Stránka 1 z 3

Ř.J. D3 WZ

Napsal: 23 pro 2013, 18:30
od miraspetrowski
kluci dobří dokáže někdo z Vás opravit ř. jednotku bufíku D 3 WZ,vypadá to asi na studený spoj nebo něco takovýho,,,stokrát naskočí, potom desetkrát ne a to se opakuje Imr-wére,nenaskočí když je to nejvíc potřeba, měl jsem ho venku zapojený na stole,jelo dobře ale po X startech nešlo,pak se zase probralo ,jednu ř.j.už jsem pohřbil když jsem z ní dloubal to plastový černý,ovšem i s pár součástkama,tak bych raději tuhle druhou svěřil odborníkům,pokud by byla K.O.tak by nešla vůbec a neřešil bych to, ale že jde a nejde není určitě uplně v prdeli, tak kdo by se nani cejtil díky předem

Napsal: 23 pro 2013, 20:08
od ThrashTheTrash
CARTRONIC v Prostějově. GUGLUJ a nejdeš víc. Já tam nechal teda opravovat studený spoje na jinych topeních,ale pochybuju že zde uspěješ,nechal jsem tam opravovat X jednotek co máš ty nebo i jiný od EBERU a nepochodil jsem. Na hovno jednotky prostě.

Napsal: 23 pro 2013, 20:42
od autoelektrika

Napsal: 24 pro 2013, 08:58
od petan
Jj,přes to se většinou dostanu.

Napsal: 24 pro 2013, 15:15
od vikino1

Napsal: 24 pro 2013, 15:33
od autoelektrika
Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !

Napsal: 24 pro 2013, 15:39
od live69
já dělal studenák zase na čidlo plamene, fungovalo to pěkně na dotek- pustil si a nešlo, máčnul prstem na svorkovnici a najednou na diag šlo, tak sem sundal svosrkovnici , pěkně proletoval a už sem se ani nespojil diag :-) myslím že je to vždy tak 50/50

Napsal: 24 pro 2013, 15:48
od autoelektrika
To jo,tam problém bejvá nejčastěji....

Napsal: 24 pro 2013, 15:50
od ThrashTheTrash
autoelektrika píše:Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Jednak to musí dělat ten kdo umí pájet,má vybavení a ne jak ti co maj trafopájku :D. To zaprvé.

Za druhé, pokud jsou jen spoje KO, tak je to v cajku a to se jen proletuje a jede se dál.

Pokud je KO nějaká součástka, je to v řiti, protože objednat něco na takovou jednotku je nerealny a když ano, tak vyměnit to je problém jako prase.

Tolik info z Cartronicu, protože sem tam měl několik jednotek hlavně z webasta a kromě čekací lhůty pul roku na dil bylo něco a pak po opravě to stejně nešlo, takže tak. Tím nechci nic říct proti Cartronicu. Oprava jednotek na hovno prostě.

Napsal: 24 pro 2013, 19:03
od petan
autoelektrika píše:To jo,tam problém bejvá nejčastěji....
Svatá pravda,stačí frézka,slušná pájka a dobrá zalévací hmota.Obrázek

Napsal: 24 pro 2013, 19:06
od petan
Tady se musí opatrně,o milimetr víc a je po všem. :-D Obrázek

Napsal: 24 pro 2013, 19:07
od petan
A tady je ten problém.Obrázek

Napsal: 24 pro 2013, 19:09
od autoelektrika
O tomto jsem se bavil já a né o Cartronicu...

Napsal: 24 pro 2013, 20:09
od ThrashTheTrash
Je to krásná práce, kolik jich šlo opravit takhle?


děkuji.

Napsal: 24 pro 2013, 20:22
od petan
autoelektrika píše:Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Autoelektrika to už psal,myslím že snad jediná nešla.