Stránka 1 z 1

Prosim o pomoc Tuareg 3.O TDi

Napsal: 03 pro 2013, 16:17
od bobik43
Cau, prosim o pomoc s Tuaregem 3.0TDi. Pada do nouzaku s chybama

Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0090
Kódování: 0011779

2 závad nalezeno.
000565 - regulace plniciho tlaku: meze regulace nedosazeny
P0235 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 7
Kilometry: 224672 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2688 /min
Kroutící moment: 553.8 Nm
Rychlost: 78.4 km/h
Tlak: 2335.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar
Váha vzduchu: 1410.0 mg/str
Teplota: 7.2°C

013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100101
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Kilometry: 224673 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1974 /min
Kroutící moment: 362.7 Nm
Rychlost: 40.3 km/h
Teplota: 82.8°C
Pracovní cyklus: 69.0 %
Napětí: 13.98 V
Pracovní cyklus: 12.6 %


Readiness: 0 0 0 0 0

Turbo v poradku, naklapeni lopatek v poradku, ridici jednotka turba nova a udelane zakladni nastaveni v origo servisu.

Uz nevim co s tim. Nevedel by nekdo po cem jit. Ja uz vazne nevim.

Dekuji moc za kazdou radu

Napsal: 03 pro 2013, 17:22
od lubomt
Ale ved to mas jasne napisane, rj turba ziadne alebo spatne nastavenie. Robilo to aj predtym alebo ako, co? Malo info. Takosto "nova" rj je myslena ako druha alebo naozaj nova kupovana v autorizaku

Napsal: 03 pro 2013, 17:37
od bobik43
Delalo to i predtim. A jednotka je nova z Autorony.

Napsal: 03 pro 2013, 21:39
od toyota.kzj
sundej jednotku z turba a vem za regulaci jesy chodi volne o dorazu k dorazu, resil jsem to same a do turba priletela z egr podlozka a zasekla se v regulaci i když vypadalo za chodi dobře nesla uplna na jeden doraz, a ta jednotka se nastavovala vag origo z wv a udelala tim padem i spatne zakladni nastaveni je to myslim popsane v etce , divne bylo ze když se ucila tak se naučila spatne zakladni nastaveni a vůbec ji to nevadilo. az za jizdy. taky bylo popsano v etce ze ta jednotka jde naucit jen jednou na auto ale zkousely jsme i jinou a sla taky nastavit je to napsane i na baleni když koupis novou origo i neorigo jednotku. hlavne když je tlak maly kontrola hadic to je to první !!! pak bych sel po ty regulaci jak chodi.

Napsal: 03 pro 2013, 21:50
od bobik43
Turbo bylo venku a chodi pekne od dorazu po doraz. Z ceho prosím te usuzujes maly tlak? Myslel jsem, ze je to prave velky tlak. A pada to do nouzaku i pri mirnem zatizeni. Mohlo by ten posunuty doraz zpusobit nepresne prisroubovani te jednotky v ovalnych dirach? Jsem myslel, ze prave to zakladni nastaveni delku kroku resi

Napsal: 03 pro 2013, 22:58
od toyota.kzj
Blbe jsem to precetl jo mas velky tlak takze hadice ok. me to taky takle prefukovalo a hlavne nepravidelne. pokud regulace na turbu opravdu funguje krasne tak ještě proměřit draty od jednotky turba , ale myslim ze to zakladni nastaveni udelaly spatne pokud je new jednotka, musí se naucit dorazy. pokud si ji vyndal musíš ji vrátit tam jak byla ta vule je docela velka . mely jsme na to nastaveni pujceny takovej vag do ruky a pripojil se primo na jednotku turba a naučila se dorazy.

Napsal: 03 pro 2013, 23:23
od Fulltank
edit: spatne tema