Stránka 1 z 2

problémy motorů 2.5 V6

Napsal: 24 zář 2012, 17:20
od Ferenzzo
U motorů 2.5 V6 (viz. audi A6, passat,...) odchází prý často čepradla. Otázka zní, jestli odchází mechanická část (ztráta tlaku) nebo elektronika (řj)? Děkuju

Napsal: 24 zář 2012, 21:54
od TomasHav
Ja mel v haji RJ, takze je to individulani najeto cca 350 000. Cerpadlo VP44 typ B. Ted mam BX uz skoro 100 000 a zatim dobry.

Napsal: 24 zář 2012, 22:53
od picus16
nejčastěji mosfet v řj

Napsal: 24 zář 2012, 23:16
od dav55
ne jenom cerpadla. taky vacky, hydra, upadavaji ventily, jednotky abs.a urcite se najdou i jine.

Napsal: 25 zář 2012, 10:57
od Ferenzzo
aha ... ty problémy já právě slyším ze všech stran, ale to auto je fakt krásné ... :-)

Napsal: 25 zář 2012, 11:32
od live69
? Trochu starej pes ne?

Napsal: 25 zář 2012, 11:36
od tuner
je to jen o udrzbe, servisu, dobrym mechanikovi,kvalitnim oleji a jeho pravidelne vymnene po max 15t.km. Poruchu cerpadla neovlivnis ale po oprave uz se vetsinou nepolame. Ja mam najeto prez 600t.km vacky puvodni a jak novy,ale to jsem tu psal uz mnohokrat.

Napsal: 25 zář 2012, 22:27
od frantisek28
tuner píše:je to jen o udrzbe........najeto prez 600t.km
Lenze ked sa tahali A6-tky z nemcov, tak sa tych 400-500 000 km na tachu stocilo na 120 000 km a ono potom ludia najazdili nejakych 100-150 000 km a vsetko ide do .... Navyse, to najazdia s biednym servisom, tak comu sa cudovat?
Cerpadlo neni az tak velka polozka u 2.5 TDi V6, zato tie vacky, teda skor hlavy a k nim pripocitat filter odvetravania spolu s pretesnenim celeho motora, tak to uz ide clovek s tej ceny do kolien. Urcite nekupovat rachotiacu olejnicku.

Napsal: 26 zář 2012, 16:43
od Stifko
Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná

Napsal: 26 zář 2012, 17:33
od Fandy
Stifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
spotřeba vesměs stejná.....bože to je zas kravina :roll:

Napsal: 26 zář 2012, 18:24
od lubomt
Stifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
2,8b V6 urcite nie. Problematicky motor, ktory skoro ziadny nema poriadny vykon, ako ma mat. Naposledy miesto 193k iba 155k. Diagnostika bez zavad... A zatial ziadny, co bol u nas, nesiel dobre... Žrút benzínu

Napsal: 26 zář 2012, 18:34
od Stifko
Fandy píše:
Stifko píše:Měl jsem tento motor v A4 a A6 a už ho nechci nikdy vidět.V A4 jsem 2x přetěsňoval motor a pořád z toho chcal olej a u A6 odešlo turbo a týden na to čerpadlo.Vačky byly u obou dobre.bodejť by ne,když to byl průtokáč oleje a lil se tam pořád novej.Nedoporučuju.To už raději 2.8V6,levnější údržba a spotřeba vesměs stejná
spotřeba vesměs stejná.....bože to je zas kravina :roll:
jezdil jsi s těmahle motorama někdy?u 2,5tdi jsem měl průměr 10,5l a u 2.8V6 12l,a svezl jsem se narozdil od nafty.Beru to u Audi a4

Napsal: 26 zář 2012, 20:12
od Ferenzzo
dají se poznat vydřené vačky při koupi? (kromě demontáže víka) :)

Napsal: 26 zář 2012, 20:20
od Stifko
když otevřeš nalejvací hrdlo,tak pohledem,nebo prstem,ale jen jednu stranu

Napsal: 26 zář 2012, 20:51
od avatar
Stifko píše:když otevřeš nalejvací hrdlo,tak pohledem,nebo prstem,ale jen jednu stranu
jednu stranu jednu plochu z 24. Takze nicmoc.. klidne muze byt vydreno jinde. Bez sundani vik nemas sanci.


Proste doporucuji tu cenu auta rovnou zklepat o 40-100 tis dolu jinak to nema smysl kupovat. Ale co budu radit stejne je to zbytecne a kazdej si koupi co chce bez ohledu na rady)))u 2,5 tdiv6 je to na 100% vzdy mrdka ))) v dnesni dobe jsou vsechy KO


nehlede na to ze bazary se jich nemuzou zbavit ))