Stránka 1 z 2
					
				Spatne starty Octavie 2
				Napsal: 12 črc 2014, 15:39
				od luis216
				Nazdar chlapy.Mam problem s moji Octavii.Pri prvnim rannim startu sotva naskoci nebo nekdy vubec,druhy nastartovani se chytne,chvilku motor poskakuje na 500 otackach a potom naskoci na normacni otacky a pri tom si to zahuli z vyfuka.A pak uz to cely den startuje normalne.Je to 2.0TDI 103KW kod motoru BKD.Predem diky za rady cim by to mohl byt.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 črc 2014, 15:47
				od JeníkRS
				Novy starter a baterka a je to ok
			 
			
					
				
				Napsal: 12 črc 2014, 15:57
				od luis216
				JeníkRS píše:Novy starter a baterka a je to ok
Tim to nebude ,starter mota normalne,spis bych to typl na spatnou dodavku nafty.
 
			
					
				
				Napsal: 12 črc 2014, 16:18
				od HanZ
				Tak proč se ptáš? Hele, ono ti radit nemá moc smysl, může to dělat v podstatě cokoliv a bez řádného prošetření na voze to stejně nevyřešíš!
			 
			
					
				
				Napsal: 13 črc 2014, 20:47
				od Toledo sxe
				Taky mám na BKD obdobný problém - ranní start je jako bych startoval na 3 válce a za teplého motoru to startuje tak 3 vteřiny  

  zkusím žhaviče - má to najeto 145000 km, takže budou asi už za zenitem. A k těm teplým startům snad pomůže přeladit soft. Akorát jaké žhaviče? BERU, BOSCH, NGK nebo FEBI?
 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 06:30
				od váha
				Toledo sxe píše:Taky mám na BKD obdobný problém - ranní start je jako bych startoval na 3 válce a za teplého motoru to startuje tak 3 vteřiny  

  zkusím žhaviče - má to najeto 145000 km, takže budou asi už za zenitem. A k těm teplým startům snad pomůže přeladit soft. Akorát jaké žhaviče? BERU, BOSCH, NGK nebo FEBI?
 
pokud tito stratuje na piču i studený,tipoval bych to na to že ti padá nafta=>těsnění na vstřikách,vymlácená hlava,špatný tandem,... jenže po internetu to těžko opravíš
 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 08:55
				od roman1648
				jj, při těchto venkovních teplotách nemá žhavení vliv..
			 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 17:26
				od Toledo sxe
				ajo, vlastně vždyť to teď nežhaví, nenapadlo mě to  

 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 18:16
				od luis216
				Me zarazi,ze to udela akorad pri prvnim nastartovani,pak uz to celej den startuje normalne.
			 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 20:28
				od chipmann
				Tak toe snad logický ze to dělá právě  přitom prvnim  startu kdy auto dlouho sstojí kluci ti tu poradily dobře tteď  už je to na tobě
			 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 21:38
				od miraspetrowski
				chipmann píše:Tak toe snad logický ze to dělá právě  přitom prvnim  startu kdy auto dlouho sstojí kluci ti tu poradily dobře tteď  už je to na tobě
3x za noc to dojdi natočit a ráno bude první start jako Fík,toto je asi jen o padlý naftě,nebo klasika,petka nafty na přímo před tandem a mužěš postupovat vylučovací metodou,je to tu už omleté x-krát
 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 21:44
				od Toledo sxe
				Ne každý je vyučen jako automechanik a myslím, že fórum je od toho, aby se lidé ptali a ti co znají odpověď odpovídali. Psal jsem právě k tomuto příspěvku už z toho důvodu, že je tu uveden kód motoru BKD a ten mám právě i já. Tak se Míro nezlob, příště se pozeptám jinde, abych Tě nějak neurážel, nebo nenaštval  

 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 22:14
				od HanZ
				Nahoře je takový to tlačítko hledat!  

 
			
					
				
				Napsal: 14 črc 2014, 23:29
				od chipmann
				Přesně tak omila se to tu pořád do kola stačí HLEDAT!
			 
			
					
				
				Napsal: 15 črc 2014, 04:51
				od Riso
				Gumicky na vstrekoch.