Audi A6 1,9TDi AFN 159PS/342Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Audi A6 1,9TDi AFN 159PS/342Nm

Příspěvek od LuckyTDi »

Audi A6 C5/4B 1,9TDi AFN 81kW/235Nm rv.1997

Motor serie krom 11mm hlavy čerpadla.
Plnící tlak 1,13bar
Bez kouře.
Upraveno pomocí online lazení v reálném čase za chodu motoru.

Obrázek
Naposledy upravil(a) LuckyTDi dne 20 kvě 2013, 16:29, celkem upraveno 1 x.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ten krutak sa mi paci, take nieco chcem aj ja...
Nemal si VAcko a viac zrebcov?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Měl jsem to tam drive, ale šlo to z auta ven. Auto se budu chystat prodávat tak jsem do něj krom čerpadla dal vše seriove a nechal vyladit soft.
Naposledy upravil(a) LuckyTDi dne 20 kvě 2013, 16:27, celkem upraveno 1 x.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Na AFN moc pěkný :o skoro se mi ani nechce věřit, že tyhle čísla dokáže vykouzlit stařičká VNT15 :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

video z merania nemame?
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

turbo kamna power píše:Na AFN moc pěkný :o skoro se mi ani nechce věřit, že tyhle čísla dokáže vykouzlit stařičká VNT15 :)
no mozno ze aj nedokaze :P
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Natočil jsem pouze kouřivost na brzdě, která je při jízdě nulová.

Odkaz na video: http://uloz.to/xJhVWutg/video-2013-05-20-11-38-51-mp4
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

nehnevajte sa na mňa,páni ale...
1. krát ma zobrali nervy keď som videl graf
2. krát ma zobrali nervy keď som videl parametre
3. krát ma zobrali nervy keď som si pozrel web-stránku
4. krát ma skoro vy(ko)kotilo keď som videl video
no mozno ze aj nedokaze
dávam +1 ... akurát možno by som vyškrtol

k 1 a 2 ... 1.13bar a 159koní + bez kouře (LOL)
ani jeden graf s hentakým meraním ako bolo na videu nemá ABSOLUTNE žiadnu výpovednú hodnotu
ak dovolíš tak ten maximálny výkon odhadnem na 125 koní +/- 5 (skôr minús ako plus) a to z jedného jednoduchého dôvodu a to je dĺžka merania... keby sa to meralo tak ako sa to sluší a patrí, tak má hodnoty ako som napísal vyššie+po riti veľa dymu, a to hlavne kvôli teplote nasávaného vzduchu(čo som si všimol tak sa bežne brzdí cca 20s, keď som brzdil ja s "programom brzdenia na 120kW", tak som brzdil vyše 40 sekúnd (a ledva ledva som dosiahol 4000RPM, a meranie som musel prerušiť kvôli IAT okolo 90st C (mám zabudovanu ochranu, ktorá zasahuje od 80st), a odbrzdil som smiešnych 146,8PS (dôvody:dĺžka merania, SMIC, slabé chladnenie), a to som mal SAKRA iné parametre ako ty), a pri hentakom smiešnom 10 sekundovom meraní by som tam mal asi 200+ koní (LOL) )


+ bez kouře si tiež predstavujem inak :-D

3. online ladenie je krásna vec, k tomu gratulujem,akurát TDI Fun pokiaľ viem to už má nejaký ten pátek, takže reči o tom, že je sám v ČR ...
4. už som okomentoval vyššie... sú to nereálne výsledky


edit: pre názornosť uvediem... veľmi zhruba nárast IAT o 20stC to je ekvivalenté k cca 130mBar plniaceho tlaku
powered by rb-digital.sk_____________
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vacsi element v cerpadle vie pekne pomoct na vykone a zredukovat dym
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@toefuk: Na druhej strane, soudruzi z NDR potrebovali na seriovych 150ps preplnovaci tlak 1.4baru s turbom co da kapanek viac vzduchu ako seriove AFN a to vsetko na generacne modernejsom vstrekovacom systeme :) Cize celkom chapem pochybnosti ktore tu vznikaju 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ze pochybnosti :D
dojdi s tym autom a ja ti zaplatim mahu a ked tam bude deklarovany vykon tak ti preplatim vsetky naklady vratane casu, ale ak nie, preplatis moj cas Ty, ok?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... a ja prihodim "desatek", abys na tom vydelal. Ale pokud to nebude ty parametry mit, ocekavam, ze si tu TDIchip posype hlavu popelem a dozna se k podvadeni, lhani a klamave reklame (mimochodem § 8 zakona 634/1992 Sb.).

@toefuk: Cerpadlo resi palivo ... ale zde je kamen urazu v okyslicovadle a tim je vzduch, resp. kyslik dodany nicim jinym nezli turbodmychadlem.
Naposledy upravil(a) Forest dne 21 kvě 2013, 06:26, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

:)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja netvrdim, ze namerane hodnoty su pravdive, chcel som len pripomenut a podciarknut, ze vacsia hlava posuva strop prietoku trysiek smerom hore.
Taktiez s vacsou hlavou klesa dymivost pri rovnakych parametroch (dym je, ale pre oko menej badatelny).
AMEN
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

Troska prehnane nie? velmi podobne parametre mam na ASV s PP764+VB
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“