Stránka 1 z 1
Test motorových naft serveru Autorevue.cz
Napsal: 30 říj 2013, 09:27
od Dukes
Podíleli jsme se na testu motorových naft serveru Autorevue.cz. Zajímavé čtení.
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013
Napsal: 30 říj 2013, 09:40
od hondaaa
Takze staci natankovat na ONO,pridat trochu Vifu a mame dobrou a levnou naftu

Napsal: 30 říj 2013, 10:11
od Thomy
Víc by řekl chemický rozbor, než toto nesměrodatné brždění.. V závislosti na okolních podmínkách (teplota, tlak, vlhkost vzduchu, teplota nasávaného vzduchu) nám tento test vlastně nic neprozradil.. Určitě i brzda samotná má nějakou procentuální odchylku a testy, jak jsem možná nesprávně pochopil z článku nebyly provedeny hned za sebou..
Já si o tom myslím své, ale článek musel dát práci a určitě stál hodně úsilí, to jo
Edit: Zapomněl jsem na vliv paliva v nějakém dlouhodobějším měřítku, např vliv na výkon po několika vyjetých nádržích

Napsal: 30 říj 2013, 11:19
od subz3ro_tdi
Thomy píše:Víc by řekl chemický rozbor, než toto nesměrodatné brždění..
Sorry ale myslim ze toto "nesmerodatne brzdeni" mi povie rozhodne viac ako nejaky (dost mozno uplateny) vysledok chemickeho rozboru - hlavne co sa tyka realnej prevadzky vozdila. Za mna super praca, aj ked by som klamal keby som povedal ze ma to neprekvapilo, cakal by som rozhodne trochu vacsie rozdiely - minimalne v hodnotach max. krutiaceho momentu a krivke priebehu. Tu sa len potvrdzuje moja domnieka ze zvuk motora pri jazde je silne placebo

Napsal: 30 říj 2013, 11:28
od Biimbo
pocitově líp mi auto jelo a míň žralo a kouřilo na francouzskou naftu. Před dvěma lety jsem tam nabral asi 3 plný nádrže a bylo to znát. I když je pěnivost hodně závislá na pistoli a čerpadle, tak ve Francii oproti Německu to prakticky skoro nepěnilo na No name stanici ale i u ELF stanic..
Napsal: 30 říj 2013, 12:20
od Marek77
hondaaa píše:Takze staci natankovat na ONO,pridat trochu Vifu a mame dobrou a levnou naftu

Dělám to tak celé roky a jsem maximálně spokojený.
Napsal: 30 říj 2013, 15:58
od blacklight
Jedna věc je výkon, druhá věc je spotřeba.
Vědecky to nemám podložené, ale mám 2 benzínky kde rád jezdím - jednu značkovou a jednu no-name (skoro až JZD), u kterých vím, že na plnou nádrž najedu nejvíc.
U jiných benzínek najedu míň.
Tankuji vždy do plné, takže si troufám říct že mám celkem přehled.
Napsal: 31 říj 2013, 09:04
od miso.chapy
Tankujem v Rakusku, na plnu nadrž spravim o 50-80 km viac ako ked natankujem na OMV v Bratislave.
Napsal: 31 říj 2013, 11:11
od TDI tech
Vseobecne na zamyslenie:
"Ja verim testom, len neverim ludom co ich robia."
"Kazdy test je taky dobry, ako dobre su nastavene jeho kriteria."
Napsal: 31 říj 2013, 17:29
od Dukes
TDI tech píše:Vseobecne na zamyslenie:
"Ja verim testom, len neverim ludom co ich robia."
"Kazdy test je taky dobry, ako dobre su nastavene jeho kriteria."
Vzhledem k tomu, že celý test jsme celkově prováděli my tj. firma DIESELPOWER, tak Vás mohu ujistit, že bylo vše měřeno za naprosto srovnatelných podmínek a nezávisle.
Napsal: 31 říj 2013, 18:58
od Slavkov
Jen takový lehký podnět k zamyšlení, doplnění testu... v minulosti jsme v Brně řešili něco podobného s benzíny... 95 vs 98 vs 100 v motocyklech.
Problém byl, že u některých motorů to význam mělo, u jiných nikoli, např. u XT600 rozdíl v podstatě nebyl, u VTR1000 byl rozdíl celkem markantní (byl znát i bez měření pocitově při jízdě) a např. u FZR1000 to bylo tak jak u vás... v oblasti chyby měření...
Samozřejmě to bylo cca před 15 lety a neměli jsme profi brzdu... měřilo se na "upraveném retardéru"

... dělali jsme po pěti sadách měření...
Napsal: 31 říj 2013, 19:08
od ThrashTheTrash
Jen se vetřu do dizkuze, kamoš má dodávky, cca 20 kusů, léta páně nechal tankovat všechno od Renault Master po Ducata a Iveca na Schellce, pak mu na jednom autě vznikl nějaký problém díky palivu. Vyřídil tankovací karty na OMV a spotřeba na všech autech šla dolů.
Chápu, jsou to kecy a kecy tady ty moje příspěvky

Ale on to má prostě jako majitel firmy zmapované a není to zase takovej lempl aby mu protíkaly hektolitry nafty pod rukama

.
Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo

Napsal: 31 říj 2013, 21:50
od Slavkov
ThrashTheTrash píše:... Kvalita nekvalita?V Brně u Hoška (mercedes) jsou 2 benzinky. UNICORN a SCHELL. Kde je největší fronta každej den?Na UNICORNU. Kamoš tam dojel s 2,5 TDI AUDI a už po natankování neodjel - vydřený čerpadlo

Pokud je to na Vinohradech, tak s tím Unicornem mám také "dobrou" zkušenost, před pár lety s bionaftou....
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15
Napsal: 02 lis 2013, 11:26
od 1pavel
supr práce , ještě by mě zajímalo srovnání s vyhlášenýma nekvalitníma benzínkama , jako u nás u globusu