Stránka 1 z 2
imobilizér Octavia 99 - nevyřešeno
Napsal: 20 lis 2012, 21:41
od Milan Sharan
Při startování se rozbliká imobilizér a motor chytne a hned zdechne. Druhý pokus vždy jde. Tzn když poprvé zapnu klíček a hned vypnu, tak podruhé můžu startovat a hned chytne. Vypnu motor a nastartuji a jde to opět. Nechám auto tak 5 minut v klidu a imobilizér opět na první pokus bliká. V závadách budíků je napsáno 1176 KLÍČEK Signál je příliš nízký, v závadách motoru je 17978 Řídící jednotka motoru je zablokovaná - nahodilá závada. Dělá to u obou klíčků stejně. Dnes jsem rozdělal vše kolem volantu abych se podíval na kroužek co čte klíček, vytáhl jsem konektor, přihnul kontakty a vše je pořád stejné. Už nevím kde hledat. Nesetkal se s tím někdo?? Je to Octavia 99 TDI 81 KW. Moc děkuji za rady.

Napsal: 20 lis 2012, 22:17
od dodoxd
stretol po znovunakodovani klucou slo ok asi tyzden nakonec sa to vyriesilo vymenou budikou /nakolko som mal druhe opravovat sa mi ich nechcelo/ odvtedy ok ..zvikne odchadzat aj kablik z tacha do citacej cievky alebo samotna cievka ale to roby vecsinou v nepravidelnych intervaloch.
Napsal: 21 lis 2012, 10:42
od JeníkRS
Vyměn ten kabel co jde od cívky do budíků. Častá závada na starých octavií.
Napsal: 27 pro 2012, 12:32
od Milan Sharan
V mrazu to fungovalo včera a dnes se oteplilo a už to začalo zase blbnout. Nejde imobilizér úplně vypnout a bude klid??
Napsal: 27 pro 2012, 12:53
od vojta_TDi
Milan Sharan píše:V mrazu to fungovalo včera a dnes se oteplilo a už to začalo zase blbnout. Nejde imobilizér úplně vypnout a bude klid??
neřeš kraviny vyměň ty dráty ze snímácího kroužku až do budíku a máš klid
Napsal: 27 pro 2012, 13:09
od Ladas
dráty k immo nebo čtecí cívka immo
Napsal: 27 pro 2012, 13:26
od Ivo
vojta_TDi píše:Milan Sharan píše:V mrazu to fungovalo včera a dnes se oteplilo a už to začalo zase blbnout. Nejde imobilizér úplně vypnout a bude klid??
neřeš kraviny vyměň ty dráty ze snímácího kroužku až do budíku a máš klid
Aj ja som to takto riesil a vydrzalo to dva roky. Teraz sa to ozvalo znova no chyba bola v spinacke. Nedostatocny kontakt po zopnuti na nastartovanie. Ale imo pri tejto poruche nepindalo.
Napsal: 27 pro 2012, 14:36
od Milan Sharan
A jak to poznám u budíků? podle barev? Když natáhnu nové 2 dráty? Abych věděl, do kterých pinů v budících ty 2 drátky přijdou.Dík

Napsal: 27 pro 2012, 15:01
od vojta_TDi
Milan Sharan píše:A jak to poznám u budíků? podle barev? Když natáhnu nové 2 dráty? Abych věděl, do kterých pinů v budících ty 2 drátky přijdou.Dík

tak si je prozvoň multimetrem a budeš vědět které to jsou. už jsem to dlouho nedělal ale měl by to být asi zelený a černý drát.Teda pokud se nepletu
Napsal: 27 pro 2012, 17:49
od JeníkRS
zelený a černý a jsou zamotaný do sebe

Napsal: 03 úno 2013, 12:30
od Milan Sharan
Napsal: 03 úno 2013, 16:09
od JeníkRS
Já osobně ještě budíky neměnil,ale už jsem to taky viděl...zkus nějaký firmy co tohle dělaj a immo ti vypnou.
Napsal: 06 úno 2013, 20:34
od Milan Sharan
Takže už vím co s tím bylo. Nové drátky a nové piny nepomohlo, ale nový drát originál ze Škodovky i s konektorem funguje bezchybně. Vyřešeno. . Teď už vím, že Škodovka má lepší drátky než já. Nevyrábět !!! koupit orig. nové a závada 100% vyřešena. Děkuji za všem rady

Napsal: 06 úno 2013, 23:23
od origoš
Tu kaničku nevyrobíš, protože se po ní posílají data, tak musí být odolná proti rušení. Normální dráty nestačí, musí být zkroucená jako bechtěrev.
Napsal: 18 úno 2013, 13:38
od Milan Sharan