Stránka 1 z 2
VW Golf 1,9 TDI - civilní verze bestie
Napsal: 12 srp 2014, 09:19
od rufus
...úpravu provedl catdavid v součinnosti Soudi 88,za což jim patří velký dík protože ne vždy šlo vše podle plánu,dále pak poděkování TDIfunovi za poskytnutí IC,trysek a 4bar čidla a samozřejmě nalazení...parametry nyní - 282 PS , 532Nm
základ motor- 1,9 TDI PD ARL
turbo - GTB2260VK
trysky - Firad +80
vedení - nerez,zachovány origo hadice
IC - origo s převařenými boky [od TDIfuna]
spojka - lamela přeobložená HDS57,přítlačák origo,setrvák origo
EGR - OFF a vykuchán s přípojem pro ukazatel plnicího tlaku
KAT - OFF,koncový tlumič zachován origo

Napsal: 12 srp 2014, 09:23
od rufus
Napsal: 12 srp 2014, 09:24
od Vici
hezké
ještě by to chtělo dát pryč tu spodní čáru z maxidotu

Napsal: 12 srp 2014, 09:26
od rufus
Napsal: 12 srp 2014, 09:29
od rufus
Napsal: 12 srp 2014, 09:35
od rufus
Vici píše:hezké
ještě by to chtělo dát pryč tu spodní čáru z maxidotu

...hmm...začínám se pídit po D-DOTu,abych mohl sledovat ještě nějaké hodnoty,hlavně teplotu nasávanýho...i když..vedra už pomalu končí...
Napsal: 12 srp 2014, 09:38
od Vici
Napsal: 12 srp 2014, 09:41
od rufus
Napsal: 12 srp 2014, 09:43
od rufus
Napsal: 12 srp 2014, 10:53
od tantor-bn
takto nejako si predstavujem svoje čoskoro

len namiesto egr dam ja ten pipe kit
Napsal: 12 srp 2014, 10:58
od rufus
...já jsem chtěl zachovat zdechací klapku,proto ta úprava...
Napsal: 12 srp 2014, 11:00
od tantor-bn
ja vôbec ani neviem či mi funguje. ale pri vyponuti kluča mi zašramoti. je možné že už nefunguje ?
Napsal: 12 srp 2014, 11:13
od rufus
...možné to je...může být zanesená karbonem ze splodin,prošoupaná hadička ovládání,prasklá membrána v ovladací baňce,špatnej ovl. ventil klapky...
Napsal: 12 srp 2014, 11:19
od tantor-bn
Vedel by si tu redukciu ešte vyrobiť ? ako sa to pripevnuje na egr ?
Napsal: 12 srp 2014, 11:27
od rufus
..udělá se to aby to šlo natěsno do ventilu a pak se to nechá u někoho zavařit...