požadovaný tlak turba je nízky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

požadovaný tlak turba je nízky

Příspěvek od igracik »

Ahojte. Mám menší problém s požadovanou hodnotou tlaku turba s riadiacej jednotky. Všetko išlo v pohode cca rok po chipe, ale potom sa požadovaná hodnota zastavila na sériovom tlaku a riadiaca jednotka nechce dať požadovanú hodnotu ktorá je nastavená v ECU. Turbo netlači to čo je nastavené v ECU.
Vedeli by ste mi stým pomôcť? O čo sa mám oprieť?

Dík.
Naposledy upravil(a) igracik dne 08 úno 2013, 23:48, celkem upraveno 1 x.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

to co vidis v logu nemusi byt pravda,
v neakom prispevku od ladica som cital, ze to tak nechava schvalne aby skomplikoval pracu tomu, co sa bude v SW hrabat po nom...
Ale netvrdim, ze to tak je v tvojom pripade.
Mas problem s poklesom vykonu?
Mal by si zavolat/napisat svojmu upravcovi...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@toefuk: Asi myslis mapu kalibracie cidla tlaku turba.... to je poriadna prasarna, kedze diagnostiku potom nie je mozne korektne urobit 8)

@igracik: Pokial tam predtym byvala vacsia poziadavka na tlak turba a teraz je mensia, s najvacsou pravdepodobnostou tam zasahuje nejaky limiter tlaku turba.... v EDC15 ich nejako vela nie je :)
Takto momentalne ma napada cidlo atm. tlaku v RJ v kombinacii s nekorektne upravenou mapou torque limiteru. Skus este urobit diagnostiku kanalov 9 a 10 v meranych hodnotach motoru.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkus dát podtlak přímo na plechovku a změř to manometrem. Pokud to to nepadne do nouzáku a nebo tam tlak nenaroste, tak N75, nebo turbo, eventuálně vývěva dává malý podlak.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od igracik »

Ďakujem Vám za odpovede a reakcie. Niečo na tom bude,

ale po úprave auto išlo v pohode aj tlak turba bol požadovaný 2200 a reál cca 2205, 2213 +-, ale potom zrazu z ničoho nič požadovaná hodnota 2000 a samo že aj reál bol v diagnostike 2000. Bolo cítiť aj pokles výkonu medzi tým som stihol vymeniť ECU ale čuduj sa svete nič.
Nová (stará) jednotka bola upravená korektne, ale tlak stále ako keby na serií.

Tak neviem čo to spôsobuje (niečo tam brzdí tlak turba, ale čoo tak to neviem.).
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

neprekodoval si RJ? mohol byt nacipovany len jeden program z X ktore tam mas.....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a naloguj aj kanal 8 zaroven s kanalom 11 a daj to sem .....
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od igracik »

netopier píše:a naloguj aj kanal 8 zaroven s kanalom 11 a daj to sem .....
Dobre dodám.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“