Stránka 1 z 2
					
				Pískání turba?
				Napsal: 04 črc 2014, 22:41
				od vencapunto
				Mam dotaz,u Galaxe AUY(85kw PD) mi z ničeho nic za jízdy začalo něco pískat,zvuk stejnej jako když klouže řemen,ale pískání jde zezadu motoru jakoby od turba a píská jen od 2000 do 2200ot/min za jízdy,při stání a plnym šlápnutí na plyn se ozve pískání někde okolo 1400ot/min,po odpojení hadičky z baňky turba pískání přestane,těsnění na výfuku i výfuk je v pořádku,protože i po sundání výfuku to píská.Lopatky na kopresoru jsou nedotčený. Nějakej jinej nápad než že je přidřený turbo?
			 
			
					
				
				Napsal: 05 črc 2014, 05:05
				od kozzlik
				Podívej se na Intercoler a vedení potrubí k němu a od něj jestli není někde díra.
			 
			
					
				
				Napsal: 05 črc 2014, 16:26
				od vencapunto
				Vedení nafouknuto,sice jedna hadice asi vytahaná,protože při 2b začala trošku foukat,ale zvuk žádnej,mě spíš zaráží to že při odpojení podtlaku z baňky problém zmizí,při zapojení píská.
			 
			
					
				
				Napsal: 05 črc 2014, 17:31
				od Jarda S.
				jistě, když odpojíš baňku tak ti turbo sotva jede  

 
			
					
				
				Napsal: 05 črc 2014, 22:26
				od vencapunto
				To je mi jasný,takže dírou ve vedení to bejt asi nemůže protože vedení nenafouknu,a nic jinýho než turbo podle mě než turbo to asi dělat nemůže. Nebo jo?
			 
			
					
				
				Napsal: 06 črc 2014, 07:55
				od MirekX
				ještě zkontroluj vedení k EGR (trubka + těsnění)
			 
			
					
				
				Napsal: 06 črc 2014, 11:22
				od vencapunto
				To jsem taky kontroloval,vše v pořádku.
			 
			
					
				
				Napsal: 06 črc 2014, 16:10
				od jurki888
				Dotiahni si zvody 

 
			
					
				
				Napsal: 06 črc 2014, 17:23
				od vencapunto
				To bylo jedno z prvních podezření,jedna matka byla volnější,ale i po utáhnutí  je to stejný. Bych to turbo i vyndal,ale zrovna u Galaxe se to nedělá moc pěkně proti "osobáku".Ale stejně asi půjde ven aby se vidělo co se kde stalo,abych nekupoval zbytečně jiný a pak nenašel někde fouklý těsnění
			 
			
					
				
				Napsal: 10 črc 2014, 14:53
				od vencapunto
				Tak problém vyřešen.Nějakým způsobem fouklo těsnění pod svodama a foukalo to tam,ale je mi divný že fouklo až po roce ježdění a né hned po montáži turba. Díky za rady  

 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 20:03
				od ulcak81
				Ahoj, tak já mám stejný problém u tourana, teda podle toho co popisuješ je to to samé. Včetně odpojení hadičky podtlaku. Všude jsem pátral, ale nikde nic nenašel až tady. Prosím tě, jestli dobře chápu, měl jsi špatné těsnění u výfukových svodů? Znamená to že musím i tak rozebrat všechno a i turbo vyhodit ven? Jestli jo, tak to je pakárna, není tam nikde žádný přístup. Co jsi vyměnil těsnění, tak to přestalo pískat? Moc díky za odpověď !!!
			 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 21:25
				od ulcak81
				Ještě jsem si uvědomil, že mi to píská tak přibližně od 1700 do 2200ot/min a při stání jak kdy, někdy pod 2000 a někdy až tak při 2900ot/min. Je to trošku víc než tobě, ale i tak to vypadá na stejný problém...
			 
			
					
				natlakovat
				Napsal: 15 črc 2014, 01:18
				od hooq
				jak nejlépe / nejjednodušeji natlakovat vedení vzduchu? je potřeba něco někde zaslepit aby vzduch neutíkal? případně kde a co? origo ARL vedení.. 
Díky!
			 
			
					
				
				Napsal: 15 črc 2014, 05:43
				od jasan
				tak to zkusím v tomhle tematu, vypada ze by to mohlo byt ono.
Touran 1.9 77kw r.2008, BXE bez DPF
Najeto 225500km, EGR zaslepen cca 7000km (pořad softove nevyreseno-sviti chyba), zadny modry a bily dym. Obcas mi prijde jen malinkato po nastartovani bilej, ale to jen kdyz to fakt pozoruju a neni to caste. Auto jede uplne normalne.
Probehla kontrola turba na aute, lopatky vypadali OK, nikde nic vydrene.
Vlnovec taky ok.
Nekdy to dela a nekdy zas ne.
Je to jak kdyz na me piska nekdo pistalkou.
https://www.youtube.com/watch?v=ElgqnmZgABQ
Netusite?
EDIT:
nasel jsem myslism to stejne, pisou ze by mohlo delat praskly tesneni mezi palici a svodama, tak nevim
https://www.youtube.com/watch?v=HF_pUPmhtOo
Postupne jsem patral po tom co by to mohlo byt a dostal jsem se i k EGRu.
Co myslite?
 
			
					
				
				Napsal: 15 črc 2014, 06:38
				od pechy-turbo
				NETĚSNOST!!! Buď je to pod svodama nebo na vedení EGR.