Stránka 1 z 4
1.8T AMK 154kW trable
Napsal: 16 srp 2014, 09:53
od TrojisCZ
Zdravím, mám problém s autem, turbo mi začalo tlačit jen čtvrt baru a tim pádem to skoro nejede.
Svítí kontrolka motoru, diagnostika ukazuje N75ku a něco u vačky, oboje zkrat na kostru. Komponentama to není, byli měněny, takže problém bude asi někde v kabelech. Bohužel si nemyslim, že když chybu objevim a opravim, že to opět pojede jak má.
N75ka v jinym autě fungovala, snímač vačky je měněný... (Zkoušeli jsme i BOV jinej)
Někdo řikal, ať zkontroluji Westgate, problém u těhle motorů je, že se tam moc dobře nedá dostat, takže nevím. Navíc nejsem mechanik a zatim ani pořádně zkušenej na to, abych si to udělal sám.
Další chyba může být v podtlakách, ty jsou ovšem nedávno měněny za silikony Forge a Samco, všechny nový, žádná prasklina. Zapojený jsou tak, jak mají být.
Budu rád za každou radu, nebo tip, jak se toho zbavit. Díky moc.
Napsal: 16 srp 2014, 10:29
od slovacek.milos
jestli mě pamět neklame máš tam obyčejné turbo obtokové a lopatky se tam nenastavují je to tak?

Napsal: 16 srp 2014, 11:01
od TrojisCZ
No to bohužel nevím...
Každopádně tam mám turbo K04 - 023.
Napsal: 16 srp 2014, 11:38
od slovacek.milos
dělám to takto zacpu potrubí před váhou a pak nasadím ventilek do hadice co de do sání,
začnu tlakovat celou soustavu a zjistím že tam máš někde díru a zdrácí se ti tlak
ty ucpávky to mám normál gumové štuple na dežon a uprostřed ventilek z traktoru
pokud máš těsné potrubí a tlak drží tak sdělej hadici co de z turba dej na ní ruku a šlápní na plyn pok t dlan na tom turbu udržáš odšroubuj turbo a dej ho opravit

Napsal: 16 srp 2014, 12:17
od seatjiritoledo
Pokud maš chybu na motoru a svití ti nejaka kontrolka na palubce, tak turbo nenatlačí vic než pul baru. Aby se motor nezničil. zkus odpojit hadičku od n75 co vede k turbu a potom by to melo tlačit tak 2bary.
Napsal: 16 srp 2014, 12:55
od TrojisCZ
2 bary? Pokud máš taky 1.8T, tak by si mohl vědět, že to už je sakra randál na benzinovej motor.
Když to odpojim, měl bych to asi zaslepit ne? Jak hadičku k turbu, tak i vývod z N75ky. Nebo ne?
Napsal: 16 srp 2014, 12:58
od slovacek.milos
TrojisCZ píše:2 bary? Pokud máš taky 1.8T, tak by si mohl vědět, že to už je sakra randál na benzinovej motor.
Když to odpojim, měl bych to asi zaslepit ne? Jak hadičku k turbu, tak i vývod z N75ky. Nebo ne?
to to tlačí jeden bar a ve vagu máš dva, vypoj tu hadičku klidně zaslep jak chceš a pojezdi
tím zjistíšzda ti N75 vypoští tlak turba do výfku

Napsal: 16 srp 2014, 13:03
od TrojisCZ
No dobře, ale to auto mě stejně nepustí moc ne? Pokud mi svítí kontrolka a auto to omezuje ten tlak.
Napsal: 16 srp 2014, 14:32
od TrojisCZ
Tak jsem odpojil tu hadičku, budík ukazuje přes jeden bar, víc jsem to projet nemohl. Každopádně tlačí...
Z toho teda vyplývá, že mi nouzák omezuje přes N75 tlak, je to tak?
Napsal: 16 srp 2014, 14:54
od alfik
Neni som si isty ale na N75 by mala byt jedna pojistka. Ide ti vobec na N75 štava?
Napsal: 16 srp 2014, 14:57
od TrojisCZ
Ježiš tak to nevim.

No tak to je taky možnost, myslíš pojistka nebo relé? A jaká pojitka to bude když tak.
Napsal: 16 srp 2014, 15:04
od alfik
No cislo poistky neviem. Ale jedna sa o poistku vnutry. Ake to mas auto?
Napsal: 16 srp 2014, 15:12
od slovacek.milos
TrojisCZ píše:Ježiš tak to nevim.

No tak to je taky možnost, myslíš pojistka nebo relé? A jaká pojitka to bude když tak.
prdlajs pojistka seatjiritoledo ti napsal když máš závadu na plnění a ví o tom řj motoru tak ti N75 bude udržovat tlak O,4 pokud bude víc tak ti ho vypustí do výfuku
ty musíš odstranit závady které máš v paměti a kvůli kterým ti svítí kontrolka
ty sem musíš vypsat
čáslo závady a co to je,
do N75 ani hadiček už nehrab v tom to není !!!!jezdéš jen v nouzáku

Napsal: 16 srp 2014, 15:22
od TrojisCZ
No chyba bude určitě někde v těch kabelech, musim najít kde je poškozenej drát, nebo něco.
Napsal: 17 srp 2014, 09:50
od seatjiritoledo
přesně jak píše slovacek.milos jezdíš v nouzaku. jinak by ses divil co zvladne to turbo

. natlači normalně 2bary. podle vagu 3.