Stránka 1 z 3
Nouzový režim, plnící tlak-regulační odchylka
Napsal: 26 pro 2012, 22:16
od Jenda222
Prosim o pomoc, ve vyších otáčkách mi to spadne do nouzáku. Když chcípnu motor a znova nastartuju, turbo zase jde. Ale přijde mi že to občas udělá a občas ne.
Napsal: 26 pro 2012, 22:24
od UchoTD
treba spraviť log tak aby to padlo do nudzaku..
regulace
Napsal: 26 pro 2012, 22:42
od John0x
podtlaková regulace turba buď zatuhlá nebo už ko dost častý jev taky u repasovaných turb jen opískují a nechají starou..
Re: regulace
Napsal: 26 pro 2012, 23:15
od RudisTDic
John0x píše:podtlaková regulace turba buď zatuhlá nebo už ko dost častý jev taky u repasovaných turb jen opískují a nechají starou..
Na to,že ani neuvedl kód motoru si seš nějak jistej

Co když má AGR?tam asi nebude přidřená regulace..

Neber to zle

Re: Nouzový režim, plnící tlak-regulační odchylka
Napsal: 26 pro 2012, 23:20
od RudisTDic
Jenda222 píše:Prosim o pomoc, ve vyších otáčkách mi to spadne do nouzáku. Když chcípnu motor a znova nastartuju, turbo zase jde. Ale přijde mi že to občas udělá a občas ne.
Nejdřív bys měl uvést aspoň kód motoru,aby bylo jasné na čem ti ten nouzák padá.. To,že jednou spadne nouzák a jindy ne je dané tím jak na to šlapeš,,když pojedeš půl plynu.tak ti nouze nepadne..když dáš podlahu a přefuk turba bude trvat několik vteřin,tak nouze padne..
Jináč jak už zde padlo,pokud máš turbo s naklápěním,tak nejspíš přidřená regulace - je to snad nejčastější závada,pak ještě zkontroluj N75 a hadičky..
Napsal: 26 pro 2012, 23:27
od Jenda222
typ motoru asv
Napsal: 26 pro 2012, 23:29
od Jenda222
a padá to v těch asi 3500-4000ot
cha
Napsal: 27 pro 2012, 10:13
od John0x
cha cha takže regulace

jinak u agr tohle moc nedělá, ještě sem se s tím nesetkal, pak možná prodřené hadičky apod., ale taky si je zkontroluj jak je na tom hadička u podtlaku..
Napsal: 27 pro 2012, 11:00
od mr.freezer
ja som tu mal posledny mesiac dva taketo pripady a obidva boli predrete hadicky... prihajhorsom rozobrat turbo, vycistit podlozik a mas klud..
Napsal: 27 pro 2012, 11:55
od RudisTDic
Jenda222 píše:a padá to v těch asi 3500-4000ot
To padá většinou ve vyších otáčkách..zkus pro 100% jistotu udělat LOG..ale bude to beztak regulace..
Napsal: 27 pro 2012, 18:40
od prka
Kluci s těmi prodřenými hadičkami nemáte pravdu. Vždyť je to nesmysl! Motor padá do nouzáku proto, že turbo přefukuje jak správně uvedl RudisTDIc. Pokud by regulace fungovala normálně a byly prodřené nebo odpojené hadičky, tak bude tlak turbodmychadla narůstat pomaleji, ale motor do nouzáku nespadne, protože menší nebo žádný podtlak v "baňce" by měl za následek větší nebo maximální omezení tlaku turbodmychadla v celém rozsahu otáček.
Napsal: 27 pro 2012, 21:19
od mr.freezer
predrena hadicka dneska na tolede... auto padlo do nudzaku hned po nastartovani... motor bezal na volnobeh a furt hadzalo chybu ze nedosiahnuta regulacna mez.... takze kludne to moze byt hadicka... on nepisal, ze turbo prefukuje, ak som si dobre vsimol, tak pisal len o odchylke..
hadička
Napsal: 27 pro 2012, 21:32
od John0x
prka píše:Kluci s těmi prodřenými hadičkami nemáte pravdu. Vždyť je to nesmysl! Motor padá do nouzáku proto, že turbo přefukuje jak správně uvedl RudisTDIc. Pokud by regulace fungovala normálně a byly prodřené nebo odpojené hadičky, tak bude tlak turbodmychadla narůstat pomaleji, ale motor do nouzáku nespadne, protože menší nebo žádný podtlak v "baňce" by měl za následek větší nebo maximální omezení tlaku turbodmychadla v celém rozsahu otáček.
kolik si dělal aut když takto soudíš, hadička způsobní mnoho věcí, to by tam dle tvého názoru nemusely ani být

příznaky jsou na regulaci, ale dovezli jsme auto z DE že je ko turbo a nakonec jen prodřená hadička na podtlaku
Napsal: 27 pro 2012, 23:52
od prka
Je potřeba si vyjasnit co je to"nouzák". Ve spojitosti s turbem je to stav, kdy ŘJ motoru omezí vstřikované množství paliva, aby uchránila motor před poškozením. Zároveň omezí tlak turba pomocí ventilu N 75 /je stále buzen na 92,4%/. Tento stav nastává většinou nad 3000 otáček když turbo přeplňuje nad stanovenou mez po dobu delší než je asi 5 sec. Do paměti ŘJ je zapsána informace o překročení regulační meze.
Jsou-li však děravé nebo odpojené hadičky a vše ostatní je v pořádku, ŘJ motor do "nouzáku" nepošle, protože nehrozí jeho poškození. Protože však v "baňce" je malý nebo žádný podtlak je tlak turbodmychadla stále omezován a je podstatně nižší než je požadavek ŘJ. Vlivem nižšího tlaku v sacím potrubí prochází přes váhu méně vzduchu a ŘJ přidělí tomuto množství odpovídající množství paliva dle datového pole. Motor je v tomto případě podstatně línější ,ale nepracuje v nouzovém režimu. Do paměti ŘJ je zapsána informace o nedosažení regulační meze.
Napsal: 28 pro 2012, 05:31
od ondrejj.k
moje ahf melo prasklou membranu v regulaci,takze doregulovano,auto do 2500ot nejelo pak se splasilo a slo lip jak s funkcni regulaci,a nouze nikde
