Stránka 1 z 2
Vif Zimny - Test
Napsal: 09 pro 2013, 21:56
od Lewik777
Napsal: 09 pro 2013, 22:08
od holy
Používám VIF už asi pět, šest let a max. spokojenost, moje i motoru.

Napsal: 09 pro 2013, 23:58
od šulda
Nepoužívám nic a taky max. spokojenost

Napsal: 10 pro 2013, 00:29
od vilozx6
šulda píše:Nepoužívám nic a taky max. spokojenost

Zobral si mi to z jazyka. Ja používam a niekto nepoužíva a rozdiel je ten, že sa hrabem pravidelne v aute a ten kto nepoužíva tak mu to jazdí a jazdí. Mám kámoša , ktorý nemenil naftový filter 4 roky a auto mu šlape bez problémov. Niekedy naozaj človek rozmýšľa nad názormy, že kým to jazdí do toho nešprtať, lebo ja riešim každé klepnutie atď.

Napsal: 10 pro 2013, 01:50
od Sayllo
vilozx6 píše:šulda píše:Nepoužívám nic a taky max. spokojenost

Zobral si mi to z jazyka. Ja používam a niekto nepoužíva a rozdiel je ten, že sa hrabem pravidelne v aute a ten kto nepoužíva tak mu to jazdí a jazdí. Mám kámoša , ktorý nemenil naftový filter 4 roky a auto mu šlape bez problémov. Niekedy naozaj človek rozmýšľa nad názormy, že kým to jazdí do toho nešprtať, lebo ja riešim každé klepnutie atď.

To sme si dost podobny

Ja som sa tak isiel sprtat ze si pretesnim veka hláv. Tak som sa sprtkal vrtkal az som zistil ze uz nieje moc co rozoberat lebo bola vonku polka motora...islo to tak lezerne, najprv male tesnenicka, potom vecsie, zachvilku to boli vsetky o-kruzky co tam su, a ked som tak kukal na ten vyholeny blok, tak som si povedal ze sak mozem uz aj vecsie tesnenicka, tak som supol obe hlavy dole

, dal som ich liznut o par stotin, nejake tie guferam teda vsetky, zabrusil som ventily a bol vtahu mesiac a 2300€

Takze uz aj ja zvazujem to moto, ked to ide tak to ide

Napsal: 10 pro 2013, 08:46
od vilozx6
To sme si dost podobny

Ja som sa tak isiel sprtat ze si pretesnim veka hláv. Tak som sa sprtkal vrtkal az som zistil ze uz nieje moc co rozoberat lebo bola vonku polka motora...islo to tak lezerne, najprv male tesnenicka, potom vecsie, zachvilku to boli vsetky o-kruzky co tam su, a ked som tak kukal na ten vyholeny blok, tak som si povedal ze sak mozem uz aj vecsie tesnenicka, tak som supol obe hlavy dole

, dal som ich liznut o par stotin, nejake tie guferam teda vsetky, zabrusil som ventily a bol vtahu mesiac a 2300€

Takze uz aj ja zvazujem to moto, ked to ide tak to ide

[/quote]
tak, tak....kým ide nedrbať do toho a korunky dať do prasiatka, alebo do náhradných dielov -uloženky. Keď som mal traboša, kúpil som za 4tisíc ďalšieho, že čo ak sa niečo pokazí. V živote som z toho druhého nič neodobral. Stal na dvore, kým som to potom nepredal.

Napsal: 10 pro 2013, 08:49
od replikant6
Ja pouzivam jen vervu od benziny a taky max spokojenost

Napsal: 10 pro 2013, 11:57
od Fulltank
ja to pouzivam a taky jsem minulej rok jako jeden z mala na horach nastartoval bez problemu. Po tydeni stani a misty az -20 se musely nahrejvat i svicky u benzinovy felicie aby spolupracovala

Napsal: 10 pro 2013, 16:11
od šulda
Mě to sice nestálo tejden na horách ale před barákem když jsem ještě neměl garáž (2 zimy zpět) a jen tak náhodou bylo právě -20 a víc, poslední tři noci před startem -29 až - 31°C. Po dvouch vteřinách a jednom žhavení sem vesele odjel. Palivák měním po 60tkm a netankuju kdekoliv, teď už teda hodně dlouho jen v Rakousku ale tenkrát to bylo ještě u nás. Švagr tam leje VIF už x let a třeba vloni zamrzl 2x páč tankuje co jde, na zimu stačí dobrá nafta a na léto to samý.
Napsal: 10 pro 2013, 17:26
od Richi
Tohle je už taky kultovní téma. Až začne mrznout, příjde ke slovu "jak startujete".
Tankuju teď Vervu, dřív nebyla, ale s naftou od Benziny nikdy žádný problém.
Nic jsem do nafty nikdy nepřidával, filtr měním před každou třetí zimou po cca. 100k km a nikdy jsem nezamrzl. Zatím.
Ale taky tankuju 1x až 2x týdně plnou nádrž, celoroční poskakování s permanentně rosvícenou kontrolkou rezervy může určitě udělat svoje bez ohledu na výrobce.
Napsal: 10 pro 2013, 17:44
od tribit
Já občas VIF předávkuju, ať se to trochu pročistí, jinak nafta musí stačit, pokud to je zimní nafta... Filtr měním po 30tkm.
Napsal: 10 pro 2013, 18:36
od šulda
Richi píše:Tohle je už taky kultovní téma.
Přesně tak, pořád je o čem psát, jak vám to v zimě startuje, jak vám to v zimě topí atd.

Nedej bože jak vyjde nějakej test, ten co ho objedná vždy vyhraje

Něco jako když si dřív operátoři vymýšleli různé sms typu - tohle je beruška štěstí a pokud ji nepřepošleš aspoň pěti lidem tak do roka zemřeš. A lidi chtěli žít tak posílali a operátoři vydělávali

Napsal: 10 pro 2013, 19:19
od jaykay
bydlim na Sumave a na zimu jsem nikdy nic nepridaval a starty OK
nejlepsi aditivum je vcas menit palivovej filtr

Napsal: 10 pro 2013, 20:17
od Biimbo
nic nedávám od jakživa a nikdy jsem nezamrznul a neměl problém s palivovou soustavou.
Jen předloni jsem dostal k objednávce z CC autodílů VIF zimní, tak jsem dal na nádrž dvounásobnou dávku a za Plzní směr Rozvadov mi to v lednu při -18 ráno po 2 hodinách jízdy při -13 přestávalo jet,hulilo bíle,nakonec se to nějak rozjelo. Filtr tam byl 30 tis km.
Po pár dnech jsem natankoval opět plnou nádrž na firmě a zimu jsem dojezdil na ten filtr co tam byl a měnil jsem ho s olejem až před Chorvatskem v září. Od tý doby mám načatou lahvičku v regále a nedávám opět nic

Napsal: 11 pro 2013, 23:26
od gigidpietro
Dávám VIFu dvojnásobnou dávku i v létě + běžnou naftu. V zimě občas vervu.
Předchozí majitel poslední zimu filtr neměnil a já vůbec a odjezdil jsem 3 zimy naprosto bez problémů, garáž nemám. Takže celkem 4 roky a filtr bez problémů. Letošní zimu ještě prubnu.
Na jaře zkusím tu čistící metodu s VIFem, ale myslím si, že u mne nebude mít až tak velký přínos, protože dávám VIF dlouhodobě pořád.