Stránka 1 z 2
Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí
Napsal: 02 črc 2013, 19:17
od Zdeněk M
Zdravim, dostal se ke mě tento kousek s touto poruchou. Když je teplo a sucho auto chytne hned a motor běží na 4 valce, reaguje na plyn, vše funguje. Jakmile zaprší, nejde to nastartovat, nebo to po dlouhem motání chytne a motor se rozbíhá jak diesel. první, druhej, třetí valec pak de jakoby na 4 po přidaní plynu prská v sání , vynechává a nejde vytočit na víc jak 2000ot. Osobně si myslím že je to zapalovací lista nebo tesnení pod saním. To menene bylo a listu má z jinýho a udajne funkcního auta.
Nestekal se stím někdo, nebo nemel podobný problem?
Po nastevě posledniho mechanika to auto po hodinovem turovaní chytlo od podlahy od výfuku velkým plamenem a to uvnitř. Hořel i koberec a haseni bylo vylitím 30l vody

i takový sou mechanici

Re: Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí
Napsal: 02 črc 2013, 19:44
od slovacek.milos
Zdeněk M píše: i takový sou mechanici

jsou a ted je to u tebe tak se zdenku ukaž aby to po tvé náštěvě neodjelo a nebylo potřeba 6O l vody

Re: Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí
Napsal: 02 črc 2013, 19:49
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:Zdeněk M píše: i takový sou mechanici

jsou a ted je to u tebe tak se ukaž aby to po tvé náštěvě neodjelo a nebylo potřeba 6O l vody

Miloši ty umíš poradit a potěšit.
Napsal: 02 črc 2013, 20:00
od slovacek.milos
kdž ti to přivezli tak asi věří že si stím poradíš,
co se týče zápalka tak to řj nepozná jen lambáda napoví asi neukýže nic jen OOO
stím hořením jsem taky zažil prdel přivezla mi kráva děravý výfuk
tak jsem se toho chytnul ceočkem a z výfuku metr liša a z těch děr šleha že mi to šlo na tlamu
v celku v poho ušetřil jsem za holiče a účetní se ptala že dobře vypadám jestli chodím do solárka

Napsal: 02 črc 2013, 20:12
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:kdž ti to přivezli tak asi věří že si stím poradíš,
co se týče zápalka tak to řj nepozná jen lambáda napoví asi neukýže nic jen OOO
stím hořením jsem taky zažil prdel přivezla mi kráva děravý výfuk
tak jsem se toho chytnul ceočkem a z výfuku metr liša a z těch děr šleha že mi to šlo na tlamu
v celku v poho ušetřil jsem za holiče a účetní se ptala že dobře vypadám jestli chodím do solárka

Jo to věří, protože sem poslední na okrese kdo se tím zabívá. Už to bylo u 9 oborníku, v kufru vymeneníh dílu, že složíš druhej motor. No uvidím co tomu bude. Feldy benzíny sou, jen 1,6 a BMM

Napsal: 02 črc 2013, 20:19
od Vici
vzal bych jinou tebou ověřenou zapalovací lištu. vyndal a vyčistil snímač otáček/nebo vyměnil za jiný 100 %ok. projít kabeláž. je to jednoduché auto
jaké tam má svíčky? ukostření motoru je ok?
Napsal: 02 črc 2013, 20:24
od favo
U zapalovacích lišt pro 1.3 MPi jsem se setkal spíše s tím, že za jízdy vynechávali (hlavně nové Tesla) nebo nefungovaly vůbec tedy sporadicky, jednou auto chyto v pohodě podruhé vůbec a za hodinu třeba chytlo na brnk. Pokud auto chytne tak v liště bych problém nehledal.
Taky jsme četl o problémů s ukostřením řídící jednotky, ze zadu jak je ten mosazný plíšek. I to prý umí udělat pěknou paseku.
Problémy se startováním umí udělat i čidlo vzduchu v zadu na sání a dokonce i čidlo teploty chladící kapaliny. Je dvojitý a budíky můžou ukazovat OK ale řj dostává nesmysly.
Měl jsem tu i feldu co startovala jen studená ale teplá ani za nic jen z prudkého kopce. Nakonec to byly minimální vůle na ventilech a po zahřátí motoru se nedovírali a byl problém na světě.
Napsal: 02 črc 2013, 20:25
od slovacek.milos
asi skončíš jako desátý odborník vřadě těch předešlých
požár pod autem udělá jedině lišta nezapálí a pak zapálí, umí rožnout i kat normál svítí jak žárovka
úspěšnost moc nemáš bude hezké počasí tak na nic nepřijdeš
musíš si potit mozek až ti z toho málem jebne a pokuud přijde na tah co ostatní neumí zas napiš snad na něco přijdeme

Napsal: 02 črc 2013, 20:28
od slovacek.milos
favo píše:U zapalovacích lišt pro 1.3 MPi jsem se setkal spíše s tím, že za jízdy vynechávali (hlavně nové Tesla) nebo nefungovaly vůbec tedy sporadicky, jednou auto chyto v pohodě podruhé vůbec a za hodinu třeba chytlo na brnk. Pokud auto chytne tak v liště bych problém nehledal.
Taky jsme četl o problémů s ukostřením řídící jednotky, ze zadu jak je ten mosazný plíšek. I to prý umí udělat pěknou paseku.
Problémy se startováním umí udělat i čidlo vzduchu v zadu na sání a dokonce i čidlo teploty chladící kapaliny. Je dvojitý a budíky můžou ukazovat OK ale řj dostává nesmysly.
Měl jsem tu i feldu co startovala jen studená ale teplá ani za nic jen z prudkého kopce. Nakonec to byly minimální vůle na ventilech a po zahřátí motoru se nedovírali a byl problém na světě.
špatně je akorát že auto chytne a pak bych v liště priblém nehledal to fak ne lišta tě překvapí klidně po 1OO km jízdy, jinak co píšeš vag a pomalu hledej vem si rozprašovač a stříkej motor
těsně před mrdnutím stříkej i hadicí prostě se stím neser pokud sklamala logika musí nastoupot něco netradicního

Re: Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí
Napsal: 02 črc 2013, 20:47
od slovacek.milos
[quote="Zdeněk M"]
zdenku na dodání odvahy jsem jsi vzpoměl na jedno MPi bylo v autorizáku tam to stálo desítku a auto vrátili že prostě neví
já to auto koupil za pár kaček z funkčního auta jsem přeházel naprosto všechno proměřil všechny piny co na tom autě byly a všechno souhlasilo palivo střékalo jisra šla rozvody OK vagem všechno OK nic ani motor neštěkl na sprej na nic ani benál nesmrděl nic
jednoho krásného dne jsem po ránu pološílený zkoumal malíčkem dírou na helák jestli tam není jiný setrvák a taky nic

nmontoval jsem helák a auto chytlo stará mi řekla že mám prej zlaté ruce
jestli mám nebo nemám feldu potkávám dodnes a dneska asi vím co tomu bylo

Napsal: 02 črc 2013, 21:38
od Vici
snímač tlaku a teploty na sacím potrubí - není zoxidovaný konektor?
Napsal: 02 črc 2013, 21:47
od jericho-3
Vlhkost dělá svody a patrně zmizí jiskra nebo jiný zdroj-spoj..až bude vlhko , zkusit jej startovat ve tmě..Třeba se něco uvidí.
Napsal: 03 črc 2013, 06:06
od slovacek.milos
Vici píše:snímač tlaku a teploty na sacím potrubí - není zoxidovaný konektor?
ten snímač je lepší rovnou odšroubovat a vystříkat sprejem na klapky aby hlavička byla červený bude černá jak bota

Napsal: 03 črc 2013, 19:38
od jen-da
vyměň zapalovací lištu. Mě to dělali mikro trhlinky v zap. liště, nemuselo ani pršet, stačilo jen vlhko. Když jsem otevřel kapotu na nastartovaném (pokud se povedlo) motoru, tak lítali jiskry všude možně, jen ne ke svíčce. Lištu jsem měl originál původní z roku 98, najeto 90000km
Napsal: 03 črc 2013, 20:04
od Zdeněk M
jen-da píše:vyměň zapalovací lištu. Mě to dělali mikro trhlinky v zap. liště, nemuselo ani pršet, stačilo jen vlhko. Když jsem otevřel kapotu na nastartovaném (pokud se povedlo) motoru, tak lítali jiskry všude možně, jen ne ke svíčce. Lištu jsem měl originál původní z roku 98, najeto 90000km
Tak vyřešeno. Byl to imobilizer. Konkretne kabel mezi imo a jednotkou motoru. Za normalnih podminek to chytne a chcipne, jenže u tehle aut to mota vteriny dve, tři a to už je zablokovany. Benzin tam de pořad a jiskru to nehaže, nebo haže ale nekde jinde. A když se to odblokne, tak je to ulitý a de to vselijak než se srovná.
Obcas to ve 4-5 tis ot vynechá ale spis asi vstřik, než jiskra.
A jeste jedna vec, pořad se od motoru hulí a je citit olej, tak to tipuju že ho motor žere a proto obcas vynechá. Mám tušení že se tam dostava od ventylů. U feliny sem to este nevidel, u 120 a spol to bylo tak nak normalní.