požadovaný tlak turba je nízky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
požadovaný tlak turba je nízky
Ahojte. Mám menší problém s požadovanou hodnotou tlaku turba s riadiacej jednotky. Všetko išlo v pohode cca rok po chipe, ale potom sa požadovaná hodnota zastavila na sériovom tlaku a riadiaca jednotka nechce dať požadovanú hodnotu ktorá je nastavená v ECU. Turbo netlači to čo je nastavené v ECU.
Vedeli by ste mi stým pomôcť? O čo sa mám oprieť?
Dík.
Vedeli by ste mi stým pomôcť? O čo sa mám oprieť?
Dík.
Naposledy upravil(a) igracik dne 08 úno 2013, 23:48, celkem upraveno 1 x.
to co vidis v logu nemusi byt pravda,
v neakom prispevku od ladica som cital, ze to tak nechava schvalne aby skomplikoval pracu tomu, co sa bude v SW hrabat po nom...
Ale netvrdim, ze to tak je v tvojom pripade.
Mas problem s poklesom vykonu?
Mal by si zavolat/napisat svojmu upravcovi...
v neakom prispevku od ladica som cital, ze to tak nechava schvalne aby skomplikoval pracu tomu, co sa bude v SW hrabat po nom...
Ale netvrdim, ze to tak je v tvojom pripade.
Mas problem s poklesom vykonu?
Mal by si zavolat/napisat svojmu upravcovi...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@toefuk: Asi myslis mapu kalibracie cidla tlaku turba.... to je poriadna prasarna, kedze diagnostiku potom nie je mozne korektne urobit
@igracik: Pokial tam predtym byvala vacsia poziadavka na tlak turba a teraz je mensia, s najvacsou pravdepodobnostou tam zasahuje nejaky limiter tlaku turba.... v EDC15 ich nejako vela nie je
Takto momentalne ma napada cidlo atm. tlaku v RJ v kombinacii s nekorektne upravenou mapou torque limiteru. Skus este urobit diagnostiku kanalov 9 a 10 v meranych hodnotach motoru.

@igracik: Pokial tam predtym byvala vacsia poziadavka na tlak turba a teraz je mensia, s najvacsou pravdepodobnostou tam zasahuje nejaky limiter tlaku turba.... v EDC15 ich nejako vela nie je

Takto momentalne ma napada cidlo atm. tlaku v RJ v kombinacii s nekorektne upravenou mapou torque limiteru. Skus este urobit diagnostiku kanalov 9 a 10 v meranych hodnotach motoru.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ďakujem Vám za odpovede a reakcie. Niečo na tom bude,
ale po úprave auto išlo v pohode aj tlak turba bol požadovaný 2200 a reál cca 2205, 2213 +-, ale potom zrazu z ničoho nič požadovaná hodnota 2000 a samo že aj reál bol v diagnostike 2000. Bolo cítiť aj pokles výkonu medzi tým som stihol vymeniť ECU ale čuduj sa svete nič.
Nová (stará) jednotka bola upravená korektne, ale tlak stále ako keby na serií.
Tak neviem čo to spôsobuje (niečo tam brzdí tlak turba, ale čoo tak to neviem.).
ale po úprave auto išlo v pohode aj tlak turba bol požadovaný 2200 a reál cca 2205, 2213 +-, ale potom zrazu z ničoho nič požadovaná hodnota 2000 a samo že aj reál bol v diagnostike 2000. Bolo cítiť aj pokles výkonu medzi tým som stihol vymeniť ECU ale čuduj sa svete nič.
Nová (stará) jednotka bola upravená korektne, ale tlak stále ako keby na serií.
Tak neviem čo to spôsobuje (niečo tam brzdí tlak turba, ale čoo tak to neviem.).