AKL silně cuká - vadná váha vzduchu ???
Napsal: 06 led 2014, 12:04
Zdravím všechny,
potřebuji poradit s následujícím problémem.
Auto:
Octavia 1 1,6 74kW AKL motor.
1/ Auto až po zahřátí nechutně cuká, opakuji za studena absolutně žádný problém, po dosažení určitého počtu otáček - cca 4000 a více opět naprosto v pořádku táhne k omezovači.
Vyměněno už kdeco, podezření na ucpaný katalyzátor na analyzátoru vyvráceno, nové svíčky, nové kábly, nová cívka, nové senzory vačky i kliky, nová lambda - všechno originální díly. Zůstává původní váha vzduchu - tu jsem odpojil a auto cukalo furt a stále dál, jakoby ta váha k ničemu nebyla - může přesto být problémová ? Nefunkční ? Proč by to cukalo dál i přesto, že je odpojená ?
2/ Samovolně se někdy zvyšují otáčky na 4000, vyměněná už i škrtící klapka + čištění + nastavování vagem, vyměněná i trubka mezi váhou a klapkou - byla v ní díra, nicméně 4000 otáček si přidává i poté
3/ někdy velmi špatně startuje - až třeba na popáté, někdy na podesáté. Děje se tak zcela nahodile, někdy ale necvakne relé palivového čerpadla pod volantem a čerpadlo běží dál - mám vyměnit to relé ? Může to být příčina (palivové čerpadlo v nádrži též nové)
Díky za tipy, už jsem z toho bezradný.
V paměti závad nic - kromě toho, co s tím dělám já za pokusy - odpojované teplotní čidlo, váha apod, jinak nic ...
potřebuji poradit s následujícím problémem.
Auto:
Octavia 1 1,6 74kW AKL motor.
1/ Auto až po zahřátí nechutně cuká, opakuji za studena absolutně žádný problém, po dosažení určitého počtu otáček - cca 4000 a více opět naprosto v pořádku táhne k omezovači.
Vyměněno už kdeco, podezření na ucpaný katalyzátor na analyzátoru vyvráceno, nové svíčky, nové kábly, nová cívka, nové senzory vačky i kliky, nová lambda - všechno originální díly. Zůstává původní váha vzduchu - tu jsem odpojil a auto cukalo furt a stále dál, jakoby ta váha k ničemu nebyla - může přesto být problémová ? Nefunkční ? Proč by to cukalo dál i přesto, že je odpojená ?
2/ Samovolně se někdy zvyšují otáčky na 4000, vyměněná už i škrtící klapka + čištění + nastavování vagem, vyměněná i trubka mezi váhou a klapkou - byla v ní díra, nicméně 4000 otáček si přidává i poté
3/ někdy velmi špatně startuje - až třeba na popáté, někdy na podesáté. Děje se tak zcela nahodile, někdy ale necvakne relé palivového čerpadla pod volantem a čerpadlo běží dál - mám vyměnit to relé ? Může to být příčina (palivové čerpadlo v nádrži též nové)
Díky za tipy, už jsem z toho bezradný.
V paměti závad nic - kromě toho, co s tím dělám já za pokusy - odpojované teplotní čidlo, váha apod, jinak nic ...