Stránka 1 z 4

hrdza

Napsal: 28 pro 2013, 18:38
od TDiKubo
Zdravím
nevie te mi pradiť čim natrieť prahy aby auto nehrdzavelo ? už druhý rok to iste v lete sa stým babrem aby to bolo na zimu nachystane a začne zima a je to v p....

Napsal: 28 pro 2013, 19:09
od m.a.r.e.k
v ktorych miestach ti to presne hrdzavie? daj aj foto . mne to na octavii hrdzavelo v mieste kde su predne zasterky

Napsal: 28 pro 2013, 19:25
od TDiKubo
no presne tam kde maju byť zasterky tam to hrdzavý a lupe sa pôvodný nástrek prahou aj popod tmel čo je nim karoseria vytmelená v lete som sa stým pobavyl kompletne zlupal všetok nastrek čo sa začal zlupovať natrel som to potom zakladovkou a 3x tlumexom celé prahy

Napsal: 28 pro 2013, 19:30
od mjanulik
řešil jsem to samé jak u fabie,O I a O II - vždy jsem jsem jen pořádně očistil,zbavil rzi a pořádně zatřel a zapaplal černým BODY a nikdy již zádný problém

Napsal: 28 pro 2013, 20:32
od TDiKubo
bodyčkom som striekol zadnu nápravu no a nevyzerá to moc dobre snou tak bodyčko som ani nedával lebo sa lupe .... nemá niekto nejaký nápad?

Napsal: 28 pro 2013, 20:39
od golf boost
Používám Valvoline TECTYL BODYSAFE na celý spodek a po 3 letech stále ok.

Napsal: 28 pro 2013, 20:49
od We.na
TDiKubo píše:bodyčkom som striekol zadnu nápravu no a nevyzerá to moc dobre snou tak bodyčko som ani nedával lebo sa lupe .... nemá niekto nejaký nápad?
Pořádně to očisti, servy co půjde. Pak to stříkni do plniče a pak dej dvě hezký plny vrstvy BODY a mělo by to pak být OK. ( ten plnič být nemusí, jen pro jistotu, když se ti bude chtít)

Napsal: 28 pro 2013, 21:01
od TDiKubo
We.na píše:
TDiKubo píše:bodyčkom som striekol zadnu nápravu no a nevyzerá to moc dobre snou tak bodyčko som ani nedával lebo sa lupe .... nemá niekto nejaký nápad?
Pořádně to očisti, servy co půjde. Pak to stříkni do plniče a pak dej dvě hezký plny vrstvy BODY a mělo by to pak být OK. ( ten plnič být nemusí, jen pro jistotu, když se ti bude chtít)
ktore bodyčko je dobre ? lebo ich je viacej druhou

Napsal: 28 pro 2013, 21:03
od mjanulik
nevím jaký je to druh přesně,je to ve spreji s černým víčkem a přelakovatelný,zítra se podívám

Napsal: 28 pro 2013, 21:14
od ri53hu
Tak tohle je na dlouhé povídání, jestli jsi použil obyč.základ a na něj tlumex tak to je špatně (protože tlumex začne po čase nasávat vlhkost a je problém) je potřeba to obrousit až na plech odmastit a pak natřit dvousložkovým základem( epoxydovým nebo polyuretanovým) který po uschnuti nesaje vodu, potom lehce pobrousit (zdrsnit) ale až po vytvrdnuti tak 2 dny.Oprášit a natřít barvou ale zase dvousložkovou.Pak už múžeš použít BODY na ochranu prahú, tak to pro začátek.
A teď příčina; podle popisu má auto asi 13 let chtélo by to vystříkat prahy nějakým ochraným prostředkem nejlepe (DINOL NA DUTINY) je to voskova ochrana protože za ty roky (většinou uz jsou v prazích mikroskopické trhlinky (nebo je to zvenku obouchané kamínky od kol) kterýma se dostáva zevnitř prahu vlhkost pod venkovní nátěr a pak vznikají ty malé puchýřky co jsou vidět z venku na takto poškozenych dílech.No časem jich bude víc a víc ......ale to už je další fáze opravy , ješté pro ty co už maji v některých dílech puchýřky a pod něma už malé dírky ( postup jako jsem uvedl ale po obrouše dírky zaklepat aby tam byly hlubší jamky pak zatmelit dvousložkovým tmelem pobrousit pak základ a dál už jste to četli nahoře) R.

A HLAVNĚ NEPOUŽÍVAT PLNIC JAKO ZÁKLAD , PLNIČ MEMÁ TU PŘILNAVOST K PODKLADU JAKO ZÁKLAD A ZÁKLAD VE SPREJI TAKY NIC MOC

Napsal: 28 pro 2013, 22:33
od senioring1
Debata , ktorá mi pripomína dobu pred 40. rokmi , kedy mal každý druhý majiteľ auta vlastný recept na boj s koroziou. Na sprístupnenie podvozku sa používali kolísky a kamaráti , ktorí auto otočili na bok .
Nezmenila sa však jedna vec : Hrdzu treba mechanicky odstrániť - najlepšie do čistého kovu ( neverte náterom , ktoré sú 3 v 1 a aplikujú sa na hrdzu ) odmastiť a natrieť štetcom antikoroznym základom .
Ďalšie nátery sú na fantázii a možnostiach majiteľa .
Vyhnite sa náterom , ktoré tvoria pevnú , tvrdú a nepružnú vrstvu ( napr. epoxydové laky ) , pretože pod ňou bude korozia veselo pokračovať .
Všetkým ktorí sa na toto chystajú prajem pevné zdravie a trpezlivosť .

Napsal: 28 pro 2013, 23:58
od Jarda S.
drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)

Napsal: 29 pro 2013, 18:49
od miraspetrowski
Jarda S. píše:drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)
body nejlíp na čistej odmaštěnej plech ,i tu základovku to po čase zvedne a je to o to horší,proto že je to dlouho schovaný a vyleze to když je to dost v pr...li,dobrá malá pískovačka do ruky za 800,- a nadělá to parády až až

Napsal: 29 pro 2013, 19:35
od marian.marcin
Očistiť plech na kov na to penetračnú farbu Ferro Color, na to antikorozívny epoxydový plnič a tak body a potom lak sú to chúlostivé miesta kde sa ukladá soľ mlátia tam kamene a pod. Mám to overené na svojom aute už dva roky a úplná spokojnosť. Ta spomínaná penetračná farba má oproti obyčajným základovkám oveľa lepšiu prilnavosť a rozkladá zbytkovú hrdzu .Urob to tak ako píšem a budeš spokojný ;)

Napsal: 29 pro 2013, 20:02
od Jarda S.
miraspetrowski píše:
Jarda S. píše:drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)
body nejlíp na čistej odmaštěnej plech ,i tu základovku to po čase zvedne a je to o to horší,proto že je to dlouho schovaný a vyleze to když je to dost v pr...li,dobrá malá pískovačka do ruky za 800,- a nadělá to parády až až
výrobce (body) uvádí nanášet na nazákladovaný povrch