Stránka 1 z 1
Audi Palivové čerpadlo
Napsal: 19 lis 2013, 17:04
od Karamusa
U audiny se stává že např při 10ti otočení klíčku do další polohy zabzučí čerpadlo v nadrži třeba jen jednou. Hledat problem v nějakém relé ? nebo rovnou měnit čerpadlo ? Nemá nějaká dobrá duše tipy ?
Napsal: 19 lis 2013, 20:07
od ThrashTheTrash
No jednou sem řešil borečkovi na AUDI 80 2.0 E rok 94 palivový čerpadlo, šťáva tam šla, a KO čerpadlo a co vím, tak je na to potřeba origoš klíč na vytažení čerpadla. Zde mi bylo řečeno, že to jde bez toho nějak šroubovákem, ale mně to teda nešlo, sehnal sem si klíč a bylo to v cajku. Nevím ale co máš za káru přesně a hlavně jakej rok.
Zkontroluj zda tam de šťáva pokaždý při zaplým klíčku, pak relé,ale to nevím kde to audi přesně má, to pohledej přes schema, pak dej vědět jak to dopadlo.
Napsal: 19 lis 2013, 21:54
od geo
Některé sistémy řízení nespouštějí čerpadlo při opětovném zapnutí klíčku bez startu je potřeba testovat tak aby jednotka dostala signál o startu ze snímače otáček takže zastartovat a přitom měřit.Pak musí dojít pokaždé k sepnutí čerpadla.
Napsal: 20 lis 2013, 18:18
od Karamusa
Je to 1.8T 165Kw ,tak jednotka občas pustila proud v II poloze a v 3tí kdy se už startuje tak pokaždé. Ta plastová matice co drží čerpadlo naštěstí šla povolit. ale čerpadlo nejelo ani když se dal proud naprudko,vytahl jsem čerpadlo a přiohl kontakty a už to fičí ale je to asi jen provizorka.
Napsal: 22 pro 2013, 11:26
od seatjiritoledo
Mě taky nejede pokaždé když otočím klíčkem. když už je system natlakovaný tak znovu nesepne až při startu.

Napsal: 25 pro 2013, 18:08
od slovacek.milos
pokud auto normálně startuje a potřebuješ to bzučení tak si vraz hlavu do úlu

Napsal: 25 pro 2013, 19:29
od romanespana
slovacek.milos píše:pokud auto normálně startuje a potřebuješ to bzučení tak si vraz hlavu do úlu

a zabouchej
