Núdzový režim po zaslepení EGR - čo môže byť príčinou?
Napsal: 07 dub 2013, 19:17
Zdravím pánové!
Dnes som zaslepil EGRko (Octavia I 1,9 TDi, 81 kW ASV), keďže som sa dočítal, že aký sajrajt to púšťa späť do obehu......
Po zaslepení som šiel odskúšať auto, či ide ako má a hneď pri prvom vytáčaní do vysokých otáčok mi to na trojke pri cca 3500 ot. hodilo do núdzového režimu. Tak som ešte skúsil trikrát po sebe (vypol som motor, znova zrýchloval) a trikrát po sebe v trojke pri 3500-4000 ot. núdzový režim.
Čím to môže byť?
EGR som zaslepil len klasickou záslepkou. Nič iné som neurobil, neodpojil som žiadne podtlakové hadičky, ako mnohí. Môže to byť tým?
Predtým mi 2-3x už padol do núdzového pri vyšších otáčkach, zatiaľ som to neriešil, lebo to nerobilo často - turbo fičí v pohode, problém bude možno v niečom inom. Ale teraz 4x po sebe.... hm.
Stalo sa to už niekomu..?
Dnes som zaslepil EGRko (Octavia I 1,9 TDi, 81 kW ASV), keďže som sa dočítal, že aký sajrajt to púšťa späť do obehu......
Po zaslepení som šiel odskúšať auto, či ide ako má a hneď pri prvom vytáčaní do vysokých otáčok mi to na trojke pri cca 3500 ot. hodilo do núdzového režimu. Tak som ešte skúsil trikrát po sebe (vypol som motor, znova zrýchloval) a trikrát po sebe v trojke pri 3500-4000 ot. núdzový režim.
Čím to môže byť?
EGR som zaslepil len klasickou záslepkou. Nič iné som neurobil, neodpojil som žiadne podtlakové hadičky, ako mnohí. Môže to byť tým?
Predtým mi 2-3x už padol do núdzového pri vyšších otáčkach, zatiaľ som to neriešil, lebo to nerobilo často - turbo fičí v pohode, problém bude možno v niečom inom. Ale teraz 4x po sebe.... hm.
Stalo sa to už niekomu..?