Stránka 1 z 2

Fabia I 1.2 47kw

Napsal: 16 črc 2013, 19:49
od 12skvarka
vim že jsem v diesel sekci (noteeth) a ted k věci neřešil jste někdo že otáčky motoru během přeřazování klesají strašně pomalu nebo třeba se jede na jakýkoliv kvalt např.3000ot ubere se plyn a auto ještě tak 2-3sekundy drží otáčky a pak pomalu začnou padat dělá to jen za jízdy na místě ne, pamět prázdná, ABS to nemá ,plynový pedál reaguje klinule

Dík za postřehy

Napsal: 16 črc 2013, 20:21
od hubo44
Pozri spojkovy spinač.

Napsal: 16 črc 2013, 20:48
od slovacek.milos
nebo vyřad a šlápni na brzdu a co ?

Napsal: 17 črc 2013, 18:30
od 12skvarka
když vyřadim a zabrzdim tak otáčky někdy ještě vyletí vejš a pak až klesají

Napsal: 17 črc 2013, 18:36
od slovacek.milos
tobych pozeral v bloku měřených hodnot oba spínače nebo aspon dodávku paliva ta ti musí skočit OOO ,

Napsal: 18 črc 2013, 06:35
od jura2
Nerobil si niečo s klapkou?

Napsal: 19 črc 2013, 10:35
od PeSko
jen poznámka, že pozoruju uplně to samý,ale o původu nemám ponětí...jen tak mimo,jakej mas kod motoru AZQ ?

Re: Fabia I 1.2 47kw

Napsal: 19 črc 2013, 11:05
od slovacek.milos
12skvarka píše:vim že jsem v diesel sekci (noteeth) a ted k věci neřešil jste někdo že otáčky motoru během přeřazování klesají strašně pomalu nebo třeba se jede na jakýkoliv kvalt např.3000ot ubere se plyn a auto ještě tak 2-3sekundy drží otáčky a pak pomalu začnou padat dělá to jen za jízdy na místě ne, pamět prázdná, ABS to nemá ,plynový pedál reaguje klinule

Dík za postřehy
mi přišel borec minulý táden že když sundá nohu z plynu tak se ještě otáčky mírně zvednou a pak padají ,co stím, všera večer ho přitáhli na laně nešlo nastartovat, taky HTP 12V.

altík valeo KO, uhlíky totál, kolektor vymletý, kontrolka dob svítila dal jsem druhý altík, něco najezdil a vše OK otáčky padají jak mají tak nevím ;)

Napsal: 19 črc 2013, 13:18
od kaskader
A 1,8T AWT po ubratí plynu reaguje cca o 2 sekundy neskôr. Klapaka vyčistená a zresetovaná. Robí to už niekoľko rokov a berieme to ako vlastnosť

Napsal: 19 črc 2013, 16:50
od slovacek.milos
kaskader píše:A 1,8T AWT po ubratí plynu reaguje cca o 2 sekundy neskôr. Klapaka vyčistená a zresetovaná. Robí to už niekoľko rokov a berieme to ako vlastnosť
zkus klapku rozebrat ty potencuometry nastříkej sprejem na klapky pak vatičkou přejed ;)

Napsal: 22 črc 2013, 11:53
od kaskader
Ja som to vzal čističom na brzdy. Ale funguje to ako tak (LOL)

Napsal: 22 črc 2013, 16:39
od slovacek.milos
kaskader píše:Ja som to vzal čističom na brzdy. Ale funguje to ako tak (LOL)
já jeno tak jednu klapku která kdysi sála balík jsem vzal několikrát čističem a bylo to dobrí tak půl roku, jednou jsem ji vzal sprejem na klapky a ta dráha se začala jakoby rozpoštět :o :o no konec, ale s vědomím majitele že se bude kupovat nová,

odplul sajrajt a vše OK dráha čistá a klapka maká (LOL)

Napsal: 22 črc 2013, 16:53
od OťasTDi
no ale miloši já ten čistič klapek mám taky a to není určené na čistění toho potenciometru...je to dost agresivní kyselina a je to jen na tu kovovou klapku a domeček na rozpuštění toho černýho šmurajzu...ten potík beru jedině kontaktolem...každopádně zkusil bych tu klapku ještě jednou pořádně vyčistit,vymazat adaptační hodnoty a udělat zákl nastavení...nejlépe dvakrát za sebou....třeba se to umoudří...

Napsal: 22 črc 2013, 17:00
od hubo44
Oťas a si presvedčeny že ta klapka je vadna???

Napsal: 22 črc 2013, 17:25
od slovacek.milos
[quote="OťasTDi"]no ale miloši já ten čistič klapek mám taky a to není určené na čistění toho potenciometru...je to dost agresivní kyselina a je to jen na tu kovovou klapku a domeček na rozpuštění toho černýho šmurajzu...

já vím otas já vím, bylo na 2,O P 4O7 a já si šel nejprve ověřit kolik klapka stojí stávala desítku a nyní do čtverky vrakec 15OO tak jsem to risknul, nějaká špína nebyla vidět ale když se začala ta dráha rozpouštět tak jsem věřil v konec no bordel odpluj a já
však víš co zajižej když se ti něco takového podaří

:)

ještě co bylo zajímavé tak jsou tam snad čtyři ty dáhy a sajraj se rozpustil jen na jedné ale brutálně