TDI 125Kw PD pozdě táhne - prosím o radu už nevím jak dál...
Napsal: 17 črc 2013, 23:33
Zdravím pánové mám takovej problém s mojí Audi A4 2,0TDI PD 125kw.
Auto je rok 10/2007 najeto cca 180 000km.
Auto jsem koupil cca před měsícem, auto takhle funguje od tý doby co ho mám.
Na autě jsou vyměneny všechny vstřiky na svolávačku.
A teď ten problém, auto táhne až pozdě, cca od 2500 otáček. Je tam od doby kdy to má zabrat strašná díra ve výkonu.
Auto má možná i trošku větší spotřebu,ale to by mi tolik nevadilo, hlavně mi vadí ta díra ve výkonu.
Když si dám diagnostiku a kontroluju tlak turba tak je pomalej nástup plnícího tlaku. Požadovaná se skutečnou se srřetnou až pozdě cca 2200-2800 otáčkách.
Tady je LOG bloku 11, je to log číslo 2
http://ulozto.cz/xHZq1vXu/log-01-011-xxx-xxx-csv
Zkoušel jsem:
Zaslepit EGR-beze změny
Kontrola pohyblivosti lopatek v turbu-chodí krásně volně
Kontrola solenoidu ovládání lopatek v turbu-OK
Zkoušel jsem dát i přímo podtlak z vývěvy na baňku na turbu a taky beze změny
Kontrloa váhy vzduchu přes diag-požadovaná hodnota sedí se skutečnou
Kontrola DPF-vyprání vapkou-nepomohlo
Demontáž DPF-nahrazení trubkou,všechny snímače jsem tam namontoval a akorát jsem to seškrtil průměrem, závada tam při projetí žádná neskočila ale také beze změny.
Kontrola a nastavení vahadel na vstřikách.
Turbo- bez vůle a bez odporu při otáčení
Celé sání je těsné a nikde není díra.
Palivový filtr a vzduchový nový-beze změny
ŘJ motoru je bez závad.
Snímač diferenčního tlaku DPF- půjčil jsem si nový a taky beze změny
Dá se říct že hlavní co pozoruju tak je to že má auto prostě prodlevu než zabere turbo...
Je tam prodleva spíše časová než že to vždycky zabere až v určitejch otáčkách, takže když jedu třeba do kopce na třeba čtyřku a dám plnej tak jelikož se motor déle roztáčí když táhne do kopce tak je cítit turbo efekt už třeba v 1900 otáčkách, ale když jedu třeba na jedničku na volnoběh a pak dám plnej plyn tak auto zabere až třeba v 2800 otáčkách,protože se motor rychleji vytočí...ale turbo efekt má prostě prodlevu, tipoval bych to od oka na cca 1-2 vteřiny a ani moc nezáleží na otáčkách.
Slyšel jsem cca o 3 autech s těmahle motorama a mají podobnej problém ale nikdo neví co s tím..
No a já už prostě taky nevím co s tím už nevím co bych zkontroloval a nebo co vyměnil... Takže bych vás tímto chtěl poprosit o jakoukoli radu, předem děkuji
Auto je rok 10/2007 najeto cca 180 000km.
Auto jsem koupil cca před měsícem, auto takhle funguje od tý doby co ho mám.
Na autě jsou vyměneny všechny vstřiky na svolávačku.
A teď ten problém, auto táhne až pozdě, cca od 2500 otáček. Je tam od doby kdy to má zabrat strašná díra ve výkonu.
Auto má možná i trošku větší spotřebu,ale to by mi tolik nevadilo, hlavně mi vadí ta díra ve výkonu.
Když si dám diagnostiku a kontroluju tlak turba tak je pomalej nástup plnícího tlaku. Požadovaná se skutečnou se srřetnou až pozdě cca 2200-2800 otáčkách.
Tady je LOG bloku 11, je to log číslo 2
http://ulozto.cz/xHZq1vXu/log-01-011-xxx-xxx-csv
Zkoušel jsem:
Zaslepit EGR-beze změny
Kontrola pohyblivosti lopatek v turbu-chodí krásně volně
Kontrola solenoidu ovládání lopatek v turbu-OK
Zkoušel jsem dát i přímo podtlak z vývěvy na baňku na turbu a taky beze změny
Kontrloa váhy vzduchu přes diag-požadovaná hodnota sedí se skutečnou
Kontrola DPF-vyprání vapkou-nepomohlo
Demontáž DPF-nahrazení trubkou,všechny snímače jsem tam namontoval a akorát jsem to seškrtil průměrem, závada tam při projetí žádná neskočila ale také beze změny.
Kontrola a nastavení vahadel na vstřikách.
Turbo- bez vůle a bez odporu při otáčení
Celé sání je těsné a nikde není díra.
Palivový filtr a vzduchový nový-beze změny
ŘJ motoru je bez závad.
Snímač diferenčního tlaku DPF- půjčil jsem si nový a taky beze změny
Dá se říct že hlavní co pozoruju tak je to že má auto prostě prodlevu než zabere turbo...
Je tam prodleva spíše časová než že to vždycky zabere až v určitejch otáčkách, takže když jedu třeba do kopce na třeba čtyřku a dám plnej tak jelikož se motor déle roztáčí když táhne do kopce tak je cítit turbo efekt už třeba v 1900 otáčkách, ale když jedu třeba na jedničku na volnoběh a pak dám plnej plyn tak auto zabere až třeba v 2800 otáčkách,protože se motor rychleji vytočí...ale turbo efekt má prostě prodlevu, tipoval bych to od oka na cca 1-2 vteřiny a ani moc nezáleží na otáčkách.
Slyšel jsem cca o 3 autech s těmahle motorama a mají podobnej problém ale nikdo neví co s tím..
No a já už prostě taky nevím co s tím už nevím co bych zkontroloval a nebo co vyměnil... Takže bych vás tímto chtěl poprosit o jakoukoli radu, předem děkuji