Stránka 1 z 1

OI ALH nestartuje

Napsal: 15 led 2013, 13:42
od nogis
Jen takovej dotaz - auto přijelo, při dalším startu už nechytlo. Neblikne žhavení, ECU nejde načíst, pojistky dobrý, relé 109 vyměněný.

Nějakej nápad? Auto stojí ve městě na ulici, tak se špatně něco zkouší...

Díky

Napsal: 15 led 2013, 13:52
od Vici
není tam nějaký dodělávaný imobilizér/alarm?...

Napsal: 15 led 2013, 13:53
od nogis
ne, všechno origo.

Napsal: 15 led 2013, 17:14
od alreadys
Řídící jednotka motoru je ukostřená zvlášt,řešil jsem to již auto nechytne a nejde se spojit s ecu,kostřící bod je hned u ecu.

hm

Napsal: 15 led 2013, 17:23
od John0x
kroužem na imo ? zkusit vyměnit, nebo přiucpaný egr ventil můžete se stát že visí klapka tudíž jakoby dáá znamení že má chcípnout taky sem toto opravoval,

Re: hm

Napsal: 15 led 2013, 18:14
od Power156
John0x píše:kroužem na imo ? zkusit vyměnit, nebo přiucpaný egr ventil můžete se stát že visí klapka tudíž jakoby dáá znamení že má chcípnout taky sem toto opravoval,
pochybuju to by se spojil s motorovkou, změř napájení jestli vubec jde přes rele, pak už jen měřit u jednotky ...

Re: hm

Napsal: 15 led 2013, 18:34
od Ivo
[quote="John0x"]kroužem na imo ? zkusit vyměnit, nebo přiucpaný egr ventil můžete se stát že visí klapka tudíž jakoby dáá znamení že má chcípnout taky sem toto opravoval,[/quote

Pokial imo nepiskuje priklanam sa aj ja k tomuto. Len pohyb klapkou prstom či neostala visiet.

klapka

Napsal: 15 led 2013, 19:21
od John0x
jenže pokud je klapka zahnojená a zasekne se při chcípnutí motoru tužíš zůstane v té poloze stačí jen sundat hadici k egr a podívat jestly je klapka ptevřená, jinak může být přivod pře relé taky možnost, jinak točí nebo ani necvakaj relé.. ? to jsem se nikde nedočetl

Napsal: 15 led 2013, 19:23
od Bobanius
Pokud točí jakoby na prázdno tak visí chcípací klapka, rozhýbat.

Napsal: 15 led 2013, 20:22
od jurosdi
Kašlite na klapku...ved píše,že mu ani nepreblikne žhavenie a nejde komunikácia s ECU. Ako jedinú možnost vidím kontrolu napetia na konektore RJ motora.

Napsal: 15 led 2013, 22:13
od Sayllo
Bobanius píše:Pokud točí jakoby na prázdno tak visí chcípací klapka, rozhýbat.
Presne a pre neznalejsich akoby tocil ,,bez kompresie,, cize vysledny efekt ako by si nemal vstreky alebo sviecky. Len to nebude fucat (LOL)

Vcera som tu mal jeden verkel...klapka sa zadrhla tak ze ju bolo treba vyrazit sroubovakom:D

Napsal: 15 led 2013, 22:16
od Sayllo
jurosdi píše:Kašlite na klapku...ved píše,že mu ani nepreblikne žhavenie a nejde komunikácia s ECU. Ako jedinú možnost vidím kontrolu napetia na konektore RJ motora.
Tak ale snad toto uz kontroloval ne? Ked uz bol pri vymene rele. ja som si za tym ze ked mi ecu nekomunikuje, tak ako prve mam sondy na konektore. No ale mozno niekto na to ide od ,,nafty je dost,, ?

Napsal: 15 led 2013, 22:21
od Sayllo
Pocuj, mal si vobec dole plasty pod stieracmi a kukol si ako je to tam vytopene? Obzvlast krabica na pravo pri pohlade spredu. Ide tade dost veci do kabiny. Rado sa tam spravi take jakesi jazero :P

A na klapku sa vyprdni pokial to auto netoci jako elektromor.