Stránka 1 z 2

Sharan - moc kouře...

Napsal: 24 zář 2012, 21:46
od Frenzy
Sharan už od dovozu kouří víc, než by měl, dlouho startuje (teplej i studenej), někdy je potřeba přišlápnout plyn, aby chytil a dokonce už se i stalo, že spadl do nouzáku, což se většinou vyřeší vypnutím motoru a opětovným nastartováním. Možná je špatně chipnutej, kdo ví... Až přijde kabel, udělám log. Přikládám výpis chyb... Kde mám hledat problém :? Díky :)
Obrázek

Napsal: 26 zář 2012, 13:49
od Frenzy
Přikládám log, poraďte prosím... :) http://leteckaposta.cz/213962824 Turbo tlačí jednoznačně míň, než je požadavek, mám tedy hledat u regulace, N75, apod.?

Napsal: 26 zář 2012, 13:52
od UchoTD
kontrola podtlakov,buď bude nejaký deravý,alebo vadný N75 má úplne čudný pracovný cyklus..

Napsal: 26 zář 2012, 14:25
od Brouk
co je to za rok ? KW ?

Je dobre ze jsi napsal alespon Sharan (noteeth)

Napsal: 26 zář 2012, 14:30
od Frenzy
Brouk píše:co je to za rok ? KW ?

Je dobre ze jsi napsal alespon Sharan (noteeth)
Rok 98, AFN, 81kw

Napsal: 26 zář 2012, 19:23
od Brouk
jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :

podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .

vse v jednotce !

Napsal: 26 zář 2012, 20:21
od Frenzy
Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :

podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .

vse v jednotce !
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...

Napsal: 27 zář 2012, 14:49
od martinsidlo
A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.

Napsal: 27 zář 2012, 15:51
od Brouk
Frenzy píše:
Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :

podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .

vse v jednotce !
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...
muzes mi z te diag dat cislo 028906021 nebo ma na konci 018 ale to asi tezko jestli je to 028906021 + pismeno nebo 2 je za tachakem !

pred radici pakou tak asi airbag RJ :-)

Napsal: 27 zář 2012, 15:52
od Brouk
martinsidlo píše:A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.
to je dobre to si poridim na fabii (noteeth)

Napsal: 28 zář 2012, 10:26
od Frenzy
martinsidlo píše:A nebo si kup "emisní povolenky" na ten kouř a neřeš.
Kdyby turbo tlačilo normálně, tak bych se o to tolik nestaral...

Napsal: 28 zář 2012, 10:28
od Frenzy
Brouk píše:
Frenzy píše:
Brouk píše:jestli to ma jednotku za tachakem jakoze urcite s hadickou tak take zkontroluj :

podle zavady 65535 by mohl byt problem v jednotce , zpukrela hadicka na cidlo tlaku v jednotce ! , praskla hadicka , olej v jednotce .

vse v jednotce !
Na tohle sem si vzpomněl, že se tu někde řešilo, tak mě to taky napadlo, ale má to jednotku před řadící pákou v tom kastlíku takovým...
muzes mi z te diag dat cislo 028906021 nebo ma na konci 018 ale to asi tezko jestli je to 028906021 + pismeno nebo 2 je za tachakem !

pred radici pakou tak asi airbag RJ :-)
Konektor k ŘJ je před řadící pákou... :roll: Jinak je to číslo končící 021 GT, tzn., že mám hledat za tachákem?

Napsal: 28 zář 2012, 16:34
od Frenzy
Kvůli kolísajícímu průběhu váhy vzduchu sem zapojil 2 diody místo váhy a turbo už natlačí požadovanou hodnotu, ale až někde kolem 4000 otáček, tzn., že problém přetrvává... Hadičky v pořádku...

Jinak sem zjistil, že EGR je zaslepený, ale ne od vlnovce - mám to předělat?
Obrázek

Dále sem se chtěl ujistit, jestli N75 je ten vpravo? Hledal sem na foru návody, jak ho otestovat, ale žádnej polopatickej návod sem nenašel :( Jestli cvaká zkusit nemůžu, protože mi u testu akčních členů VAG píše chybu, protože nemám orig. kabel :x Můžete mi prosím poradit?
Obrázek

Napsal: 28 zář 2012, 20:11
od Michal99
Mám to samý auto a řešil jsem tu chybu taky a na 100% to bude ta hadička v řj.Vyndej budíky a jednotku rozdělej a seš doma.K tý diodě místo váhy by ti měla stačit jen jedna,protože když jsem dal 2 bylo to moc.V bloku hodnot by to mělo s tou diodou ukazovat 1250.

Napsal: 28 zář 2012, 20:13
od UchoTD
niekomu tá jedna ukazuje len 520.