Stránka 1 z 1

Pet007_Opel Astra F_2.0t_357PS/488Nm@1.25bar

Napsal: 24 črc 2012, 06:01
od pet007
Zdravim, snad nedostanu dozivotni ban za vlozeni myho Opel moru, ale ostatni fora v CR jsou, jak to rict slusne, na nic :)

Upravy motoru:
- zaklad C20XE M2.8
- kovany vnitrek (JE Piston 86.5mm)
- hlava serie
- vacky obe XE
- vstriky 630ccm (E85 palivo)
- Walbro 255l/h
- setrvak ocel 4.1kg + Helix pritlak + Helix keramika (odpruzena)
- turbo T04E 0.50 + 0.63 turbina T3 stage 2 (snad) watercooled
- Vems ECU designed by me

Tuned by:
- me and Phob

Pozn. ten lavor kolem 5500RPM je kvuli problemum s regulaci tlaku, boost klesnul z 1.25 na 1.05bar.
Obrázek

Napsal: 24 črc 2012, 06:11
od Marek77
Pro mě moc vysoko. Ale hodnoty ukrutné a s úžšími převody na sprint nebo vrchy asi dost dobré.

Napsal: 24 črc 2012, 06:30
od pet007
Na FWD auto, co ma 1050kg nebyl cilem spodek, stejne by to stalo na miste. V realny zatezi turbo tlaci tak o 500rpm drive. A F28 prevodovka je pomerne kratka, takze da se.

Napsal: 24 črc 2012, 09:49
od dolar100
Motor je Calibra Turbo ? Ta sa robila aj 4x4 inak na fwd celkom brutal, pekne

Napsal: 24 črc 2012, 09:57
od pet007
dolar100 píše:Motor je Calibra Turbo ? Ta sa robila aj 4x4 inak na fwd celkom brutal, pekne
V popisu uprav je to napsano :) puvodem to nebyl C20LET ale C20XE M2.8 (tzn. bezrozdelovacove XEcko, klika ovsem stejna (silna) jako C20LET.

Napsal: 24 črc 2012, 10:19
od dolar100
Aha Astra GSi ale to su skoro rovnake motory len ine piesty maju, či?

Napsal: 24 črc 2012, 10:23
od kosta103
Phob umí 8)

Napsal: 24 črc 2012, 11:30
od pet007
kosta103 píše:Phob umí 8)
Umi, ale v tomdle pripade delal jen ridice na letisti (noteeth) Protoze se Oplu boji, kor toho myho, ze by ho to kouslo :-D
Btw. min tyden sme pomoci svicky doladili jeho Lancii na 440PS (byl u Dieselpoweru v Pze na dynu :)

Napsal: 15 říj 2012, 12:38
od pet007
Malej update, muj hrabos v akci, vcerejsi prvni zkouska launch control v podani Vems ECU.
(zvuk nutny :)
http://www.youtube.com/watch?v=E1kkGCd_Elk&feature=plcp

Napsal: 14 pro 2012, 22:40
od calibrator
obe vačky XE ?? pokial sa nemylim, a mam spravne info, tak vyfukova musi bit vždy LET .. inak pojdu ventily papa... ideal je sacia xe , a vyfukova LET

Napsal: 15 pro 2012, 07:40
od pet007
calibrator píše:obe vačky XE ?? pokial sa nemylim, a mam spravne info, tak vyfukova musi bit vždy LET .. inak pojdu ventily papa... ideal je sacia xe , a vyfukova LET
Obe XE vacky na ryskach se jezdi naprosto bezne, neslysel sem o nejakem problemu. Obecne je ale pravda, ze u serioveho LETu s turbem KKK16 neni vyfukova XE vhodna (uvadi se, ze pri vyfukovem A/R < 0.6 to neni dobre pouzivat, moje turbo ma A/R 0.63). Samozrejme, ventil je dele a vice otevren, proto je hure chlazen, o tom zadna. Zase ale pouzivam E85 palivo (nizsi teplota horeni) a EGT senzor umisteny cca 10cm od vyusteni z hlavy.

Napsal: 15 pro 2012, 08:45
od calibrator
jeden velmi šikovny "chudobny" student z čech asi 7 rokov dozadu chcel z ničoho (čo najlacnejšie) postavit c20let motor do svojho kadetta C .. bral odomna nejake veci vtedy, a bral prave aj tuto vyfukovu LET vačku.Prišiel na to že XE vačky su v jednom momente v pozicii kedy su aj sacie a aj vyfukove ventily pootvorene.. pri atmo je to jedno, lebo motor pracuje len s tym čo nasaje.. ale u preplnovaneho motoru to jedno neni..

Chalan vedel toho o xe a let motoroch dost vela.. stale skušal rozne veci-varianty, kombinacie komponentov ... teda "žil" na tom čo zistil sam, a nie na tom čo sa dočital ..

Ked si pozreš už len stranky EDS-u .. maju tam v ponuke ostrejšiu len saciu vačku na let motory..

Napsal: 15 pro 2012, 08:55
od peug
Moc pěkný :) asi se zamyslim nad výměnou turba ;) gt2560R mě nechce pustit přes 320PS :)

Napsal: 15 pro 2012, 09:51
od pet007
Ten student byl asi Baletak, znam ho, i sem u nej byl kdysi :) Mno samozrejme, objevil Ameriku, potazmo tzn. prekryti ventilu (overlap) :) U turba tento prekryv neni az tak zadouci, jako u atmo, to je znama vec..... Jinak u C20LET s velkym turbem (jako to moje) se zkratka obe XE vacky pouzivaji, je to lety provereny "levny" setup, ktery napr. v UK jezdi velice hojne.