Playboy Passat 1,9TDI 96kw AVF

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Playboy Passat 1,9TDI 96kw AVF

Příspěvek od playboy »

Obrázek

Hybrid 220
Velký cooler
Výfuk 76/55
KAT off
lamela Renovak HDS

úpravce SW GaragePower

198 koní, 495Nm bez přepočtů ISO a DIN - tedy čistý výkon. Otáčky brzdy (grafu) a motoru přesně souhlasí od volnoběhu až do konce. Nemám rád ve výsledném výkonu: výkon navýšen o x% dle ISO :roll:

Tak také představím graf Passata :) Trysky jsou série vstřiků AA a ještě evidentně mají rezervu. Tlak je zatím 1,9bar - na tom to i bylo odbržděno. Ještě budeme přidávat na 2,0bar, zpomalí se nástup turba - klouzne spojka už takhle :roll: A teoreticky i zmizne propad výkonu. To je zase na softaři, do toho já nevidím :D Na tacho je 370 000km :-) Reálná spotřeba s touto modifikací je 6l teď v zimě.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Playboy Passat 1,9TDI 96kw AVF

Příspěvek od nejsem-naivka »

playboy píše: Nemám rád ve výsledném výkonu: výkon navýšen o x% dle ISO :roll:
:roll: a v létě to bude mít kolik?
:-@
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

To netuším. Ale jelikož každý to ISO dopočítává i v zimě a výkon se na grafu navyšuje, tak podle toho bych usoudil větší. Ale vlastně ono tam to ISO je celoročně :D Tohle nemá cenu řešit, kor asi pokud tam není zaznamenaná reálná teplota sání apod... Což asi nedělá nikdo při měření ;) Takže podle mě je celý ISO na 90ti% grafů jen oblbovátko lidí... Třeba se mýlím, ale takhle to beru já :) Kdyžtak se rád nechám poučit :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Pěkný výsledek.
Hybrid jeve svodech? Něco jako GTB1756VK?
Výkon nepadá ani ve vysokých otáčkách.
Spojku máš nový celý set, nebo jen přeobloženo.
Ten kroutící moment 495Nm docela dost, pěkné.
Jinak ta vlnka na výkonu a krouťáku, co máš v cca 2800ot je typický projev dle Funa pro PD motor.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Poprosil by som niekedy video zo zrychlenia, ako sa to chová na ceste. napr. z 50-150
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

jirius1 píše:Výkon nepadá ani ve vysokých otáčkách.
Za tych 5-6 sek. co to bolo na brzde bez retarderu merane sa to nemalo sancu dostat na hodnoty IAT aby to na grafe padalo :) V reale by to vyzeralo samozrejme uplne inak.
playboy píše:Reálná spotřeba s touto modifikací je 6l teď v zimě.
A dymi ti to konecne k tvojej spokojnosti, alebo stale malo? (noteeth) Je ti dufam jasne ze viac dymu = viac neprehorenej nafty => vyssia spotreba? 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

jirius: Díky ;) Hybrid je šroubovaný (podél motor, VA svody).
Spojka je jen přeobložená, protože po rozebrání jsem zjistil že celý set někdo musel měnit těsně předtím než jsme to koupili :-)
Docela to jde no, doufám že po zvýšení tlaku překročíme 500Nm a 200PS :D Jinak ten co to brzdil (s úpravcem SW se ani nezná) tak říkal že ve skutečnosti tam bude krouťák větší než je naměřený protože ta spojka klouzne. Což je pravda, zrovna tu cestu co jsem jel na brzdu jsem si toho všiml :roll:
Tak vidíš, to jsem ani nevěděl že je normální :) Ale každopádně i za jízdy když tomu šlápnu od spoda, tak cítím regulační propad po špičce turba (ubere to)... Takže právě čistě teoreticky když se udělá pozvolnější nástup a ještě se o tu 0,1bar zvedne tlak, i ta vlnka by se mohla zmenšit :?

Video zrychlení dodám, chystám se něco natočit. Jen nevím jestli nepočkat až se to doladí do toho úplného finále :)

subz3ro: to je pravda, toto měření bylo narychlo na můj popud abych zatím věděl co tam vůbec je - ladění SW probíhalo na silnici, do kopců - reálné režimy.
Jinak dymi to no :D Na moje přání 3x přidával kouřivosti, pak jsem byl spokojený, ale pořád jsem naznačoval že by to něco navíc sneslo :-) A to ještě turbo tlačilo 2,2bar - na těch testech... A potom ještě přidal kouřivost a na poslední chvíli jsem řekl snížit tlak, a už jsme zapoměli ubrat naftu, takže teď to hulí na 6ku do 180km/h fak hodně moc fest. Mám výfuky klasicky dolů pod nárazníkem a za cestu Pha - Jablonec k Andremu - Pha mám znatelně černou záď (rofl) Pořád jsem si s tím jak to hulí hrál, jinak když jedu normální jízdu, normálně zrychluju jako člověk, tak to nezakouří ;) Ale i tak, tohle je i na mě moc, já jezdím rád ostřeji a myslím že bych za týden nenašel zadní SPZ :-D

Ano, s tím že je to nevyužitá nafta počítám, o trochu se ta dávka ubere, trochu to kouřit prostě musí, bez kouře můžu rovnou jezdit v benzínu (hm) :)

Mimochodem, až se to doladí zkusím se poptat na měření na MAZE. Taky by mě to zajímalo v zátěži ;)
Jediné co zatím vím že jsem udělal Scirocco R.. a vzadu mělo dva výfuky. Nevím ale co to bylo za výkonovou verzi.

Video mám toto, ale to je z předchozího ladění kdy jsem i za jízdy poznal že přes 4000ot to přestává táhnout (potom se přidalo). Bylo to při těch silných větrech na začátku prosince (nevím z jaké strany vítr šel). A navíc se ta dálnice okolo 200km/h začala zvedat do kopce :( Takže to bohužel o ničem nevypoví
http://www.youtube.com/watch?v=a-k8ALDXRi0
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

1,9 bar a 198ps ????
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Nic ve zlym ale to ISO a DIN tam je záměrně aby se přeci dali ty grafy porovnávat. Pokud ty budeš měřit při tlaku 1050HPA a 5 C° tak přeci naměříš vyšší výkon než při 950HPa a 35C°. Je jasné že pokaždé nejsou stejné podmínky a proto se dle ISO a DIN dorovnává na smluvené hodnoty tuším 20C° a 1000HPa
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No nevím, ale za sebe říkám, že se mi ten graf nelíbí. Hodnoty maxim sice nejsou vůbec špatné, ale není to ono.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

netopier: 1,9bar a 198k - to je co? jakože málo PS? Já vím, krouťák je lepší... :) Tlak je měřený reálně- mechanickým manometrem (ne Vagem)

Mesi: Díky za odpověď, říkám že se rád nechám poučit :-) Tohle jsem třeba nevěděl a ani mi to nikdo neřekl :) Pro úplnost, na vytisknutém grafu je napsáno 953,801 tlak vzduchu a 20st (na dílně při měření bylo tak 15) ;)

Marek: V pořádku, je to tvůj názor a já ho beru :-) Spodek lepší nebude, vršek uvidíme jak se zlepší až se zvedne tlak turba o tu desetinku :) Nebo, co se ti nelíbí? Zajímá mě každý názor, nápad, připomínka... Sem s tím :-)

Jen pro představu mimo - včera jsem jel Pelhřimov - Pha, 4 lidi v autě, plný kufr, objížďka mimo dálnici z 34km, potom trocha protažení sazí. Dorazil jsem do Phy a na PC svítilo 4,4l/100. PC proměřuje o 12%, takže reál bylo 4,9l. Já jsem se spotřebou spokojen :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

playboy píše:netopier: 1,9bar a 198k - to je co? jakože málo PS? Já vím, krouťák je lepší... :) Tlak je měřený reálně- mechanickým manometrem (ne Vagem)
to je jakoze vela tlaku .


podla na je uplne jedno ci tlak merias manometrom alebo VAGom, tlak je vzdy len tlak ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Jakože moc tlaku na tak málo koní? :) Jojo... Prý by tak orientačně dle HW mělo být při 2,0bar cca 230-240PS co jsem pochytil. Ale zase asi s menším krouťákem? :?

Taky otázka jakou vůbec mám kompresi motoru, tu jsem ještě neměřil :(

To máš pravdu, ale já jsem spíš takový realista a praktik a tak si to radši změřím bez elektroniky :-)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mně se nelíbí, že mezi otáčkami 2600 - 2900 rpm padá výkon. To je právě v těchto otáčkách docela fatální průser, protože to je pásmo otáček, kde chci zrychlovat, nikoli ztrácet výkon.
Druhá věc, co mi vadí, je stagnace výkonu v rozmezí 3500 - 4800 rpm, tam má prakticky stejnou hodnotu. Proč neroste? Inu proto, že mu něco nestíhá - jehly nebo turbo, případně to není dochlazené. Takže je třeba ladit především HW, a ne málo.

Jinak jen taková maličkost: 147,8 kW = 201 koní (ne 198).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak to je fakt megatlak na ty koně, to bude něco špatně...
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“