Stránka 1 z 1
Klima vzdy strati 130g a potom drzi na 400g
Napsal: 14 čer 2014, 09:03
od kuro
Ahoj
na A6 3.0 TDi 2010 mi vzdy vytiahnu iba 400g z 530g. Pri naplnani robia vakuovy test a ten je ok. Poradi niekto kde moze byt problem?
dik
Napsal: 14 čer 2014, 09:45
od Fuxxo
To chod do riadneho servisu na klimatizacie, nie tam, kde ti len vymenia chladivo a olej..
Napsal: 14 čer 2014, 19:05
od yirka
hele já tam mám po roce vždycky půlku a ted jsem zjistil že mi to utíká kolem tý zasraný plastový zátky na klima chladiči, ale asi to nechám a každej rok to doplním, abych neudělal víc škody jak užitku, jenom by mě zajímalo, na co tam ta zátka vůbec je?
Napsal: 14 čer 2014, 19:14
od Ladas
vyměnit chladič!
Napsal: 20 črc 2014, 13:05
od kuro
Ladas píše:vyměnit chladič!
to si pisal mne alebo yirkovi?
Napsal: 20 črc 2014, 23:23
od MirekX
v podstatě nikdy se nepovede odsát veškeré chladivo, co se do okruhu napustí, klidně o 10% a přesnost plničky atd. To málo chladí ?
Napsal: 21 črc 2014, 08:59
od kuro
to sme skusali, hned po naplneni odsali naspat a bolo 530g, naplnili a po mesiaci odsali 400g
skusim teda novy chladic ako pisal ladas...
Napsal: 21 črc 2014, 10:18
od sky59
kuro píše:to sme skusali, hned po naplneni odsali naspat a bolo 530g, naplnili a po mesiaci odsali 400g
skusim teda novy chladic ako pisal ladas...
tam nemas chladic... chladic je na motore
Napsal: 21 črc 2014, 11:06
od Stanous
sky59 píše:kuro píše:to sme skusali, hned po naplneni odsali naspat a bolo 530g, naplnili a po mesiaci odsali 400g
skusim teda novy chladic ako pisal ladas...
tam nemas chladic... chladic je na motore
a na kole (bycyklu) máš šlapky nebo pedály?

Dyť je to fuk, hlavní funkce kondenzátoru je ochladit stlačené plynné médium.
de facto tam máš chybu - chladič není na motoru ale před ním! (většinou)

Napsal: 21 črc 2014, 18:17
od kuro
podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste

Napsal: 21 črc 2014, 21:16
od jura2
kuro píše:podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste

vakuovy test je už pri dnešných komponentoch slabší než mydlova voda...
Napsal: 21 črc 2014, 21:19
od jura2
kuro píše:podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste

vakuovy test je už pri dnešných komponentoch slabší než mydlova voda...
Napsal: 24 črc 2014, 08:57
od dying
kuro píše:podstatne je, ze dufam ze tam je unik, ktory sa neprejavi pri vakuovom teste

měnit chladič když nevíš kde je únik je nesmysl, nejezdi k automechanikům ale do servisu chlazení, tam ti to natlačí dusíkem, při zkoušce těsnosti vakuem se často místo úniku podtlakem zatáhne, po pravdě bych tipoval že ti to teče na ventilku, to poznáš když sundáš čepičky za budou vevnitř mastný