Stránka 1 z 1

TDI PD 85kW vs 96kW - který vybrat

Napsal: 18 bře 2013, 10:56
od RomanT
Chci pořídit sharana, alhambru nebo galaxyho z let 2002-2004, a protože jsou tam téměř pouze TDi s 85kW nebo 96kW, tak se ptám, zda jsou v těchto motorech nějaké zásadní konstrukční odlišnosti, nebo zda je jeden výrazně horší než druhý. Motor budu chtít trošku chipnout a najede přes 60 000/rok. Díky

Napsal: 18 bře 2013, 11:19
od Marek77
Určitě 96kW - má větší turbo a intercooler a pravděpodobně i spodek víc snese. Jede tak dobře, že nemá už cenu to upravovat.

Napsal: 18 bře 2013, 11:59
od wintrej
na najazd 60 tis km ročne by som si kupil nové auto.Toto čo chceš z roku 2002-2004 bude mať najazdené už teraz 400tis + Aby to nebolo furt na dielni.

Napsal: 18 bře 2013, 12:24
od sniper--
za me taky 96. Je to presne jak pise Marek,paradox je ze zitra si jdu pro Sharana 85 :D

Napsal: 18 bře 2013, 12:56
od Marek77
Mimochodem - v jednom modelovém roku se Galaxy dělaly i s motorem BTB 110kW.

Napsal: 18 bře 2013, 14:16
od Vici
já bych koupil 85kW. je jich daleko víc - takže v případě potřeby vše lépe seženeš. Ťuknout 96/110kW na předek tak chladiče, saharu a podobně budeš shánět horko těžko. Navíc 85kW má turbínu Garrett a setrvák Sachs, 96/110kW má KKK/Luk.
Od někdy, datum u Fordu nevím, má je 85kW motor stejný jako 96/110kW (kromě pístů)

navíc 85/96 kW není ani pocitově za jízdy žádný extra rozdíl, se 110kW jsem nejel. A navíc 85kW má lepší "spodek"..líp se s tím jezdí, když je to tak těžké a velké auto

Ale spíš bych se zaměřil na celkový stav a hlavně jak moc to je nebo není shnilé.. kolikrát chybí kus nosníku a podobně.. FORD se na tom nehezky podepsal :(

Napsal: 18 bře 2013, 15:31
od jaykay
no taky cumim, ze nalitas 60tis rocne a chces kupovat takovou vojezdenou starou vranu :o :o :o

Napsal: 18 bře 2013, 17:13
od romanseat
Vici píše:já bych koupil 85kW. je jich daleko víc - takže v případě potřeby vše lépe seženeš. Ťuknout 96/110kW na předek tak chladiče, saharu a podobně budeš shánět horko těžko. Navíc 85kW má turbínu Garrett a setrvák Sachs, 96/110kW má KKK/Luk.
Od někdy, datum u Fordu nevím, má je 85kW motor stejný jako 96/110kW (kromě pístů)

navíc 85/96 kW není ani pocitově za jízdy žádný extra rozdíl, se 110kW jsem nejel. A navíc 85kW má lepší "spodek"..líp se s tím jezdí, když je to tak těžké a velké auto

Ale spíš bych se zaměřil na celkový stav a hlavně jak moc to je nebo není shnilé.. kolikrát chybí kus nosníku a podobně.. FORD se na tom nehezky podepsal :(
jak to mylsis FORD nehezky podepsal? sem myslel ze dokurvili jen SAG 1 jejich prevodovkama :-) dik

Napsal: 19 bře 2013, 07:38
od Marek77
No tak já nevím, ale převodovky Ford v jedničkových modelech byly statisticky mnohem spolehlivější, než dvouhřídelové šestikvalty ve dvojkách. To potvrdí každý, kdo tahle auta zná.

Napsal: 19 bře 2013, 07:51
od Tomas.cz
Ta převodovka Ford, to je z Mondea 1/2 nebo odkud?

Napsal: 19 bře 2013, 08:00
od romanseat
Marek77 píše:No tak já nevím, ale převodovky Ford v jedničkových modelech byly statisticky mnohem spolehlivější, než dvouhřídelové šestikvalty ve dvojkách. To potvrdí každý, kdo tahle auta zná.
lidi co tohle maji tak skoro vsichni resili
synchrnon na 3jce, a nebo s tim jezdi
s meziplynem, o 2jkach sem neslysel
je statisticky dokazano, ze slunce vyjde
kazde rano :-D :-D

Napsal: 19 bře 2013, 11:05
od Marek77
Tomas.cz píše:Ta převodovka Ford, to je z Mondea 1/2 nebo odkud?
Stejná není, ale je dost podobná.