Stránka 1 z 2

Motor K.O. (Octavia RS II BMN)

Napsal: 17 črc 2014, 19:32
od whiler
Zdravím, při jedné cestě do Prahy (tempomat 130km/h) mi najednou zachrčelo v motoru a K.O.- zjistilo se že praskla klika (full servis historie a najeto 212tis)... Sháněl jsem spodek plus blok BMN 2.0 Tdi 125kw

Místní uživatel Jirka. mi nabídl motor BMR. Chci se zeptat, na co si dát pozor při výměně, jestli je v tom nějáký háček, či všechno pojede jak má ihned po přehození. Díky. :)

Napsal: 17 črc 2014, 21:49
od Fulltank
pokud budes davat jen spodek nevidim duvod proc by nemelo fungovat.

Predpokladam, ze to prasklo hned za rozvodovym koleckem?

Napsal: 18 črc 2014, 06:32
od whiler
Presne tak, pry standartni problem.. Budem davat asi spodek plus blok... Jinak se to vsechno prehodi ze stareho motoru. Ja jsem d dob nez se to stalo ani nevedel, ze na to ty motory trpi a uz vubec sem nevedel, ze pak nejdou sehnat. Takze kdyz bych vzal to bMr, tak bych teoreticky mohl svistet

Napsal: 18 črc 2014, 10:48
od jordee_23
whiler píše:Presne tak, pry standartni problem.. Budem davat asi spodek plus blok... Jinak se to vsechno prehodi ze stareho motoru. Ja jsem d dob nez se to stalo ani nevedel, ze na to ty motory trpi a uz vubec sem nevedel, ze pak nejdou sehnat. Takze kdyz bych vzal to bMr, tak bych teoreticky mohl svistet
No ono vela ludi nevie vela...preto sa aj vela aut predava. :D a potom je aj vela roboty ;)

Napsal: 18 črc 2014, 11:09
od Jirka.
Můžeš to klidně vyměnit včetně vršku- nastrojené hlavy s vačkama, je to stejné, to už pak záleží na tobě, každopádně já chci prodat motor i s vrškem, hlavu z něj sundavat je blbost.

Napsal: 18 črc 2014, 11:49
od Huml
akorát BMR je s vyvažovákama, tak to si tam přidáš dalšího šotka

Napsal: 18 črc 2014, 13:12
od Richi
whiler píše:Presne tak, pry standartni problem
Houby, to už praskaj i kliky? To dotáhli s tou VW sračkou docela daleko.
To se spíš někdo standardně podělal.

Napsal: 18 črc 2014, 18:11
od whiler
No je mozny, ze to prasklo, protioze byly presponovany rozvody? Mam na nich najeto 12000

Napsal: 18 črc 2014, 19:58
od Huml
to se spíš stane, když je setrvák KO

Napsal: 18 črc 2014, 21:24
od Fulltank
nemusi byt pricina ani jedno, proste to praskne, uz jsem delal dva tyhle motory a pokazdy na chlup stejny prasknuti.

Napsal: 18 črc 2014, 22:22
od Jirka.
Já teda viděl prasklou kliku vždy spíš u BMM/BMP. Tyhle 16v na to dle mě až tak moc netrpí.

Napsal: 23 črc 2014, 13:35
od whiler
Lze vyměnit celý motor za common rail?

Napsal: 23 črc 2014, 13:53
od jericho-3
A není už to taky tím, že ty motory mají prostě už něco za sebou? Že už se kompletují různé "zbytky" s neurčitými km. Protože před X lety se tohle moc neřešilo..

Napsal: 24 črc 2014, 12:13
od michal600
to bude tím že klika je vyrobena v madarsku a když si koupite novou tak je německá. jen si přečti co je vyražený na klice.

Napsal: 24 črc 2014, 14:58
od Jirka Kužel
ale taková maďarská klobása není zas tak špatná (noteeth) (LOL)