Stránka 1 z 1
Vibrace a hučení do levotočivé zatáčky
Napsal: 14 srp 2013, 11:35
od Fiky01
Ahoj mám takový problém na O1 TDi 66kw při projíždění levotočivé zatáčky začne něco strašně hučet a vybruje s celým autem, asi něco od levého předního kola. na rovině ani do pravotočivé to nedělá. začlo to dělat asi 500km po výměně levého předního ložiska tak nevím jestli to může mít vliv. Po zvednutí auta na špalky a roztočení kol jsem zjistil že háže levá poloosa a dost cca 0.5-1cm. Ale po vyndání z auta se zdá být rovna, vnitřní homokinetický kloub už vykazoval opotřebení tak sem dal nový a problém stále stejný a poloosa stále háže. Kotouče, destičky, kulový čep všechno nové. Nemáte někdo zkušenost?

Napsal: 14 srp 2013, 20:22
od Edy
Mal som niečo podobné a nakoniec to bol dvojhm. zotrvačník. Nerobí to aj pri prudšom pridaní plynu?
Napsal: 15 srp 2013, 14:05
od vendysp
tak kdyby to bylo lozisko tak pri levotocivy zatacce by ti hucelo pravy kolo protoze se vic zatizi....naopak pri pravy zatacce se lozisko nadlehci a hucet prestane...otazka je jestli neco slysis kdjzjedes jen po rovine???
Napsal: 15 srp 2013, 20:42
od Fiky01
Při přidání plynu to nedělá a po rovině taky nehučí ani nevybruje... Co ta poloosa že háže? Ale kdyby byla křivá tak to nedělá jenom po zatočení vlevo no ne? A ložisko může zbůsobovat ty vybrace? Kdyby to teda bylo to pravé.
Napsal: 16 srp 2013, 13:13
od vendysp
hele a co takhle vnejsi homokinetak jak na tom je? hm?

Napsal: 16 srp 2013, 19:38
od slovacek.milos
musíš na zvedák točit s kolama a které točení je slyšet ložisko KO

Napsal: 17 srp 2013, 08:23
od Kefi
viděl bych to na pravý vnější homokineták.

Napsal: 03 zář 2013, 10:41
od Fiky01
Tak to bylo nakonec to pravé ložisko. Díky za rady
Napsal: 03 zář 2013, 15:36
od Richi
Fiky01 píše:Tak to bylo nakonec to pravé ložisko. Díky za rady
No jasně, že jo. Proto se přední ložiska vyměňují obě.
Napsal: 03 zář 2013, 16:48
od Biimbo
Já se už dvakrát setkal, že ložiska hučely naopak. Nebyly tam Fagy nebo originály ale jedno SKF a druhý nějaký anglický ložisko a u obou praknul vnitřní kroužek. A z obou při demontáži šel náboj vymlátit tak, že vnitřní kroužek zůstal v ložisku a ne na náboji a nemusel jsem ho z něj stahovat. Do levotočivý zatáčky hučelo levý kolo a naopak..