Stránka 1 z 4
přefukování turba a padání jeho tlaku-ne vždy
Napsal: 24 dub 2014, 20:36
od r.martinec
pořád mi vrtalo hlavou proč to dělá,SWrů nahraný desítky a vždy jen nějaká malinkatá změna,dohánělo se to přivíráním lopatek apod.,.jednou to dělalo,jednou ne.nešlo naladit podle představ i když dříve asi taky nebyla v pořádku baňka.nyní je baňka Garrett.jedná se o GTB v O1.(na koši namazané lopatky)dá se říct,že zatuhlá regulace,ale určitě ne usazený karbon vlivem dědkovské jízdy.myslím,že o 550km na jednu nádrž se asi nedá nazvat.
nedalo mi to a mrklo se do do toho.ne já.odborník.

Napsal: 24 dub 2014, 20:42
od Ladas
možná by bylo dobrý napsat co je to za model turba a najeté km...
Napsal: 24 dub 2014, 20:47
od r.martinec
Ladas píše:možná by bylo dobrý napsat co je to za model turba a najeté km...
KM nevím a 2260.na foto je to blbě vidět,ale namazané lopatky se daly skoro seškrábnout nehtem.
Napsal: 24 dub 2014, 20:52
od Ladas
kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9

Napsal: 24 dub 2014, 20:54
od r.martinec
Ladas píše:kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9

jezdil jsem za cca 8L
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.
Napsal: 24 dub 2014, 21:19
od TDIfun
Kolik mas EGT?
Napsal: 24 dub 2014, 21:20
od Ladas
njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.
Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...
Napsal: 24 dub 2014, 21:25
od r.martinec
TDIfun píše:Kolik mas EGT?
bych to podle budíku viděl na 850st max.v plných kulích.myslím krátké úseky.ale mohu zítra znova mrknout pokud bude třeba.budík Depo CSM.ne TOP,ne šrot.
Napsal: 24 dub 2014, 21:28
od r.martinec
Ladas píše:njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.
Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...
co se dá dělat.je to vyřešeno a snad to bude už makat.regulace chodila lehko.jak jsem měnil baňku tak tak jsem ji zvedl nahoru(děláno na autě)a sama spadla lehce dolu a ani mi nepřipadlo,že drhne.
Napsal: 24 dub 2014, 21:32
od gabo00000
je to komplikovane dobre to nastavit s podtlakovou regulaciou, aj preto je podla mna lepsie dat elektriku...urcite mas podla mna sw problem

teraz som riesil presne to iste a tiez to chcelo par desiatok sw az to islo OK
Napsal: 24 dub 2014, 21:37
od r.martinec
gabo00000 píše:je to komplikovane dobre to nastavit s podtlakovou regulaciou, aj preto je podla mna lepsie dat elektriku...urcite mas podla mna sw problem

teraz som riesil presne to iste a tiez to chcelo par desiatok sw az to islo OK
a že jsou namazaný lopatky na koši regulace je SW?lidi,jsem laik,ale poučte mne.že se to zalapovalo,lehce ubraly lopatky(nejsem turbař,tím pádem onen odborník) a funguje to je taky SW?nevím?
a chápu,že elektrika je asi lepší řešení.ale to do tohoto tématu asi nepatří.
Napsal: 24 dub 2014, 22:12
od Ladas
to je 3.0 Vw nebo z BMW
Napsal: 24 dub 2014, 22:12
od r.martinec
Ladas píše:to je 3.0 Vw nebo z BMW
AUDI

Napsal: 24 dub 2014, 22:35
od Ladas
To sis nechal předělávat svoje na podtlak nebo jsi koupil kit?
Napsal: 24 dub 2014, 22:37
od Ladas
To sis nechal předělávat svoje na podtlak nebo jsi koupil kit?