Stránka 1 z 2

G3 1.9TDi 66kW

Napsal: 15 srp 2012, 06:39
od uhni
Zdravim pani mam taku otazku, mam motor 1.9TDi 66kW a chcem tam dat Trisky cerpadlo a turbo z 81kW.. netreba tam nic ine spravit alebo je to komplikovanejsie?... pre tych co chcu zaparat 81kW som si nekupil preto lebo v tom obdobi ked som kupoval auto som ziaden G3 variant 81kw nezohnal.

Napsal: 15 srp 2012, 06:53
od Markus01
Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).

Napsal: 15 srp 2012, 07:57
od sniper--
Markus01 píše:Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
Cerpadlo u g3 66 a 81stejny nejsou. Uhni: Z moji zkusenosti ti reknu ze nejlevnejsi a nejlepsi zvyseni vykonu u tohodle motoru je osadit vstikovace tryskama 764. Pripadne udelat nejakej ten soft. Ale i tak ten motor ozije a jede hezky.

Napsal: 15 srp 2012, 08:46
od Markus01
sniper-- píše:
Markus01 píše:Trysky tam dej, ale čerpadlo je stejný. Být tebou tak seženu celý vstřiky z nějakýho novějšího AHF, aby to mělo najeto co nejmíň a pak se to jenom vymění kus za kus. Nemělo by být třeba nic jinýho předělávat. S turbem už to bude horší. Tam je jiná regulace. Tohle turbo co máš ti stačí do cca 100 kW když to necháš čipnout. Popřemejšlej jestli se ti vyplatí kvůli 10 koním předělávat regulaci a kupovat turbo (čip bude potřeba tak jako tak).
Cerpadlo u g3 66 a 81stejny nejsou. Uhni: Z moji zkusenosti ti reknu ze nejlevnejsi a nejlepsi zvyseni vykonu u tohodle motoru je osadit vstikovace tryskama 764. Pripadne udelat nejakej ten soft. Ale i tak ten motor ozije a jede hezky.
To je pro mě nová informace. Měl jsem za to že všechny rotačky s přímym vstřikem mají 10mm hlavu (kromě automatů). Co tam je?

Napsal: 15 srp 2012, 11:04
od uhni
Dakujem za odpovede a viete mi povedat kde sa daju tie trisky zohnat na nete za nejake slusne ceny? Ja nechcem nejaky nenormalny vykon len potrebujem kus viac koni pri predbiehani lebo nemam rad ked s vedla auta vleciem 1O minut :)

Napsal: 15 srp 2012, 11:57
od sniper--
to maji 10mm,to je pravda. Afn cerpadlo ma oproti 1Z delsi drahu regulacni objimky. U novejsich motoru AGR , AHF je to uz stejny.

Napsal: 15 srp 2012, 14:06
od Markus01
uhni píše:Dakujem za odpovede a viete mi povedat kde sa daju tie trisky zohnat na nete za nejake slusne ceny? Ja nechcem nejaky nenormalny vykon len potrebujem kus viac koni pri predbiehani lebo nemam rad ked s vedla auta vleciem 1O minut :)
Jestli myslíš použitý komplet vstřiky tak bych napsal Laďasovi. Jestli myslíš nový trysky tak asi přímo Dieselpower. ;) Odkud jsi?

Napsal: 15 srp 2012, 14:56
od peeeetr
V sekci "prodám" zrovna někdo prodává špičky S764. Na tvůj motor úplně ideální. Takže kup vršky, nech je nahodit do tvých vstřiků, seřídit a šup do auta. A máš vystaráno.

Napsal: 16 srp 2012, 13:18
od uhni
Tak ja som zo slovenska a co Kolko by to asi vsetko vyslo kebyze tam dam tie s764spicky?

Napsal: 16 srp 2012, 17:30
od kiklop32
Teď jsem s vrátil z dieselpoweru, celkem výměna za S764 za 8616 Kč

Napsal: 16 srp 2012, 19:08
od toefuk
uhni píše:Tak ja som zo slovenska a co Kolko by to asi vsetko vyslo kebyze tam dam tie s764spicky?
ja som si spicky vymenil aj odtlakoval sam na NC50, ale potom s pripadnou reklamaciou je to uz horsie.

Napsal: 16 srp 2012, 22:00
od Jarda S.
jen se ujistim do 1Z vstřiky AFN (případně s764) fmic ARL bude to stačit na 140-150 koní ?

Napsal: 17 srp 2012, 05:28
od peeeetr
Jarda S. píše:jen se ujistim do 1Z vstřiky AFN (případně s764) fmic ARL bude to stačit na 140-150 koní ?
Nejspíš Tě bude limitovat turbo, pokud máš stále z 1Z :roll:

Napsal: 17 srp 2012, 07:35
od Jarda S.
ano a měnit zatim nehodlám, je bez vůle a nehodí kapku oleje ;)

Napsal: 17 srp 2012, 08:05
od peeeetr
Jarda S. píše:ano a měnit zatim nehodlám, je bez vůle a nehodí kapku oleje ;)
Třeba člen Toefuk má na 1Z s764,11mm hlavu, upravenej airbox a je tuším na 130ps ;)