Stránka 1 z 3
Skoda Octavia 1.9TDI 110PS to 240PS @ 508Nm DIESELPOWER
Napsal: 11 črc 2013, 17:48
od JasteR
Napsal: 11 črc 2013, 21:04
od PetrSs
určitě nebudu sám koho zajímavý provedený úpravy...
Napsal: 11 črc 2013, 21:07
od xshreck
taková mrcha nenápadná tyjo

Napsal: 11 črc 2013, 21:15
od dawe2706
xshreck píše:taková mrcha nenápadná tyjo

Zrovna jsem si říkal to stejné... nenápadná oktávka co vysmrká dost papírově silnějších aut.
Proč je ten krouťák tak pozdě?
Napsal: 11 črc 2013, 21:38
od TDI tech
Uprava je min. uz len samotna vymena motora za motor ASV
Napsal: 11 črc 2013, 21:49
od turbo kamna power
nebylo by špatný sem psát rovnou i provedené úpravy, nebo že by se na sériovým motoru naměřilo 240 kobyl?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=65602
Napsal: 12 črc 2013, 07:49
od MirekX
no, max krouťák sice až ve 3000, ale už ve 2000 to má cca 310Nm, to není zlý zas tak...
Napsal: 12 črc 2013, 07:54
od subz3ro_tdi
MirekX píše:už ve 2000 to má cca 310Nm, to není zlý zas tak...
...ked to meras od 1000 ot. na brzde, na ceste to asi tych 310Nm v tych ot. mat nebude, kazdopadne cisla velmi uctyhodne... po dlhom case opat nejaka silna rotacka

Napsal: 12 črc 2013, 08:40
od TDI tech
Mne sa hlavne paci ze je taka nenapadna, posobi tak nevyrazne, ale ked borcovi v 535D vytrie kocura

Napsal: 12 črc 2013, 08:56
od dawe2706
TDI tech píše:Mne sa hlavne paci ze je taka nenapadna, posobi tak nevyrazne, ale ked borcovi v 535D vytrie kocura

No zrovn 535d asi né,ale je to jak píšeš..Nevýrazná,jedna z prvních oktávek... i ta barva

no prostě SUPER! jako já bych ji asi nechtěl,ale dokážu si představit,jake úsměv má teť majitel,když s ní jezdí

Napsal: 12 črc 2013, 09:45
od Forest
Asi to pozaduje vyssi otacky ale na rotacku myslim hodne slusne a v kombinaci "sleeper look" to muze byt opravdu znacne prekvapujici, coz je presne styl, ktery vyznavam.
TDI tech píše:ked borcovi v 535D vytrie kocura

... tak to ani te nejslabsi, nezapomen, ze dulezitejsi, nezli dosazena maxima je prubeh a ten je u 535D pri vsi skromnosti ohromujici.
Napsal: 12 črc 2013, 11:45
od r.martinec
Taky by me zajímal HW.
Mam tedy 350nm při 2000ot, ale max ne tolik jako toto.
Napsal: 12 črc 2013, 11:49
od TDI tech
to forest: Jasne ze na dialnici ho neda. Neviem aky ma v tej octe podvozok a brzdy, ale osobne si myslim ze po lesnych serpentinach by si okolo neho ta velka a tazka zadnohrabajuca 535d ani neskrtla.
Napsal: 12 črc 2013, 12:02
od Jayson
tdi tech: to myslíš vážně?

nevim jestli špatně vidíš ale nahoře je jedničková oktávka, kdo ví jestli na podvozku a s nějakýma brzdama

v tom případě nechápu a lituju majitele 535d, když jim na lesních serpentýnách stačí pochcávka s 240 konma

Napsal: 12 črc 2013, 12:16
od TDI tech
So svojou Octou som uz zoparkrat hore Dargovom na Ruzovy sad 535d vymakol a po serpentinach som sa ho nepustil ani na milimeter. Ten nevedel co sa deje. Ale z Klecenovskej strany kde je rovny stupak je vidiet ze ide. Napr. s 530d sa bavim jak macka s mysou. A to mam podstne mensi vykon jak je v tejto Octavii. Takze z toho usudzujem ze by 535d vedel potrapit a borca v nej riadne nasrat. Ale aby som bol objektivny zavisi to aj od sofera. Clovek moze mat auto silne ako len chce ale ked je raz za volantom tutmak co stym nevie narabat tak je to jasne. Tak ma tu nekamenujte a prepacte mi ze som zvrhol diskusiu kdesi mimo. Kazdopadne je to zaujimave auto s ktorim majitel zopar borcov vylieci zo sna.