Stránka 1 z 2

Kvalita čapov TRW

Napsal: 04 srp 2013, 18:41
od Tiger23
Je vobec toto mozne ze za 3 mesiace odídu manzety na gulovych čapoch značky TRW?

poskodene manzety na gulových capoch

Napsal: 04 srp 2013, 19:31
od ROBIG
neřekl bych že je to vadná serie ale tradice setkávám se s tím u TRW už cca 3 roky :(

Jinak čepy drží

Napsal: 04 srp 2013, 19:38
od cin
Menil jsem loni ty same cepy taky za TRW a letos na jare bylo po nich, manzety sice vydrzely, ale cepy mely obrovskou vuli, proste na vyhozeni, ted jsem dal Lemforder, tak snad budou lepsi

Napsal: 04 srp 2013, 20:34
od Tomas.cz
Taky mám tu samou zkušenost u TRW :(

Napsal: 04 srp 2013, 21:32
od Jarda S.
klasika u trw, radši rovnou těch 15kč připlatit a vyměnit manžety ;)

Napsal: 04 srp 2013, 21:59
od UchoTD
vymenené čapy,za 3mesiace manžetky rozmrdkane ale čapy držali

Napsal: 05 srp 2013, 04:04
od Tiger23
Nedá sa nejako zbiehavost a rozbiehavost predných kolies nastavit doma?

Napsal: 05 srp 2013, 11:48
od hansdob
metrem nebo stavitelnou tyčkou ale myslím že při dnešní ceně a dostupnosti geometrie se nevyplatí se tím trapit

Napsal: 05 srp 2013, 12:58
od Tiger23
nebol by nejaký nákres ? :)

Napsal: 05 srp 2013, 13:39
od šulda
K těm čepům, ve fabrice se k jejich výrobě používá materiál z číny, indie atd. prostě šmejd, další věc je že např. vyučený strojař z praxí pracuje na montáži a pekař na obráběcích strojích a k tomu mu dělá předáka chlápek kterej je vyučenej jako švadlenka, spousta mistrů je na tom podobně, řiťolezetcví do nadřízených je jejich nejkvalitnější práce a jejich nadřízení vyžadují kázeň, pořádek a hlavně vyplněnou dokumentaci který je kýbl + vysokou produktivitu a to vše ne v zrovna ideálním prostředí (hlavně léto), i když tam přijdeš po několika letech práce na nástrojárně a seš zvyklej pracovat precizně a kvalitně tak tě ten systém za pár let sešrotuje, prostě k zblití (LOL) Až je budu potřebovat do svýho auta tak si je sám komplet vyrobím a ukradnu :D

Napsal: 05 srp 2013, 16:33
od OťasTDi
každopádně dle mého názoru už není TRW to co bývalo...už jsem se několikrát u více komponentů zklamal a pomalu opouštím tuhle značku...nevím,jestli třeba není možné,že mají do prvovýroby kvalitní díly,které osazují na nová auta a ty drží a pak do druhovýroby pouští šunty,nebo mají problém s nějakýma čínskýma přebalama,ale prostě už tahle značka pro mě není top...leda to koupit v autorizáku

Napsal: 05 srp 2013, 18:33
od Lesterjs
ta istá skusenost.... 3 mesice a 3000km a cepy drželi ale prachovky hin.... zrovna jsem mnenil rížení,tak jsem dal moog.... loemforder zrovna nemneli.. :(

re

Napsal: 05 srp 2013, 20:26
od PAIA
přesně dával sem trw a gumičky do půl roka v prdeli.tak nevím podle mě jak se to jednou vymění je konec origo vydržel 10let a pak už se to mění co ě roky (wallbash)

Napsal: 06 srp 2013, 08:16
od conti
Největší GOOL je, že se klepneš přes kapsu abys měl to nejlepší,
a koupíš Lemförder.
A pak najednou zjistíš, že na krabičce je krásné a všude přítomné - MADE IN CHINA. :D

Napsal: 07 srp 2013, 21:28
od live69
nedávno jsem dával komplet přední nápavu na A6 2005 od LMO a pán najel 12tkm a spodní zadní rameno čep KO a horní ramena potrhané a odpařené silentbloky,tak ono LMO a LMO :( to má cenu :-(