Stránka 1 z 1
Skoda Oct.3 2,0 TDICR 150PS CKFC Profituning sof195PS/406NM
Napsal: 04 črc 2014, 05:48
od PROFITUNER
profituning software modifikacia stage 2 EDC17C64 TP12

Napsal: 08 črc 2014, 11:49
od Martin.D
Nik sa nepýta tak skúsim ja....Stage2 čo znamená....
A znamená to že tieto nové ea288 idú bežne upravovať.....a toto je strop / normálne a či minimálne nastavenie ?
Napsal: 08 črc 2014, 11:55
od eazy20
Ano tie rj uz idu bezne upravovat so spravnym vybavenim,aj vypnutie tp..
Napsal: 08 črc 2014, 12:40
od MirekX
už se těším

Napsal: 09 črc 2014, 17:54
od PROFITUNER
Martin.D píše:Nik sa nepýta tak skúsim ja....Stage2 čo znamená....
A znamená to že tieto nové ea288 idú bežne upravovať.....a toto je strop / normálne a či minimálne nastavenie ?
Stage 2 znamena uz silnejsi auprava. Stage 1 je na urovni 185PS a 390NM
Napsal: 09 črc 2014, 18:58
od acryll
ja (a asi nie sam) to mam zauzivane tak, ze stage 1 je oznacenie upravy bez hw modifikacie, a od stage2 vratane ide o upravu so zmenou mechanickych casti
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
Napsal: 09 črc 2014, 19:19
od JasteR
acryll píše:ja (a asi nie sam) to mam zauzivane tak, ze stage 1 je oznacenie upravy bez hw modifikacie, a od stage2 vratane ide o upravu so zmenou mechanickych casti
podla mojho nazoru by bolo vhodnejsie to oznacit ako stage1+
Taky jsem si rikal presne to same; .. stage 2 je tedy "jen" ostrejsi SW?
Napsal: 09 črc 2014, 19:50
od Martin.D
Osobne si myslím že je to jedno ako sa to označí
Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...
Napsal: 09 črc 2014, 20:08
od MirekX
je to tak, čím novější motor, tím víc našponovaný už v sérii a pak prostor pro opravdu korektní bezpečnou úpravu je čím dál menší.. Motory s rezervou jako byly dřív už bohužel nejsou.. Mě by spíš zajímalo tam použít turbo z RS. Pokud teda je turbo limitem.
Napsal: 09 črc 2014, 20:40
od TDIfun
Co jsem tak ted trochu studoval sw tak CKFA, CKFB a CKFC je snad jen kodovanim ( tusim 100,105 a 110kw) nebo zmenou v eprom. Vsechny tri varianty v jednom sw. Kdezto CUPA co jsem vycet (O3Rs) jen jeden typ motoru. Vic jsem se tomu nevenoval, vycetl jsem to z ecu pred dovolenou pac to zrovna prolomily. Potencial ukaze cas, tohle jsou prvni vlastovky a rekl bych ze pekne upravene.
Napsal: 10 črc 2014, 15:12
od JasteR
Martin.D píše:Osobne si myslím že je to jedno ako sa to označí
Každopádne je to prvé EA288 čo vidím ( a myslím že nie som sám) " klasicky " upravené.
No môj skromný laický názor je ten nový 150k motor nie je žiadna hitparáda oproti 140k verzii ktoré profituning tiež bežne upravoval na 185 až 195 ps...a najma ak zoberieme fakt že prevažne čo vidím grafy z brzdy..... aj dieselpower mal ich zo dva sem ....tak prevažne séria sa pohybuje na úrovni 160-165 ps.....takže len + 20 - 30 ps...čiže viac menej - percentuálne zhoršenie navýšenia oproti predchodcovi...
Za me je v novy O3 2.0TDI 150PS motor oproti starymu 2.0TDI 140PS od dost povedenejsi, ve vetsine pripadu vyssi vykon, oproti stary 140PS verzi, lepsi prubeh, nizssi spotreba, rozhodne prijemnejsi motor na jezdeni... 140PS verze se rozhodne bezne neupravuje na 195PS.. bezny je kolem 175koni..
viz. napr.:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... rofituning
..spise je otazka jak to bude s zivotnosti..