Stránka 1 z 3
galaxi/alhambra/sharan (nafta)
Napsal: 04 srp 2014, 20:08
od alni
kamoš chce kúpiť jedno z týchto(od r.v.2000)
nejaké tipy??
ktoré motory obchádzať.. aký je ten podvozok na údržbu...atd
vopred diky moc za dobré rady
Napsal: 04 srp 2014, 20:39
od este
Většina ojetin na trhu je 85 kw vcelku bez problémovém motor.... Problemy jako vsechny tdi pd
Podvozek je vcelku bezproblemovej jediny co bejva problem jsou zarezle matky na tlumicich zezhora u misky
Je to tezky takze stabiky dostavaj zabrat jinak je to vcelku podvozkově bezproblémový...
Uložení dlouhy poloosy - bejva vycukany kor kdyz zatim nekdo tahal
Klimatizace pokud je dvou zóna tak Hnijou trubky dozadu...
Zalezi na cene ake da se za rozumnou cenu koupit rozumny auto...
Urcite sem jeste na nejakou slabinku zapomel ale to jiste nekdo doplní
Napsal: 05 srp 2014, 06:40
od Marek77
Bufík (někdy).
Osobně bych šel do motorizace 96kW - 85kW je takové nijaké. A bacha! - dělá se i 66kW PD, což je úplná lemra.
Re: galaxi/alhambra/sharan (nafta)
Napsal: 05 srp 2014, 07:39
od slovacek.milos
[quote="alni"]kamoš chce kúpiť jedno z týchto(od r.v.2000)
nejaké tipy??
možná by kamoš udělal dobře kdyby se v tom autě povozil a zjistil třeba to co já,
mi to auto nic neřeklo a nechtěl bych ho ani zadarmo
,pro bežný provoz zbytečně obtížné, a pokud chce někoho oslnit je to už převálcovaná vrána

Napsal: 05 srp 2014, 07:41
od Marek77
A pokud má někdo pět dětí?
Napsal: 05 srp 2014, 07:49
od TDI tech
Mam na to odlisny nazor. Neviem ci je to yz vekom ale mne sa to auto zacalo celkom lubit. Fajn zvezenie az na ten nevyspitatelny podvozok. Ale kedze je to obrovsky a tazky tank, ktory ma vysoko tazisko a je urceny vyhradne na rodinne ucely, tak sa zjavne nepredpoklada ze take auto si zadovazi nejaky pretekar. Zamna jednoznacne ASZ, alebo rovno BTB a nachipovat niekde na cca. 200k trochu vylepsit ten podvozok a musi to byt idealne hromadne rodinne zvezenie. Detsky kocik neriesis, proste otvoris kufor a hodis ho dnu. Bufik nefunguje skoro na kazdom. Trochu obtiazny pristup k turbu a prevodovke ale pokial to nieie 4x4 tak to zese neje az take hrozne. Verzii s pohonom 4x4 by som sa rozhodne vyhol z hladiska komfortu servisnych prac. Pretoze pre kazdu picovinu vyberat kardan a pravouhlu prevodovku vonku aby sa tam dali strcit pazury, nieje velmy komfortne riesenie.
Napsal: 05 srp 2014, 08:01
od este
Turbo na auy neni nic hroznyho jakmile vyndaš prvni dil výfuku a pravou poloosu tak to jde krasne jak na oktávce

Napsal: 05 srp 2014, 08:15
od Marek77
Nevyzpytatelný podvozek? To si rozhodně nemyslím. Můj názor je, že podvozek je navzdory hmotnosti a těžišti velmi dobrý a čitelný. Co já si s tím někdy dovolím, to bych se s mnoha menšími vozy bál.
Je to o tom, na co je kdo zvyklý. Pro mě je to výhoda vysokého sezení, je z toho krásně vidět, mám kdykoli k dispozici spoustu prostoru zadarmo, a jako rodinné auto je to ideální kus. Asi málokterý vůz jiné značky by mě přesvědčil víc než tohle.
Mám 81kW AFN a neměnil bych. Kdyby tyhle motory dělali pořád, jedině dobře. Nic lepšího než tyhle motory už od té doby nebylo (a nikdy nebude, to je třeba mít na paměti). Co mi na jedničkovém modelu vadí (a to je asi jediná věc, kterou celé roky neumím překousnout), jsou krátké kvalty. Který debil to navrhoval, ten by potřeboval metál (a cihlu na krk). U dvojky modelu tento problém samozřejmě odpadá.
Čipovat netřeba - i moje motorizace je schopna jet rychlostí GPS 190 km/h (dál to nepustí omezovač, protože otáčky jsou v tu chvíli skoro na pěti tisících - díky převodovce). Tak nevím, jestli je třeba to nějak řešit. Pokud jedu na tempomatu stotřicítkou a jsem plně naložený s boxem na střeše a klimou naplno, neexistuje na českých dálnicích stoupání, na kterém by klesla rychlost. To mi stačí.....
Napsal: 05 srp 2014, 08:17
od slovacek.milos
Marek77 píše:A pokud má někdo pět dětí?
marku já měl taky pět dětí ,
to je jen můj názor
podle mě účelové auto cykloturistika, quadmánie, karavan, ale pro béžný provoz auto na obtíž
Napsal: 05 srp 2014, 08:18
od Marek77
Já to mám na běžný provoz skoro 200 tisíc km a nemám s tím problém. Ale je to věcí názoru a priorit.
Napsal: 05 srp 2014, 08:20
od slovacek.milos
[quote="TDI tech"]Mam na to odlisny nazor. Neviem ci je to yz vekom ale mne sa to auto zacalo celkom lubit.
mi třeba serou ty přední sloupky, furt nahlížím jak cyp abych někoho nepřehlédl
Napsal: 05 srp 2014, 08:22
od Marek77
To má každé MPV - tak nějak to plyne z jejich konstrukčního řešení. Pouze o zvyku.....

Napsal: 05 srp 2014, 08:46
od slovacek.milos
Marek77 píše:To má každé MPV - tak nějak to plyne z jejich konstrukčního řešení. Pouze o zvyku.....

dyt jo proto říkám každý at si to zkusí než si koupí,
já měl jednoho starého pána ten mi reklamoval spojku, nelezlo mi na mozek jak muže za 9OOO km x krát po sobě zlikvidovat spojku
tak jsem se jel sním projet a on na té spojce pořád stál, prostě kdyby sdělal nohu ze spojky tak by se na pedál už netrefil a tak jezdil celý život
řekl mi že je tak zvyklý a starého psa novým kouskům nenaučíš
tak o zvyku je hodně věcí

Napsal: 05 srp 2014, 08:55
od Vici
85kW je v pohodě, ona ta 96kW proti tomu není zas takový zázrak a hůře se shání, o 110kW nemluvě. Navíc na 85kW se lépe shání díly...
Napsal: 05 srp 2014, 09:30
od TDI tech
Hej lenze ASZ ma vacsi potencial. Ked si vezmes ze oproti BTB ma iba mansie turbo inac je to prakticky rovnake.