Stránka 1 z 2
spolehlivost signalizace mazání
Napsal: 28 led 2013, 12:04
od honzas1
Zdravím.. nestává se náhodou že selhává signalizace mazání? jde o to že v servise nechali běžet motor podle GPS 18minut, na kterém byl KO pohon čerpadla....co se stalo si může každý domyslet...
Re: spolehlivost signalizace mazání
Napsal: 28 led 2013, 12:40
od Sayllo
honzas1 píše:Zdravím.. nestává se náhodou že selhává signalizace mazání? jde o to že v servise nechali běžet motor podle GPS 18minut, na kterém byl KO pohon čerpadla....co se stalo si může každý domyslet...
No sak pokial mas vadne cidlo tlaku aleo hladiny oleja, povazujem to za zlyhanie..Ci nie?
Napsal: 28 led 2013, 12:41
od Sayllo
A prosimta, kym sa ten motor nezadrel, to ako nikto nic nepocul ze ako si ma problemy?
Ona sa to nekusne ze bum a je to.
Napsal: 28 led 2013, 13:09
od honzas1
není to můj problém.. jen mě zajima jak by se to dalo řešit... problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl... odtahl to do servisu..netuším co jim řekl.. ale asi to samé.. a oni nejprve měnili startér... prý motor běžel.. a pak že to starterem není... tak to pan odtahl do druheho servisu, kde přišli na to, že je urvaný řetěz náhonu čerpadla a je to zadřené na klice... to jak se mu to zakouslo na volnoběh bych řekl že byl okamžik prasknutí řetězu který blokl kliku.. v servise to pak nějak rozhýbali a podařilo se jim to nastartovat... ale vždyt musela řvat kontrolka mazání ne?? proto se ptam jak je to spolehlive a jak se dá taková situace řešit když vám v servise zničí motor
Napsal: 28 led 2013, 14:23
od karel4
Pokud je motor ve volnoběhu,tak kontrolka se nerozsvítí ani když nemaže,až cca při 1400ot.
Napsal: 28 led 2013, 14:43
od chosepm
tak motor už si "zničil" ten pán sám, protože je to přesně jak píše Karel. Poku ten motor už pak rozhýbávali, byl už raflej na klice...
Napsal: 28 led 2013, 14:45
od Ladas
jestliže se stalo toto:
problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl...
nemůže za to servis s touto závadou to tam už předci přijelo
Napsal: 28 led 2013, 14:47
od Vici
karel4 píše:Pokud je motor ve volnoběhu,tak kontrolka se nerozsvítí ani když nemaže,až cca při 1400ot.
tak tak. pěkná sviňárna od výrobce
Napsal: 28 led 2013, 14:50
od honzas1
jsem to asi špatně vysvětlil..on normalně nastartoval a ještě asi minutu stál a pak to chciplo jakože se to kouslo- což během minuty se asi nezadřelo ale podle mě řetěz zablokoval kliku...při předchozí jizdě 200km to bylo v cajku a nic nesvitilo.. takže asi banán.. to muselo rupnout jak to nastartoval a ještě chvili stál... takže dle mě to zadřeli v tom servisu... pokud to nechali klapat na volnoběh a kontrolka byla ticho tak to je hodně blbé.. a když to vydrželo 18 minut ještě běžet tak to nemohlo byt zadřené! ale jako ten motor musel vydávat šílene zvuky... hydra na suchu musely řádně mlátit...
Napsal: 28 led 2013, 14:54
od Ladas
ok ale ta prvotní chyba byla že to nemazalo a ten řetěz nemohl prasknout potom i kdyby to nemazalo rok tak řetěz jen tak sám od sebe nepraskne...
Napsal: 28 led 2013, 15:00
od honzas1
Ladas ten jebnutý řetěz diagnostikovali v druhém servise... ne v tom prvním kde měnili startér a pak to nechali běžet... takže věř tomu že prasknout mohl a na 1.4tdi jsem četl několik připadu kdy to fakt prasklo.. ale když ten řetěz střelí na dálnici kde máš točky přes 3000 tak to ty zuby očeše.. ale když to prasklo na volnoběh tak předpokládám že to bloklo kliku.. už si rozumíme? nemazalo to protože mu střelil řetěz jak stal na parkovišti... toto jsem já aspon pochopil z popisu poté to ihned odtahl do servisu
Napsal: 28 led 2013, 15:12
od chosepm
ok, ale větší pravděpodobnost je, že motor se zastavil z toho důvodu, že stálo čerpadlo. Ne že někam přišel řetízek

Pak už je jen dohadování co by bylo, kdyby... BTW pokud to vychladlo a nebyl z toho starter (že ho chtěli měnit), tak nějaký rozhýbávání nemá smysl... spíš klika ven. I kdyby okamžitě vymenili pohon čerpadla, dlouho by to nejezdilo...
Napsal: 28 led 2013, 15:18
od honzas1
ano to je taky možnost.. ale myslíž že kdyby se ti motor zadřel, že bys ho pak ještě rozhýbal a jel ti 18 minut v kuse? já myslím že by byl problem zadřený motor na klisce vůbec nastartovat.
Napsal: 28 led 2013, 15:20
od Ladas
tepelná roztažnost je mocná věc v mnoha případech kouslý motor po vychladnutí zase funguje....
Napsal: 28 led 2013, 15:28
od Tomas6
Ladas ale toto funguje vetšinou při hvízdnutí ve válcích.Jak se to jednou sekne na klice tak i po vychladnutí s tím stejně nejde hnout.Ta teorie s řetězem už zůstane stejně jen teorií.Protože to je jako dohadování co bylo dřív.Jestli vejce nebo slepice.