Stránka 1 z 2
preodovka 1.9 TDI octavia 2
Napsal: 08 led 2014, 23:32
od jirka.p
ahoj panove. chci se zeptat jak velkej je rozdil v komponentech pro 5ti kvalt a 6ti kvalt na octavii 2 1.9 TDI 77kw. provodovka je z golfa 5. a jestli jdou poloosy pouzit z 5ti kvaltu a jak spojka ? jestli ma vetsi prumer nebo je stejna ?
Napsal: 08 led 2014, 23:36
od Ladas
jestli je to 3 hřídel tak jsou rozdíly velký jestli je to malý 6q jako v touranu tak pohoda...
Napsal: 08 led 2014, 23:54
od jirka.p
http://auto.bazos.cz/inzerat/30909991/P ... 19-tdi.php
az tak se v tolik nevyznam. je to tahle prevodovka...
Napsal: 09 led 2014, 09:56
od Ladas
jo to je malý 6q tam dáš jen převodovku a je to
Napsal: 09 led 2014, 09:58
od Vici
akorát nevím jestli si moc pomůže... má to vůbec delší šestku než pětikvalt pětku?
Napsal: 09 led 2014, 09:59
od Ladas
to si musí spočítat podle kódu...
Napsal: 09 led 2014, 10:02
od Vici
jj jasné
ale myslím se to tu už řešilo... a mám pocit že to moc efekt nemělo?
Napsal: 09 led 2014, 17:44
od jirka.p
no to je dalsi vec

bude to mit vyznam to delat ?jde o to jestli spadnou otacky na 6ce oproti 5tce na vysledku alespon o 200 otacek ?
Napsal: 09 led 2014, 18:11
od Tomas.cz
+-00nic, jen to budeš mít odstupňované na 6 kvaltů, jestli chceš delší, volil bych "velkou" 6q převodovku.
Napsal: 09 led 2014, 23:52
od TDI tech
Niekto tu daval malu skrinu do O2 a viem ze ta prevodovka bola + / - rovnako dlha ako ERF / FMH

Napsal: 10 led 2014, 09:50
od Alorox
TDI tech píše:Niekto tu daval malu skrinu do O2 a viem ze ta prevodovka bola + / - rovnako dlha ako ERF / FMH

Máš (bo kdokoliv máte) alespoň tušení kdo to byl? Tu převodovku chceme dávat do mojí OII, tak bych s ním o tom rád promluvil.
Zásadní důvod proč jsem do toho chtěl jít je dálnice. Aktuálně 5ti kvalt točí "zbytečně" 2500 na 140ti.
S plánovaným výkonem cca 170HP není nutné točit tolik a tu 6ku bych uvítal.
Když píšete, že je to vesměs stejný, tak mě silně nahlodáváte, ať to neděláme
Díky za pomoc
Napsal: 10 led 2014, 10:32
od sharik4x4
Já to mám v octěII,motor BJB,cca 170k,hybrid Anree.
Vyměnil jsem spojku 240mm,převodovku 6q,poloosy,startér.To je vše co je potřeba.
Výsledný efekt je takový,že průměrná spotřeba je 5,2.
A hlavně na dálnici to upaluje jako dvoulitr.
Ale bez navýšení výkonu to nemá cenu dávat delší kvalty,protože 77kw je málo na 6q.

Napsal: 10 led 2014, 10:45
od Alorox
sharik4x4 píše:Já to mám v octěII,motor BJB,cca 170k,hybrid Anree.
Vyměnil jsem spojku 240mm,převodovku 6q,poloosy,startér.To je vše co je potřeba.
Výsledný efekt je takový,že průměrná spotřeba je 5,2.
A hlavně na dálnici to upaluje jako dvoulitr.
Ale bez navýšení výkonu to nemá cenu dávat delší kvalty,protože 77kw je málo na 6q.

To je přesně co jsem chtěl slyšet

Díky

Jj to mě je právě jasný, že na sérii to je opravdu zbytečný.
Tak já do tohu půjdu taky (sorry za kopii)

, doufám, že výsledke bude přesně takovej jakej očekávám.
Napsal: 10 led 2014, 10:51
od Ladas
ten delší 5q mám odstupňování a délky kvaltů ti hodím večer je to zhruba o 250 otáček míň při 130 a při 3500 jedeš 185km/h a ne 165 jak na JCR GQQ
Napsal: 10 led 2014, 10:54
od titan0306
Není pravda, dal jsem velký 6q zatím

na serii 77kw a dá se s tím jezdit normálně. Poznatek je takový, že na 6 při 2tis. jedu 125 a spotřeba šla dolů.