Stránka 1 z 1

odpor místo patrony

Napsal: 24 dub 2007, 05:39
od coltik
Nevíte kolika ohmový odpor mam dát místo vystřelené patrony v pásu?Jendá se o Fábii r.2003.Díky za radu..

Napsal: 24 dub 2007, 10:40
od chiptuning
2,7ohmu ;)

Napsal: 24 dub 2007, 11:54
od vagus
Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)

Napsal: 24 dub 2007, 12:10
od váha
vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
S tim máš nějaký zkušenosti ne? (noteeth)

Napsal: 24 dub 2007, 12:27
od destructor
vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
Taky si myslím že je to krajní řešení, když potřebuji na nějakou dobu přemostit AB u spolujezdce buď pro sedačku s dítětem, případně pro tchýni .. (LOL) vše ostatní je sebevražda ...

Napsal: 24 dub 2007, 13:58
od vagus
váha píše:
vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
S tim máš nějaký zkušenosti ne? (noteeth)
Troufám si říct, že mám. ;)

Napsal: 25 dub 2007, 06:26
od coltik
díky kuci...

Napsal: 25 dub 2007, 07:45
od váha
destructor píše:
vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
Taky si myslím že je to krajní řešení, když potřebuji na nějakou dobu přemostit AB u spolujezdce buď pro sedačku s dítětem, případně pro tchýni .. (LOL) vše ostatní je sebevražda ...
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...

Napsal: 25 dub 2007, 09:26
od autak
coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?

Napsal: 25 dub 2007, 12:16
od váha
autak píše:coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?
Já sem odpovídal na ten pytel,jak to je stou patrounou na předpínačích nevím,ale tušim že to asi bude taky napojený na řj airbagu,která jí odpálí

Napsal: 25 dub 2007, 18:46
od coltik
propojený to s jednotkou airbagu je jelikož to píše i na vagu chybu v předpínači pásu..airbag mam už novej,teď jen ten odpor tam namódit,zkusit reaktivaci jednotky a uvidíme...

Napsal: 25 dub 2007, 19:22
od destructor
váha:
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...[/quote]

..................
víš, ale já bych rád i současně funkční AB pro řidiče ...
Přepínač na klíč je taky řešení ...

Každopádně je to zásah do toho nejdůležitějšího, hned po brzdách v autě a důrazně to všem nedoporučuji. Viz Vagus.

Napsal: 25 dub 2007, 19:27
od váha
destructor píše:váha:
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...
..................
víš, ale já bych rád i současně funkční AB pro řidiče ...
Přepínač na klíč je taky řešení ...

Každopádně je to zásah do toho nejdůležitějšího, hned po brzdách v autě a důrazně to všem nedoporučuji. Viz Vagus.[/quote]
Však to neni problém deaktivovat jen pytel u spolujezdce ;)

Napsal: 28 dub 2007, 01:01
od maniacdewil
autak píše:coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?
Ano to bylo u starších ročníku ,ktere měly jen 2 airbagy pásy byli aktivovany mechanicky.Pokud ma vuz 4 a více vaku jsou pasy napojeny na okruh airbagu a pasy jsou aktivovany elektricky