Stránka 1 z 1
VW Sharan bufik
Napsal: 07 pro 2013, 12:33
od 600ktm
čau poradí mi zde někdo s bufíkem nefunguje mi a neohřeje se tedy motor. mám Sharana 1,9 2002
při vyčtení paměti závad tam je 01492 Blokace funkce
01409 opakované přerušení hoření 35-00
01409 opakované přerušení hoření 35-00
01409 opakované přerušení hoření 35-00 0 01409 opakované přerušení hoření 35-00
01409 opakované přerušení hoření 35-00
po vymazání paměti to chvilku funguje a závada se opakuje. nemáte s tím někdo zkušenosti ?
Napsal: 07 pro 2013, 14:25
od Fulltank
pokud se dostanes do pameti zavad kabelaz bude dobra, takze prvne zkontroluj zda vrci obehove cerpadlo, ale to by spis psalo prehrati kdyby bylo spatne. Pak zkus zda v akcnich clenech funguje dmychadlo a podavaci pumpicka.
Pokud tohle vsechno bude cajk mrkni v merenych hodnotach na cidla teploty jestli nepisou nejaky nesmysly, kdyz i to ok.
Zaskrt hadice a vyndej ho ven, lehka rozborka kde nejspis zjistis ze je spatna svicka a sitko svicky. Cenovka svicka 700,- sitko 400 sada tesneni 360,-.
jeste dodam, ze pro zkousku nemusis cekat nez auto zmrzne, ale staci vyndat torpedo a proklemovat cidlo teploty pro bufika. Najdes ho za nadobkou pro chladici kapalinu je pridelany na trubce od sterace.
Napsal: 07 pro 2013, 14:35
od 600ktm
když spustím akční členy tak jdou. abych mohl v naměřených hodnotách něco měřit musím nejprve bufíka odblokovatk když je zablokované to se dělá v nějaké skupině ale netuším co to je za adresu.
Napsal: 07 pro 2013, 14:59
od Fulltank
smaz pamet zavad, vzdyt si rikal, ze po smazani chvilku funguje.
Tyhle chyby znamenaj ze tam nemas plamen, takze bud je spatna svicka, hlidac plamene a nebo ti tam nejde nafta.
Napsal: 07 pro 2013, 16:39
od Dayco
nemaš nič zablokovane ,vyber bufik oprav/sitko vymen/a namontuj vymaž chyby a ide.
Napsal: 08 pro 2013, 13:42
od roman
Koukni na tento návod
http://www.uloz.to/xF8V6N4/bufik-u-vw-sharan-v-1-5-pdf
myslím si že autor odvedl velmi slušnou práci.
Roman
Napsal: 10 pro 2013, 17:54
od 600ktm
díky za webovku kouknu na to a až odstraním závadu napíšu .
Napsal: 11 pro 2013, 21:53
od Vici
taky bych začal kontrolou/výměnou sítka
Napsal: 12 pro 2013, 07:32
od anydraj
Jj, to smrdi dirkou v sitku.Staci ji otocit, lepe vymenit.
Napsal: 24 led 2014, 19:30
od 600ktm
tak sem se do toho minulej týden pustil. Byly tam špatné drát k bufíku. vyměnil sem je . svíčku jsem zkoušel a žhavila dobře. sítko se zdálo taky být v pořádku. Palivo do Bufíku taky jde. Po připojení na VAG v měřených hodnotách to ukazoval vše tak jak má být. cca po 10km motor byl na 85°C a krásně to topí. Znova jsem to připojil na VAG a v paměti závad byla uložená chyba 01409 opakované přerušení hoření. předtím než jsem jel tak jsem vymazal pamět. Tudíš je otázka co by to mohlo způsobit? Další otázka je čím je dodáváno palivo k dávkovacímu čerpadlu ?
Napsal: 24 led 2014, 19:43
od Vici
k dávkovacímu čerpadu vede hadička od sacího koše v nádrži
Napsal: 24 led 2014, 20:25
od geo
Kontroluj to ovládání čerpadla po celou dobu často to na malej výkon topí ale jak ho jednotka začne taktovat víc tak už nefunguje protože se to někde v jednotce přeruší a už čerpadlo neovládá a vubec o tom neví.
Napsal: 24 led 2014, 20:37
od 600ktm
měl sem za čerpadlem tak i před bufíkem danou pruhlednou hadičku. a přes akční členy jsem pustil palivo. To tam šlo ale otázka je jaké to má dávat množství...