odpor místo patrony
Napsal: 24 dub 2007, 05:39
Nevíte kolika ohmový odpor mam dát místo vystřelené patrony v pásu?Jendá se o Fábii r.2003.Díky za radu..
S tim máš nějaký zkušenosti ne?vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
Taky si myslím že je to krajní řešení, když potřebuji na nějakou dobu přemostit AB u spolujezdce buď pro sedačku s dítětem, případně pro tchýni ..vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
Troufám si říct, že mám.váha píše:S tim máš nějaký zkušenosti ne?vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...destructor píše:Taky si myslím že je to krajní řešení, když potřebuji na nějakou dobu přemostit AB u spolujezdce buď pro sedačku s dítětem, případně pro tchýni ..vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
vše ostatní je sebevražda ...
Já sem odpovídal na ten pytel,jak to je stou patrounou na předpínačích nevím,ale tušim že to asi bude taky napojený na řj airbagu,která jí odpálíautak píše:coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?
..................destructor píše:váha:
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...
Ano to bylo u starších ročníku ,ktere měly jen 2 airbagy pásy byli aktivovany mechanicky.Pokud ma vuz 4 a více vaku jsou pasy napojeny na okruh airbagu a pasy jsou aktivovany elektrickyautak píše:coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?