Stránka 1 z 3

Záměna spodku na ALH

Napsal: 19 říj 2012, 19:50
od G.o.l.f. IV
Ahoj hoši chtěl sem se optat mám v plánu záměnu spodku za silnější (arl,asz) co vše to obnaší.mám na mysli zda měnit i čerpadlo nebo nechat rotační a hlavu nechat co mám ALH.Jde mi o to aby nenastal nějakej problém skrz nějaké štekry díky moc :?

Napsal: 19 říj 2012, 20:25
od trncakk
Všechno zůatne původní jen vymněníš spodek a na klice vymněníš kroužek na snímání otáček

Napsal: 19 říj 2012, 20:26
od Ladas
obnáší to vyndat kliku vyměnit impulzní kolo,potom vyměnit prsa rozvodů,vyměnit rozvodový kolečko a poskládat vše ostatní z ALH i když do kolika kobyl chceš jít že nad tím uvažuješ?

Napsal: 20 říj 2012, 18:32
od G.o.l.f. IV
No co se koní týče 222.3 a nechci aby to odešlo :D a co jsem se bavil tak prej jen vykopnout spodek ALH a narvat třeba ASZ nebo ARL ale nevěřím že to bude právě jen to :D

Napsal: 20 říj 2012, 20:49
od Ladas
tak je to jak popisuju ;)

Napsal: 20 říj 2012, 20:54
od skoda
Ještě vodní pumpa musí být.PD je větší z řechtačky nepasuje.
Jestli na tom nebudeš pořád stát taky bych se puvodního spodku nebál.
Na 230 bych to neřešil,jestli je ještě teda v kondici.

Napsal: 20 říj 2012, 20:55
od Ladas
jj ale myslím že i to se dalo nějak obejít ;)

Napsal: 20 říj 2012, 21:15
od G.o.l.f. IV
No tak jak kdy mě to chytne :)) Ale to zná asi každej.Co se týče motoru těch 200tis. už má noo :) nic v něm neklepe ale sych je sychr a hlavně se teďka vysktl problém s hlavou přidemontáži sacích svodů z jedné díry začal prokapávat fridex takže drží to jen šroub No a proto jsem se rozhodl že když už by se to dělalo tak by se tam kopl i ten spodek no nic není přeci nesmrtelné že.A ještě bych měl otázku včera se mi při 3500tis. otákách vypne jakože turbo ale nepadne to do nouzáku pač uberu plyn a zas jedu ale jen do těch 3500tis. s lehčím záběrem to jde dál ale jen někdy,nevíte někdo v čem by mohl být problém.

Napsal: 20 říj 2012, 21:17
od G.o.l.f. IV
Jinak na těch 250-270 bych chtěl jít těch 222.3 tam mám.

Napsal: 20 říj 2012, 21:49
od skoda
G.o.l.f. IV píše:Jinak na těch 250-270 bych chtěl jít těch 222.3 tam mám.
Aha tak to je jiná :)
Zkus kontrolu paliva.Hadičky,Bublinky,pal filtr.To vypadá jako,když ti to přisává vzduch.

Napsal: 21 říj 2012, 06:32
od sniper--
kdyz uz je tu rec o tom spodku, jednou jsem vyndal motor AGR ktrerej byl prestrojenej na PD a byl vrazenej do G4 jako nahrada za AJM. Ja ten blok AGR ted strojim zpet na plnohodnotnou rotacku tak jak to ma bejt. Ale jak je to s tim snimacem otacek? PD maji jinej nez rotacky nebo jen ARL ma jinej? Jde mi o to aby az ho nacpu do auta nebyl problem.

Napsal: 21 říj 2012, 06:44
od JohnyFlat
Musíš tam mí tenhle... jak ten co tam leží, tak te co je na klice jsou z rotačky
Obrázek

Napsal: 21 říj 2012, 07:32
od tuner
PD

Obrázek

Napsal: 21 říj 2012, 11:40
od Brouk
to znam (noteeth) kdyz jsme nasadili spodek ARL od Ladase tak starter tocil asi 4000 ot :-)) menili jsme ho bez vyndani kliky :D

Napsal: 21 říj 2012, 11:41
od Brouk
to znam (noteeth) kdyz jsme nasadili spodek ARL od Ladase tak starter tocil asi 4000 ot :-)) menili jsme ho bez vyndani kliky :D


njn stane se