Stránka 1 z 1
Pet007_Opel Astra F_2.0t_357PS/488Nm@1.25bar
Napsal: 24 črc 2012, 06:01
od pet007
Zdravim, snad nedostanu dozivotni ban za vlozeni myho Opel moru, ale ostatni fora v CR jsou, jak to rict slusne, na nic
Upravy motoru:
- zaklad C20XE M2.8
- kovany vnitrek (JE Piston 86.5mm)
- hlava serie
- vacky obe XE
- vstriky 630ccm (E85 palivo)
- Walbro 255l/h
- setrvak ocel 4.1kg + Helix pritlak + Helix keramika (odpruzena)
- turbo T04E 0.50 + 0.63 turbina T3 stage 2 (snad) watercooled
- Vems ECU designed by me
Tuned by:
- me and Phob
Pozn. ten lavor kolem 5500RPM je kvuli problemum s regulaci tlaku, boost klesnul z 1.25 na 1.05bar.

Napsal: 24 črc 2012, 06:11
od Marek77
Pro mě moc vysoko. Ale hodnoty ukrutné a s úžšími převody na sprint nebo vrchy asi dost dobré.
Napsal: 24 črc 2012, 06:30
od pet007
Na FWD auto, co ma 1050kg nebyl cilem spodek, stejne by to stalo na miste. V realny zatezi turbo tlaci tak o 500rpm drive. A F28 prevodovka je pomerne kratka, takze da se.
Napsal: 24 črc 2012, 09:49
od dolar100
Motor je Calibra Turbo ? Ta sa robila aj 4x4 inak na fwd celkom brutal, pekne
Napsal: 24 črc 2012, 09:57
od pet007
dolar100 píše:Motor je Calibra Turbo ? Ta sa robila aj 4x4 inak na fwd celkom brutal, pekne
V popisu uprav je to napsano

puvodem to nebyl C20LET ale C20XE M2.8 (tzn. bezrozdelovacove XEcko, klika ovsem stejna (silna) jako C20LET.
Napsal: 24 črc 2012, 10:19
od dolar100
Aha Astra GSi ale to su skoro rovnake motory len ine piesty maju, či?
Napsal: 24 črc 2012, 10:23
od kosta103
Phob umí

Napsal: 24 črc 2012, 11:30
od pet007
kosta103 píše:Phob umí

Umi, ale v tomdle pripade delal jen ridice na letisti

Protoze se Oplu boji, kor toho myho, ze by ho to kouslo

Btw. min tyden sme pomoci svicky doladili jeho Lancii na 440PS (byl u Dieselpoweru v Pze na dynu

Napsal: 15 říj 2012, 12:38
od pet007
Malej update, muj hrabos v akci, vcerejsi prvni zkouska launch control v podani Vems ECU.
(zvuk nutny
http://www.youtube.com/watch?v=E1kkGCd_Elk&feature=plcp
Napsal: 14 pro 2012, 22:40
od calibrator
obe vačky XE ?? pokial sa nemylim, a mam spravne info, tak vyfukova musi bit vždy LET .. inak pojdu ventily papa... ideal je sacia xe , a vyfukova LET
Napsal: 15 pro 2012, 07:40
od pet007
calibrator píše:obe vačky XE ?? pokial sa nemylim, a mam spravne info, tak vyfukova musi bit vždy LET .. inak pojdu ventily papa... ideal je sacia xe , a vyfukova LET
Obe XE vacky na ryskach se jezdi naprosto bezne, neslysel sem o nejakem problemu. Obecne je ale pravda, ze u serioveho LETu s turbem KKK16 neni vyfukova XE vhodna (uvadi se, ze pri vyfukovem A/R < 0.6 to neni dobre pouzivat, moje turbo ma A/R 0.63). Samozrejme, ventil je dele a vice otevren, proto je hure chlazen, o tom zadna. Zase ale pouzivam E85 palivo (nizsi teplota horeni) a EGT senzor umisteny cca 10cm od vyusteni z hlavy.
Napsal: 15 pro 2012, 08:45
od calibrator
jeden velmi šikovny "chudobny" student z čech asi 7 rokov dozadu chcel z ničoho (čo najlacnejšie) postavit c20let motor do svojho kadetta C .. bral odomna nejake veci vtedy, a bral prave aj tuto vyfukovu LET vačku.Prišiel na to že XE vačky su v jednom momente v pozicii kedy su aj sacie a aj vyfukove ventily pootvorene.. pri atmo je to jedno, lebo motor pracuje len s tym čo nasaje.. ale u preplnovaneho motoru to jedno neni..
Chalan vedel toho o xe a let motoroch dost vela.. stale skušal rozne veci-varianty, kombinacie komponentov ... teda "žil" na tom čo zistil sam, a nie na tom čo sa dočital ..
Ked si pozreš už len stranky EDS-u .. maju tam v ponuke ostrejšiu len saciu vačku na let motory..
Napsal: 15 pro 2012, 08:55
od peug
Moc pěkný

asi se zamyslim nad výměnou turba

gt2560R mě nechce pustit přes 320PS

Napsal: 15 pro 2012, 09:51
od pet007
Ten student byl asi Baletak, znam ho, i sem u nej byl kdysi

Mno samozrejme, objevil Ameriku, potazmo tzn. prekryti ventilu (overlap)

U turba tento prekryv neni az tak zadouci, jako u atmo, to je znama vec..... Jinak u C20LET s velkym turbem (jako to moje) se zkratka obe XE vacky pouzivaji, je to lety provereny "levny" setup, ktery napr. v UK jezdi velice hojne.