Stránka 1 z 2
Sharan - moc kouře...
Napsal: 24 zář 2012, 21:46
od Frenzy
Sharan už od dovozu kouří víc, než by měl, dlouho startuje (teplej i studenej), někdy je potřeba přišlápnout plyn, aby chytil a dokonce už se i stalo, že spadl do nouzáku, což se většinou vyřeší vypnutím motoru a opětovným nastartováním. Možná je špatně chipnutej, kdo ví... Až přijde kabel, udělám log. Přikládám výpis chyb... Kde mám hledat problém

Díky

Napsal: 26 zář 2012, 13:49
od Frenzy
Přikládám log, poraďte prosím...
http://leteckaposta.cz/213962824 Turbo tlačí jednoznačně míň, než je požadavek, mám tedy hledat u regulace, N75, apod.?
Napsal: 26 zář 2012, 13:52
od UchoTD
kontrola podtlakov,buď bude nejaký deravý,alebo vadný N75 má úplne čudný pracovný cyklus..
Napsal: 26 zář 2012, 14:25
od Brouk
co je to za rok ? KW ?
Je dobre ze jsi napsal alespon Sharan

Napsal: 26 zář 2012, 14:30
od Frenzy
Brouk píše:co je to za rok ? KW ?
Je dobre ze jsi napsal alespon Sharan

Rok 98, AFN, 81kw
Napsal: 26 zář 2012, 19:23
od Brouk
jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
Napsal: 26 zář 2012, 20:21
od Frenzy
Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...
Napsal: 27 zář 2012, 14:49
od martinsidlo
A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.
Napsal: 27 zář 2012, 15:51
od Brouk
Frenzy píše:Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...
muzes mi z te diag dat cislo 028906021 nebo ma na konci 018 ale to asi tezko jestli je to 028906021 + pismeno nebo 2 je za tachakem !
pred radici pakou tak asi airbag RJ

Napsal: 27 zář 2012, 15:52
od Brouk
martinsidlo píše:A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.
to je dobre to si poridim na fabii

Napsal: 28 zář 2012, 10:26
od Frenzy
martinsidlo píše:A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.
Kdyby turbo tlačilo normálně, tak bych se o to tolik nestaral...
Napsal: 28 zář 2012, 10:28
od Frenzy
Brouk píše:Frenzy píše:Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :
podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .
vse v jednotce !
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...
muzes mi z te diag dat cislo 028906021 nebo ma na konci 018 ale to asi tezko jestli je to 028906021 + pismeno nebo 2 je za tachakem !
pred radici pakou tak asi airbag RJ

Konektor k ŘJ je před řadící pákou...

Jinak je to číslo končící 021 GT, tzn., že mám hledat za tachákem?
Napsal: 28 zář 2012, 16:34
od Frenzy
Kvůli kolísajícímu průběhu váhy vzduchu sem zapojil 2 diody místo váhy a turbo už natlačí požadovanou hodnotu, ale až někde kolem 4000 otáček, tzn., že problém přetrvává... Hadičky v pořádku...
Jinak sem zjistil, že EGR je zaslepený, ale ne od vlnovce - mám to předělat?
Dále sem se chtěl ujistit, jestli N75 je ten vpravo? Hledal sem na foru návody, jak ho otestovat, ale žádnej polopatickej návod sem nenašel

Jestli cvaká zkusit nemůžu, protože mi u testu akčních členů VAG píše chybu, protože nemám orig. kabel

Můžete mi prosím poradit?

Napsal: 28 zář 2012, 20:11
od Michal99
Mám to samý auto a řešil jsem tu chybu taky a na 100% to bude ta hadička v řj.Vyndej budíky a jednotku rozdělej a seš doma.K tý diodě místo váhy by ti měla stačit jen jedna,protože když jsem dal 2 bylo to moc.V bloku hodnot by to mělo s tou diodou ukazovat 1250.
Napsal: 28 zář 2012, 20:13
od UchoTD
niekomu tá jedna ukazuje len 520.