Stránka 1 z 1
1,9TDi 1Z -cvakání->klepání->ztráta výkonu
Napsal: 21 led 2014, 12:16
od refresh
Ahoj, potřeboval bych radu nebo tip v čem by mohl být problém.
Před cca 200km mi začalo v motoru klepat lehce, za jízdy to bylo slyšitelné cca od 1800ot. Dával jsem to za vinu vadnému hydroštelu, zvakání bylo závislé na otáčkách, ale celou dobu se cvakání nezhoršovalo.
Až na poslední jízdu, po 20km se začalo cvakání zhoršovat, auto ztratilo výkon, začal jsem spomalovat abych zastavil a motor se začal hrozně klepat, tak jsem ho radši vypnul.
Dotáhl jsem ho domů a zkusil motor druhý den nastartovat, zezačátku se motor zase hrozně klepal, ale cca po půl minutě přestal, ale kouří bíle, celkem hodně.
Voda se ale neztrácí, není v ní olej. V minulé době se mi občas stalo že motor při jízdě většinou při cca 100km/h jakoby škubal-vynechal, ale to jen občas.
Kde by mohla být chyba? Může být vadný vstřik? Jak by se projevovalo kdyby odešel hydroštěl?
Napsal: 21 led 2014, 13:26
od slovacek.milos
už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody
klepou ti ventily o píst,
rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff

Napsal: 21 led 2014, 14:09
od Jarda S.
zkoukni rozvody

Napsal: 21 led 2014, 14:10
od Jarda S.
taky mi to jednou začlo dělat, ale já nepovolil a držel to pod plynem (stalo se to v kopci) pak ještě když sem dojel domu a od tý doby nic

Napsal: 21 led 2014, 14:12
od jirka.p
slovacek.milos píše:už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody
klepou ti ventily o píst,
rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff

ahoj. na dilne uz jsem tohle parkrat resil. kde se da sehnat ta frezka na kliku ?
Napsal: 21 led 2014, 14:14
od slovacek.milos
nevím stojí barák u nás to je tak že když chdíš do hodonína spravovat hlavy tak ji za kilo pujčuje
Napsal: 21 led 2014, 14:22
od refresh
Chlapi tak mám nový poznatek, chytne na brnk, ale klepe se jako ratlík, už ale necvaká, kouří bíle, na VAGu v bloku hodnot (13.kanál) ukazují všechny válce dávku, jen poslední neukazuje žádnou hodnotu.
Může to být teda vstřik? Jelikož motor je dělaný před 20 000km, jen vstřiky a čerpadlo zůstalo původní.
Napsal: 21 led 2014, 14:34
od slovacek.milos
když se posunuje koliesko pozná se to stetoskopen na výfukovém nebo sacím potrubí klepe potrubí podle toho kam se nahnou rozvody
když klepe vstřik tak povoluješ vstřiky a slyšíš
Napsal: 21 led 2014, 14:35
od UchoTD
to,že tam nieje štvrtá hodnota tak má byť,lebo tie 3 ostatné sú porovanie voči riadiacemu,kolečko na kluke,prešiel som si tým istým..trvalo mi pár mesiacov kým som na to prišiel.
Napsal: 21 led 2014, 16:59
od jericho-3
Jo, kolečko už potrápilo pár mechánů..Dnes o tom ví i kuchařka v kantýně, ale dělá to takové brikule, že na to pasuje x závad..Já u LT /6v/ se u toho věšel snad týden..Tady hrozně mate, že je to pokaždé jinak a kolikrát si člověk dal cigáro, že je hotovo a po vyjetí z dílny auto začlo vandovat a bíle kouřit, že ho překous...Dělá to dojem, že to jde třeba na 3,5 nebo 5,5 válce..Ale jak to klepe, jak píše Miloš možná už se tam líbá ventil s pístem..
Ale je problém, když to tím není, a člověk kontrolu provede zbytečně...
Napsal: 21 led 2014, 21:49
od refresh
Všem moc děkuju za rychlé reakce a rady, zatím teda nevyřešeno jelikože nemám kde na to kouknout teď v tom sněhu všude.
Jediné co tak doufám že se neprotočilo kolo na klikovce, i když se k tomu většina z vás přiklání

. Každopádně to teda bude první zo zkontroluju, jen je zvláštní že to startuje na brnk, potom se celý motor klepe, po chvilce ztichne a hlavně už necvaká jako předtím.
Budu muset počkat až se umoudří počasí a budu to moct odtáhnou do dílny.
Napsal: 21 led 2014, 22:09
od Ladas
stačí se podívat na hlavní řemenici za chodu jestli se kejve neriskuj a chcípni to nebo to ještě potkáš...
Napsal: 21 led 2014, 22:15
od Fantik
jirka.p píše:slovacek.milos píše:už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody
klepou ti ventily o píst,
rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff

ahoj. na dilne uz jsem tohle parkrat resil. kde se da sehnat ta frezka na kliku ?
Mám ji doma

Napsal: 29 led 2014, 11:21
od ppmajko
nieco podobne riesim na kamosovej audine 2,0 tdi
jemu to az tak neklepe,tiez chyta n brnk, z vyfuku mierne biely dym,,,ale dokonca to tlakuje do oleja (dym z mierky oleja,vika oleja)