Stránka 1 z 5

kotouče TRW po 10t zvlněné

Napsal: 23 říj 2012, 16:12
od OťasTDi
měnil jsem komplet kotouče a destičky na autě v podpisu...v předu i v zadu...po 10tis km cítím při brždění vibrace do volantu...s čím vyšší rychlostí jsou větší...vše jsem udělal poctivě a nejezdím jak dobytek...koupil jsem v mototechně vše TRW...proč se mi ty přední zvlnily?stalo se vám to někomu?

Napsal: 23 říj 2012, 16:20
od toefuk
zabehol si ich poctivo?
Ja mam sice ATE asi 20t km, na zabehu som si dal zalezat, ale so zvlnenim prolem nemam a to mi uz parkrat prislo brzdit prudko z cca 200vky...

Napsal: 23 říj 2012, 17:40
od Tomas.cz
Líznout u někoho kdo to umí, mít pečlově vyčištěnou dosedací plochu na náboji, ta se musí lesknout, namáznout jí a nasadit kotouč, zajet a je to, víc s tím nevymyslíš.

Re: kotouče TRW po 10t zvlněné

Napsal: 23 říj 2012, 17:52
od slovacek.milos
OťasTDi píše:měnil jsem komplet kotouče a destičky na autě v podpisu...v předu i v zadu...po 10tis km cítím při brždění vibrace do volantu...s čím vyšší rychlostí jsou větší...vše jsem udělal poctivě a nejezdím jak dobytek...koupil jsem v mototechně vše TRW...proč se mi ty přední zvlnily?stalo se vám to někomu?
uplně normální destičky mají špatnou směs, přehřejou zvlní pořád dokola ;)

Napsal: 23 říj 2012, 18:12
od Vsety18
na TRW kotouče jsem v poslední době sylšel dost reklamací že se zvlnily

Napsal: 23 říj 2012, 18:23
od DOLPH
házivost nábojů jsi měřil?

Napsal: 23 říj 2012, 18:37
od burek
mam preek trw kotouce a desky a pohoda najeto max 10 tis zatim

Napsal: 23 říj 2012, 18:45
od OťasTDi
dosedací plochy jsem čistil vrtačkou s kotoučovým kartáčem,ale nic jsem nemazal....pouze plování třmenu grafitkou a trošku MD pod prachovku při zatlačení pístku,zajetý si taky myslím že to bylo tak nějak normálně...ze začátku žádný tlaky a navíc se mi zdá,že to začlo po několika tis km...já bych se docela přiklonil k milošově názoru,že se prostě přehřívaj a jsou z nějakého bláta...myslíš tome,že by se to tedy dalo stočit? ale nezvlní se to znova?

Napsal: 23 říj 2012, 18:53
od micar
bohužel to je bolest jedničkových octávek tdi, jak se jednou sundá originál tak to potom dělá bordel at se tam dá co se tam dá. měl jsem funglovku OI a od 60tkm jsem to dělal co 5tis až jsem to předělal na 288 tak byl pokoj

Re: kotouče TRW po 10t zvlněné

Napsal: 23 říj 2012, 18:55
od Kamil-TDI
OťasTDi píše:měnil jsem komplet kotouče a destičky na autě v podpisu...v předu i v zadu...po 10tis km cítím při brždění vibrace do volantu...s čím vyšší rychlostí jsou větší...vše jsem udělal poctivě a nejezdím jak dobytek...koupil jsem v mototechně vše TRW...proč se mi ty přední zvlnily?stalo se vám to někomu?
Naprosto stejnej problém teť řeším i já! (wallbash) TRW mám asi 4000km na aute,bohužel se zvlnily:? Dával je tam předchozí majitel.
Zkusím je v práci hodinkama kolik to hází a srovnám je,ale jestli se znovu zvlní tak koupím Zimmermann,měl jsem je na audině a byly suprový i těsně před smrtí! 8)

Napsal: 23 říj 2012, 18:59
od slovacek.milos
kotouče nejsou z bláta a stane se to znova

desky musí být jak briketa a zasírat litáky, pokud nedáš jiné desky tak http://cs.wikipedia.org/wiki/Boj_s_v%C4 ... ml%C3%BDny

zde o tom něco ví ;)

Napsal: 23 říj 2012, 19:08
od Kamil-TDI
slovacek.milos píše:kotouče nejsou z bláta a stane se to znova

desky musí být jak briketa a zasírat litáky, pokud nedáš jiné desky tak http://cs.wikipedia.org/wiki/Boj_s_v%C4 ... ml%C3%BDny

zde o tom něco ví ;)
No to je právě vono,liťáky mám zasraný až hrůza!!! (hm)

Napsal: 23 říj 2012, 19:12
od Tomas.cz
A kotouče dej příště origo Audi-VW, v cc-autodily je maj za dobře a nebo taky Jenda T4.

Napsal: 23 říj 2012, 19:15
od besoun
Křivé náboje jsou běžné,co jsem měnil v poslední době ložiska a nebyly to jen Tdi octavie ale i 1.6 tky tak jsem vždy nechal u soustružníka zkontrolovat náboje a vždy byl křivý. A na své vždy jen originál a není problém. Sice jsou dražší ale odpadá problém s neustálým křivením

Napsal: 23 říj 2012, 19:16
od slovacek.milos
Kamil-TDI píše:[

No to je právě vono,liťáky mám zasraný až hrůza!!! (hm)
tak je asi v deskách moc kovu, já už několikrát prokázal že na jakékoliv kotouče dáš staré desky z prvovýroby kde je ještě nějaký milimeřík je pokoj,

pak fachčí remsa, pak jedny co používám já a jinak je to furt sázka do loterie ;)