Stránka 1 z 4

Kdo už mate zaslepený EGR?

Napsal: 25 bře 2006, 19:23
od Mara123
Pořád nevím jestli do toho jít . . Vagem už jsem ho stahnul ale asi tam dam mechanickou zaslepku z plechu. Prý to přispívá i k zasírání turbíny. Mam ji čersrvě vyčištěnou tak by to asi stalo za to upně ho vyřadit . [/i]

Napsal: 25 bře 2006, 19:46
od Sokolda
:P

Napsal: 25 bře 2006, 20:08
od Jim
taky se pridavam... 8)

Napsal: 25 bře 2006, 20:56
od gumi
Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru :D ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování (wallbash) .

Napsal: 25 bře 2006, 21:20
od Bóďa
Já ho pro jistotu nemám vůbec. (noteeth)
Lepší otázka by byla: Máte ještě někdo nezaslepený EGR? :D

Napsal: 25 bře 2006, 21:21
od Děděk
Já taky :)

Napsal: 25 bře 2006, 21:23
od Mara123
gumi píše:Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru :D ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování (wallbash) .
No není to nahodou vtom že pokud se navraci vyfukove plyny zpět tak dochází ke kvalitnějšímu spalování a tím menší binec ve vyfukových plynech? Docela by mě zajímala dlouhodobá zkušenost jestli to nějak neničí motor když t EGR je zaslepeny, vzpomínam si že na starym foru bylo něco o vyšší teplotě ve válci a tím ryziko poškozování pistů . . nevim jestli to neni kravina (hm)

Napsal: 25 bře 2006, 22:03
od lubomt
ja mám odpojenú hadičku do AGR a zaslepenú skrutkou... Už asi 2 roky a žiaden problém. 2x mi odišiel,tak som to nakoniec vyriešil takto. Jednoduchá úprava

Napsal: 25 bře 2006, 23:52
od MirekX
Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.

Napsal: 26 bře 2006, 11:48
od avatar
ja to mam taky zaslepeny. kombinace spatnej egr + spatna vaha vzduchu vam rychle a ucine znici turbo))) vlastni zkusenost.

takze od ted sem ho vyhodil a mam zaslepeno us naporad.

jinak na emisch no problem nezjisti to pac auto neni pod zatezi

Napsal: 26 bře 2006, 12:16
od tmracing
avatar: na emisnej ti to nezistia pre to, ze emisie sa meraju u nas a myslim ze aj u vas na rozdiel od inych statov pri max otackach (plnom plyne) a tam je egr tak ci tak zavrety.....

Napsal: 26 bře 2006, 13:48
od Rybízek
ja ho na golfu pro jistotu taky nemám a na leonu ještě nevím jak na něj

Napsal: 26 bře 2006, 14:38
od Mara123
Rybízek píše:ja ho na golfu pro jistotu taky nemám a na leonu ještě nevím jak na něj
Pujdu do toho taky, dam tam zaslepku na tvrdo a bude . . pro jistotu i zaslepim privod potlaku kulickou kvuli te memrane ;)

Napsal: 27 bře 2006, 11:57
od CHLOUBIK
Já ho mám též zaslepenej.a jo to bez problémů.

Kdo už máte zaslepený EGR

Napsal: 27 bře 2006, 12:27
od kartmen
Jsem laik...k čemu je to dobrý? A na co tam ten ventil teda je, když jde vyřadit? Díkes. :? :?