Stránka 1 z 2

vstriky VW T4 2.5 TDI ACV 1998

Napsal: 19 lis 2013, 14:54
od cucka
jaky mam met vstriky do meho vraku??? (noteeth) uz jsem z toho jelen. Tamhle pisou DSLA150P442 tamhle zase DSLA150P706

Napsal: 19 lis 2013, 20:33
od 19olo88
Podla štátu použitia tam patria 357, 442, 706.

Nebál by som sa tam dať Sprint 764 aspoň to auto troška ožije a dedko si bude vrčat jak za mlada.

Napsal: 20 lis 2013, 07:28
od cucka
19olo88 píše:Podla štátu použitia tam patria 357, 442, 706.

Nebál by som sa tam dať Sprint 764 aspoň to auto troška ožije a dedko si bude vrčat jak za mlada.
Diky za odpoved....aale dostane to nejlevnejsi na trhu :D nebudu ho rozmazlovat...navic bych asi musel do toho sahnout nejakej hacker :) a vzhledem k tomu,ze kazdy za to chce 4 tisice tak na to prdim...momentalne chci jen vymenit vstriky, aniz bych musel sahat do ridici jednotky

posunul jsem se dal......vyndal jsem vstrik a toto je na nem napsane

germany ww 074 130 201 C

2FH KBEL 58P 119
190bar 771 G

Napsal: 20 lis 2013, 09:48
od cucka
no kdyz ten vstrikovac rozdelam, tak bych to na te trysce mohl precist?

Napsal: 20 lis 2013, 10:07
od 19olo88
Ano musis rozobrat spodok vstrekovaca a vytiahnut trysku.
Na jej tele je napísaný typ. :P
Prečo by si musel ako hned aj premapovať RJ ? (hm)
Ja mám síce Octaviu 1 AGR + trysky S764 a chip nemám vôbec a auto ide ako za mlada. :scooter:
Kludne tam daj väčšie trysky a daj to len po výmene špičiek niekomu na stolicu nastaviť otváracie tlaky - stojí to par stovek kč... tod vše..
Uvidíš ako autičko ožije 8)

Napsal: 20 lis 2013, 10:49
od cucka
Myslis ze tam mam naprcat spicky DSLA150P764 a nastavit otviraci tlak 190 bar??? (LOL) 111KW ma vyssi otviraci tlak. Bude to fakcit?? nebudu muset aspon zmenit VAGem mnozstvi nafaty?? Aby mi to pak nezralo i travu u cesty (noteeth)

Napsal: 20 lis 2013, 11:23
od 19olo88
Ano :)

Ja som mal povodne 442 a dal som 764 + nastavil otvaracie tlaky.. a naparádu výkonove to je cítiť hodne a spotreba +/- je rovnaká..

Až po nahodení a naštartovaný uvidíš ako sa to bude chovať potom ked tak doladíš množstvo nafty cez VAG

Napsal: 20 lis 2013, 13:21
od jericho-3
Má někdo přesně zdokumentováno, jaká je spotřeba u větších trysek u "kterých motor jede jako zamlada" bez zásahu do ŘJ? A jestli není divné, že mu zamlada stačily originály? :)

Napsal: 20 lis 2013, 13:47
od cucka
jeden motor a tri prdele trysek :D v tom aby se prase vyznako.....myslim,ze za to muzou ekoteroristi :D
uvidim jak dopadnu...naprcam tam cinske P764

ale tak rad bych uvital zkusenost.....jedina moje zkusenost s P764 je v T4 AJT (65kw) je, ze jsem trysky kupoval kamosovi, ten je tam dal, otviraci tlak se nastavil jako pro AHY...noo musel to doladit tuner a vzal si za hodku 4000. (LOL)
Auto jede pekne a nekouri....s dvoutunovym vozikem po dalnici pijanko 110-120 za 8l :)....takze to funguje pekne ....cina jiz vali bezproblemu 30000km

.sem si rikal,ze bych si ten jeho soft dal do svojeho auta :D ...jde to nejak stahnout??? a nahrat do mojeho vraka??

Napsal: 20 lis 2013, 15:40
od 19olo88
Ked tam das cinske trysky tak sa potom nečuduj že to nepôjde alebo po čase nastanu problémy..
Nešpekuluj a daj tam od DP Sprint 764 a máš tam zaručenú kvalitu.

Chip teda program v RJ je po väčšine rozdielny a upravuje sa individualne na každé auto. Lebo každý motor je inak vybehaný.

Napsal: 21 lis 2013, 08:46
od cucka
Vzdyt sem psal, ze funguji uz 30000 Km. To nenajedu ani za tri roky :D a kdovi, kde bude konec memu trandakovi. Praskla me vacka na pet kusu (wallbash) musim investovat do jinejch kramu (rozvody, ventily, zdvihatka)
Ty vstriky tam davam jeno proto, ze to mam shozene a urcite stojej za hovno.

Napsal: 21 lis 2013, 08:48
od cucka
jak pozna VAG, ze je vybehany motor??? to me hlava nebere :)

Napsal: 21 lis 2013, 08:52
od cucka
vcera jsem jeden rozsruboval a mam tam P442....to je asi nejaka slabota.
jo a podlozky s perkama me spadly na zem. (LOL)

Napsal: 21 lis 2013, 20:31
od 19olo88
To že tam máš 442 svedčí len o tom že to bolo originál určene pre nejaku krajinu.

VAG moc ani nepozná že maš vybehaný motor skôr to musíš zistit sám a to tak že zmeriaš/ neháš si zmeriať kompresné tlaky...
Takú vecičku ( manometer do 4bar s prípravkom ktorý sa našrobuje do otvoru pre žhav.sviečku ) by mali mať skoro v každom dobrom autoservise a za to že ti zmerajú tlaky moc určite nezoberú.

Na druhú stranu ked máš ten motor teda už v takomto stave že mu robíš menšiu GO tak je dobre aj vstreky a trysky poriešiť.
(crazy)

Napsal: 06 pro 2013, 12:16
od cucka
tak uz me dorazily :D :D

doufam,ze me s nima nevyrazi se servisu Bosh (noteeth)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 5&start=30

sem jsem prsknul fotky (crazy)