BMW 530d (E60) 235PS to 300PS @724Nm - DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

BMW 530d (E60) 235PS to 300PS @724Nm - DIESELPOWER

Příspěvek od JasteR »

BMW 530d (E60) 235PS to 300PS @724Nm - optimalizace ECU DIESELPOWER.



Obrázek
Video: Youtube
Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Na jakým je to tlaku,jestli to není tajemství?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Kurna, na ten vykon nejaky vysoky krutiaci moment
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

jak vysoky...keby aspon 900 nm DDD
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Pri tych konoch byva bezne kusok nad 600Nm
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

co má hodnota největšího kroutícího momentu společného s výkonem? :)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

No asi nic. Podla Teba moze mat napr.300k a 1000Nm ? Krutiaci moment pokial viem tak ide hore ako-tak umerne s kw. Nevravim ze to nie je mozne ale krutiaci moment vyse 700Nm som pri 300k nevidel, aspon nepamatam
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

výkon (kW) = krútiaci moment * otáčky motora / 9.5488
no a so 700 NM to máš 200 koní pri 2000 RPM... to sa celkom dá
na taký "dobrý" priebeh je podľa mňa treba aspon 690Nm,takže mne sa to páčilo (noteeth) , akurát by som čakal, že výkon by šiel ešte trošku do vyšších otáčok, ale na to asi bol nejaký dôvod :D
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@acryll: Na dobry priebeh je vhodne vyuzivat tak 70 max. 80% moznosti plniaceho tlaku turboduchadla, lebo vtedy je najvyssia efektivita (rozsah pouzitelnych otacok v ktorych je schopne dodat potrebne mnozstvo vzduchu pri konstantnom plniacom tlaku) a max. dosiahnuty vykon sa posuva do vyssich otacok. Konkretne u tejto modifikacie je rozdiel v krutiacom momente v 2000 ot. a 4000 ot. cca 40% a max. dosiahnuty vykon cca. v 3600 ot. Aj takyto priebeh je samozrejme fajn, pokial sa to skombinuje s vhodnou prevodovkou. ;)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 04 říj 2013, 08:52, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Reálne ti je vysoké NM na spodu len na " ohurovanie " spolu sediacich lebo ak ideš na doraz radiš dookola 4000/4500 - 3000.
Ale čo som si všimol tie BMW 3d majú zväčša len po chipe viac NM ako Audi 3.0d. ( kone sú podobne ) Prečo ?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Presne to som si vsimol
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

>subz3ro_tdi
kedysi som sa tiež na to pozeral podobným spôsobom, lenže som potom prišiel na to, že tam hrá trochu viac premenných, a konštantný plniaci tlak je dobrý ked sa ti s tym nechce s..ervírovať
meniaca sa účinnosť + teplota nasávaného vzduchu - to sú dva hlavné paramtere, ktoré hovoria proti fixnej hodnote tlaku
neni to len o turbe, treba sa na to pozerať ako celok(palivová sústava, vzduchová sustava, prevodovka/pohon)... ale však ty vieš ;)

690 ňútnmítr súvisia presne s tým čo písal Martin.D ... o tom rozsahu otáčok...prečo to zistíš na šprinte... ale viac neprezradím, nevykecám predsa vsetko (noteeth) :-X
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Overboost je s "over" preto ze to je nieco mimo normal, rovnako ako tych 20% plniaceho tlaku s ktorym je to turbo schopne na urcity cas fungovat. Len tolko k tomu :) Na sprinte je ti priebeh do 3000 prakticky zbytocny lebo vvyuzivas uplne ine spektrum otacok, takze nechapem co s tym ma ten "overboost" v pasme 2000-3000 ot. o ktorom sme sa bavili? Predpokladam ze sa nechapeme lebo kazdy rozprava to iste len inym sposobom. Ak nie, tak sa rad necham poucit.. kludne SZ (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ja tam žiadny "overboost" nevidím, a neviem prečo by tam mal byť
to že turbo pri 2000RPM pracuje pri účinnosti nejakych 65% a postupne sa zvyšuje vôbec nevidím ako problém(pretože dajme tomu 2000rpm je počiatočna hodnota a teda ako prechodový stav)... a ani plniaci tlak pri 2000 nebude vyšší ako pri 4000, tak ja neviem o čom chceš debatovať :D
powered by rb-digital.sk_____________
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“