná je určitě vana, ta z AGR nemá čidlo hladiny, ALH ano a samozřejmě turbo.